خانهاخبار
مایکروسافت و عرضه کیبورد سخت‌افزاری برای ابزارهای اندرویدی و iOS

مایکروسافت و عرضه کیبورد سخت‌افزاری برای ابزارهای اندرویدی و iOS

– جی اس ام: مایکروسافت به تازگی یک کیبورد سخت افزاری برای آیپد، تبلت‌های اندرویدی و ویندوزی معرفی کرد. مایکروسافت با این محصول قصد دارد اعلام کند که تمرکز این شرکت ردموندی، تنها بر توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار مخصوص ویندوز و ابزارهای ویندوزی نیست و آنها قصد دارند نام خود را در دیگر پلتفرم ها ثبت کنند.
۱۳۹۳/۶/۲۶
– جی اس ام: مایکروسافت به تازگی یک کیبورد سخت افزاری برای آیپد، تبلت‌های اندرویدی و ویندوزی معرفی کرد. مایکروسافت با این محصول قصد دارد اعلام کند که تمرکز این شرکت ردموندی، تنها بر توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار مخصوص ویندوز و ابزارهای ویندوزی نیست و آنها قصد دارند نام خود را در دیگر پلتفرم ها ثبت کنند. کیبورد جدید مایکروسافت شباهت زیادی به کیبورد Logitech K480 دارد با این تفاوت که در مدل مایکروسافت یک دکمه جهت تغییر بین پلتفرم های ویندوز، iOS و اندروید وجود دارد.
 
image
 
پشتیبانی از iOS و اندروید در کیبوردهای مایکروسافت ویژگی جدیدی نیست اما اینبار این شرکت با ارائه این کیبورد جامع موبایلی یک قدم فراتر گذاشته‌ است. در این کیبورد یک دکمه Home برای اندروید و یک دکمه cmd برای محصولات اپل، تعبیه شده‌ است. اگرچه این کیبورد با ابزارهای ویندوزی هم کار می‌کند اما دکمه‌ای اختصاصی برای ویندوز بر روی آن وجود ندارد. این موضوع، کیبورد جدید ماکروسافت را در میان انبوه محصولات این شرکت خاص جلوه می‌دهد.
 
image
 
یک باتری قابل شارژ هم در زیر دکمه های این کیبورد قرار دارد که با توجه به اعلام مایکروسافت، با یکبار شارژ کامل تا شش ماه می‌توان از این کیبورد بی‌سیم استفاده کرد. در ضمن با تنها 10 دقیقه شارژ این وسیله، انرژی لازم برای کارکردن با این دستگاه فراهم می‌شود. همچنین یک استند قابل حمل هم درکنار این کیبورد قرار دارد تا بتوانید تبلت خود را بر روی آن بگذارید و یا در مواقعی که به کیبورد احتیاجی ندارید، با قراردادن پایه بر روی کیبورد (درست همانند لپ‌تاپ) می‌توانید از آن محافظت کنید. طبق اعلام مایکروسافت این کیبورد جدید در دورنگ سفید و مشکیٰ در ماه میلادی پیش رو با قیمت 80 دلار عرضه خواهد شد.
 
image
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۹
دوست عزیز سعی کن در زمینه اطلاعاتت کمی به روز باشی سامسونگ خودش تو گوشی های جدیدش از اگزینوس 64 بیت استفاده کرده

mr-mamad

۱۳۹۳/۶/۲۶
عزیز من بازار کار همینه. حالا سامسونگ چطور سی پی یو 64 بیت میسازه واسه اپل این هم این چنینه دیگه. خوب طبیعتا سامسونگ نمیتون از 64 بیت استفاده میکنه به اونو این میده Bigger Than Bigger

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۶
مایکروسافت داره چه می کنه؟داره سیستم عامل های دیگه رو گسترش میده؟؟؟؟؟