خانهاخبار
گوگل اولین گوشی بسیار ارزان خود را معرفی کرد

گوگل اولین گوشی بسیار ارزان خود را معرفی کرد

جی اس ام: گوگل امروز اولین گوشی خود مجهز به سیستم عامل اندروید وان (Android One) را در هندوستان ارائه کرد. این گوشی که تنها 105 دلار قیمت دارد صفحه نمایشی 4.5 اینچی، رم 1 گیگابایتی، پردازنده4 هسته ای و 1.3 گیگاهرتزی، رادیو و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و دو سیم کارت را دارد.
۱۳۹۳/۶/۲۴

جی اس ام: گوگل امروز اولین گوشی خود مجهز به سیستم عامل اندروید وان (Android One) (اندروید وان یک سیستم عامل مرجع است که قوانینی دارد و توسط این قوانین کمپانی‌ها می‌توانند گوشی‌های ارزان قیمت تولید کنند) را در هندوستان ارائه کرد. این گوشی که تنها 105 دلار قیمت دارد صفحه نمایشی 4.5 اینچی، رم 1 گیگابایتی، پردازنده4 هسته ای و 1.3 گیگاهرتزی، رادیو و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و دو سیم کارت را دارد.

 

گوگل این گوشی را با همکاری سازندگان موبایل هندی به نام‌های Micromax، Karbonn و Spice Mobiles ارائه کرده است. گوگل اعلام کرده که اندروید وان را به کشورهای اندونزی، فیلیپین و دیگر کشورهای آسیای جنوبی خواهد برد و اینکار را تا اواخر 2014 و اوایل 2015 انجام خواهد داد.

 

هندوستان دومین بازار بزرگ موبایل را در دنیا دارد اما هنوز ضریب نفوذ خوبی را پیدا نکرده است. گوگل نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و به سراغ این بازار مملو از پتانسیل رفته است.

 

image

 

منبع: رویترز

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۵
به عنوان گوشی دوم خوبه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
گلم این همه گوشی خوب تو بازار موجوده حالا گیر دادی به این؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
میاد نگران نباش D:

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
درستش کن,کاش با همکاری شرکتای ایرانی گوشی میزد.............

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
جالبه