خانهاخبار
مایکروسافت در اندیشه تغییر برند Windows Phone

مایکروسافت در اندیشه تغییر برند Windows Phone

جی اس ام: با روی کار آمدن مدیرعامل جدید Microsoft، سیاست های کلی این شرکت نیز دستخوش تغییر شد. یکی از مهم‎ترین تغییراتی که پیش تر هم انتظار می‎رفت رخ دهد، یکی شدن سیستم عامل های Windows Phone و Windows RT است. در واقع Microsoft می‎خواهد با ادغام این دو سیستم‎ عامل تحت نام Windows، سیستم ‎عامل تبلت ها و تلفن های هوشمند خود را یکی کند
۱۳۹۳/۶/۲۴
جی اس ام: با روی کار آمدن مدیرعامل جدید مایکروسافت، سیاست های کلی این شرکت نیز دستخوش تغییر شد. یکی از مهم‎ترین تغییراتی که پیش تر هم انتظار می‎رفت رخ دهد، یکی شدن سیستم عامل های Windows Phone و Windows RT است. درواقع مایکروسافت می‎خواهد با ادغام این دو سیستم‎عامل تحت نام Windows،  سیستم‎عامل تبلت ها و تلفن های هوشمند خود را یکی کند (البته تبلت هایی که پردازنده ARM دارند). 
 
image
 
در همین راستا به تازگی شرکت نه چندان معروف My Go عکسی از تلفن هوشمند خود منتشر کرده که در پشت آن لوگوی Windows ثبت شده است. جالب است بدانید پیش از این هم شرکت HTC جدیدترین تلفن هوشمند وینفونی خود را با نام HTC One (M8) for Windows معرفی کرد. اگرچه در پشت این دستگاه بجای لوگوی Windows از برند  Windows Phone استفاده شد اما با این وجود HTC در نام این گوشی تنها از برند Windows استفاده کرد.
پیش‎بینی می‎شود شرکت مایکروسافت با ادغام Windows Phone و Windows RT، یک رابط کاربری واحد برای آنها درنظر بگیرد. همچنین برای یکپارچگی بیشتر پلتفرم تبلت و موبایل، یک بازار اپلیکیشن مشترک هم برای آنها وجود خواهدداشت.
اما تغییرات Microsoft در بخش موبایل به همینجا ختم نمی‎شود و این شرکت می‎خواهد در آینده‎ای نه چندان دور از تلفن‎های هوشمند خود تحت برند Microsoft Lumia پرده‎برداری کند. به تازگی تصویری از یک پنل نمایشگر موبایل هم لو رفت که تنها نام Microsoft بر بالای آن حک شده بود. 
 
image
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
بعضیا میگن چون اسم رو عوض کرده فروش نداره چرا؟شما رو الان آگاه میکنم فکر کن یک شخصی که الان یه نوکیا لومیا داره. اگه بخواد موبایل جدید بخره(کسی که از وینفون استفاده کرده هیچ وقت سمت اندروید نمیره) معمولا سمت وینفون های htcکمتر احتمال داره بره(چون به روز رسانی سیستم عامل منظم نداره مثل لومیا)سمت سامسونگ وینفونی و هواوی و برند های دیگه هم کسی نمیره یا خیلی کم هستن چی میمونه؟ ماکروسافت. چون کیفیت همون نوکیا رو داره چون معتبر تر بقیه برند های وینفونی هست چون منو یاد نوکیا میندازه و........اگه نه پس چی؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
صحبتش بوده.حالا عملی داره میشه:)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲
گوشی هائی مثل 1520 و 930 واقعا ب لحاظ کیفیت بالاتر از پرچمدارای سامسونگ هستن و قابل رقابت هستن باهاشون در زمینه تکنولوژی، با گوشی های اپل هم شاید هم کیفیت باشن اما ب لحاظ امکاناتی مثل ram و دوربین و ... خیلی سرتر هستن خودم نوت 2 دارم و عالیه اما واقعا بی اصالتیه گوشی رو احساس میکنی، تازه نوت 2 خیلی خوش دست تر از نوت3 و 4 ک دیروز تو بازار موبایل دیدم هستش، وزن و ضخامتی معقول تر داره و الکی و زیادی نازک نیس، اما بازم از ته دل دلم با 1520 هستش، عالی بود، اصن حس خیلی مثبتی ب آدم میده، حیف ک پول خریدشو ندارم :( امیدوارم برند ماکروسافت همونطور ک انتظار میره ازش از کیفیت گوشی نوکیا کم نکنه و بتونه ویندوز رو ب محبوبیت بیشتری برسونه وگرنه گوشی های نوکیا تنها مشکلشون عدم محبوبیت سیستم عامل بود..

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۵
یه موقع هایی به این تصاویر لو رفته شک می کنم ! / مثلا همین این : طرف یه قاب خالی گرفته دستش عکس انداخنه اونوقت سریع شایعه می کنن که یه گوشی عجیب غریب ساخته شده که تصاویرش لو رفته ! ...

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
همه این حرفا یعنی نوکیا مُرد