خانهاخبار
رکورد باورنکردنی اپل در پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس

رکورد باورنکردنی اپل در پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس

جی اس ام: پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس که سه روز پیش شروع شد توانسته در ۲۴ ساعت اول خود به رکورد باورنکردنی ۴ میلیون دستگاه برسد. پیش فروش آیفون‌های جدید روز جمعه ۱۲ سپتامبر در کشورهای آمریکا، انگلستان، استرلیا، فرانسه، کانادا، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور شروع شد که در همان ساعات اولیه در برخی کشورها موجودی آیفون‌ها تمام شد و بسیاری از ثبت سفارش بازماندند.
۱۳۹۳/۶/۲۴

جی اس ام: پیش فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس که سه روز پیش شروع شد توانسته در ۲۴ ساعت اول خود به رکورد باورنکردنی ۴ میلیون دستگاه برسد. پیش فروش آیفون‌های جدید روز جمعه ۱۲ سپتامبر در کشورهای آمریکا، انگلستان، استرلیا، فرانسه، کانادا، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور شروع شد که در همان ساعات اولیه در برخی کشورها موجودی آیفون‌ها تمام شد و بسیاری از ثبت سفارش بازماندند. 
اپل اعلام کرد تاریخ تحویل بسیاری از آیفون‌ها از ماه سپتامبر فراتر رفته و در ماه اکتبر به خریداران تحویل داده می‌شود. با توجه به اینکه آیفون 5s در هفته اول فروش خود ۱۰ میلیون نسخه فروخته بود پیش بینی می‌شد آیفون ۶ این رکورد را جابجا کند و حال با این رکورد جالب در پیش فروش دور از انتظار نیست که رکورد فروش آیفون ۶ در هفته اول به راحتی آیفون 5s را پشت سر بگذارد.
روزهای گذشته اپراتور AT&T آمریکا نیز اعلام کرده بود صدها هزار سفارش برای خرید آیفون دریافت کرده اما رقم دقیق آن را اعلام نکرد.
با این حساب احتمالا اپل در ماه‌های اول فروش با کاهش موجودی آیفون نسبت به تقاضا مواجه می‌شود و این می‌تواند خبر بدی برای کسانی که قصد دارند این گوشی را از فروشگاه‌هایی غیر از اپل استورهای رسمی تهیه کنند باشد. زیرا قیمت این گوشی‌ها در فروشگاه‌های غیررسمی بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن خواهد شد و علاقه مندان آیفون را وادار به صبر بیشتر یا پرداخت پول بیشتر برای تهیه آیفون می‌کند.
 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (86 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۰
کی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
دمت گررررم

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۶
دوست عزیز این عقاید از طرف کسانی مطرح میشه که اصلا از گوشی سر در نمیارن یا اصلا ایفون در دست نگرفتن.حالا اینجا رکورد باور نکردنی در 24 ساعت....

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۶
تو این طوری خودت رو توجیح کن عمو مجبوری بیای بپچسبی با اپل برو بچسب به چسب زخم زود باش

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۶
داداش چرا این قدر دروغ نوشتی ؟؟؟؟؟؟ نکنه خدایی نکرده عقده ایی شدی؟؟؟؟؟؟ برو عمو برو تو پیج همون پلاستیک کم چرت و پرت بنویس با این نظرات بی خود و 99% دروغتایفون 4 ارزش تو و کل سامسونگ رو داره تو برو نوت4 بخر منم ایفون 4 میارم از هر لحاظ ایفون من نوت 4 تو رو میخوره مگه تو هم روی اون سنسور های بی خودی مانور بدی ببین کدومشون هنگ میکنه همین هنگ نکردن اپل می خوره به صد تا امکانات سامسونگ پلاستیکی فهمیدی بچه؟؟؟؟؟