خانهاخبار
جزئیات بیشتر درباره مدل‌های مختلف و ویدئوی معرفی اپل واچ

جزئیات بیشتر درباره مدل‌های مختلف و ویدئوی معرفی اپل واچ

– جی اس ام: شب گذشته در کنفرانس اپل سرانجام شاهد معرفی اپل واچ یا همان ساعت هوشمند اپل بودیم. این ساعت که با ارائه فوق العاده‌ای ابتدا توسط تیم کوک روی صحنه معرفی شد بسیاری از طرفداران اپل را هیجان زده کرد. اپل واچ قابلیت‌های بسیار بیشتری از چیزی که انتظار می‌رفت را همراه خود آورد. طراحی آن برخلاف اینکه پیش بینی می‌شد به صورت دایره‌ای باشد، تقریبا مستطیلی است و در سه مدل و با دو سایز مردانه و زنانه به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۳/۶/۱۹

– جی اس ام: شب گذشته در کنفرانس اپل سرانجام شاهد معرفی اپل واچ یا همان ساعت هوشمند اپل بودیم. این ساعت که با ارائه فوق العاده‌ای ابتدا توسط تیم کوک روی صحنه معرفی شد بسیاری از طرفداران اپل را هیجان زده کرد. اپل واچ قابلیت‌های بسیار بیشتری از چیزی که انتظار می‌رفت را همراه خود آورد. طراحی آن برخلاف اینکه پیش بینی می‌شد به صورت دایره‌ای باشد، تقریبا مستطیلی است و در سه مدل و با دو سایز مردانه و زنانه به بازار عرضه می‌شود. این ساعت در سه مدل Apple Watch ،Apple Watch Sport و Apple Watch Edition عرضه و قیمت آن از ۳۵۰ دلار شروع می‌شود. تفاوت این مدل‌ها در ظاهر آن‌ها است، Apple Watch از یک بدنه شفاف و صیقلی برخوردار است و تنوع بندهایی که همراه آن عرضه می‌شود از نظر جنس و مدل بیشتر از مدل‌های دیگر است. Apple Watch Sport دارای یک بدنه استیل و مات است و بندهای آن پلاستیکی و در رنگ‌های مختلف است. و اما مدل لوکس اپل واچ مدل Apple Watch Edition آن است. این مدل از یک بدنه طلایی با طلای ۱۸ عیار ساخته شده که قطعا بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار خواهد گرفت و قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این سه مدل این است که مدل Apple Watch Sport از شیشه مقاوم سفایر برخوردار نیست. بدین ترتیب فقط مدل‌های Apple Watch و Apple Watch Edition با شیشه سفایر عرضه می‌شوند و احتمالا مدل Apple Watch Sport مشتری گوریلا گلس است. با این تفاسیر می‌توان حدس زد که مدل Apple Watch Sport از دو مدل دیگر ارزان‌تر باشد و Apple Watch و Apple Watch Edition قیمتی بیشتر از ۳۵۰ دلار داشته باشند.
 

ویدئوی معرفی اپل واچ

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
واقعا تا 2015 باید صبر کنیم؟؟؟؟؟ خیلی زیبا و با کیفیته البته موتو 360 هم خیلی زیباست ولی تا خودشون رو نبینیم نمیشه گفت کدوم زیبا تر و کارا تره ولی خوبی موتو 360 اینه که اندرویده و خیلی از برندا اندرویدن و این فقط اپل رو ساپورت میکنه با اینکه صفحش گرد نیست ولی به نظرم خیلی با کیفیت میاد و شفافیت و درخشندگی خاصی داره که به نظرم کیفیت ساختش از موتو بهتر باشه ولی بازم باید از نزدیک دید یه سوالی برام پیش اومده. دو رو هست؟ انگار پشت ساعت هم یه صفحه دایره ای شکل هست که توش 4 تا دایره کوچیکتر داره اون چیه جریانش؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
Niaz be taghlid nist chon apple khodesh az LG taghlid kard

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
قیمتش 650 دلار که حدود 2.100.000 میشه قیمت واقعی که بعد چند وقت به این قیمت میرسه تو بازار ایران بیشتر روی لوازم جانبی برنامه سود میگیرن البته این قیمت 16Gکاش به جای حذف 32Gمدل 16Gحذف میکردچون 16 نمیشه کاری کرد64 قیمت واقعی 2400000

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
سلام دوستان اگر بخواهیم واقع بینانه به ساعت های هوشمند نگاه کنیم باید قبول کنیم که انقلابی ترین آن ها gear s بود که با توجه به پشتیبانی سیم کارت می تواند به راحتی به جای گوشیمان قرار گیرد که در عین حال از1000 برنامه مخصوص نیز که سامسونگ با همکاری دیگر افراد تهیه کرده استفاده کند اما واقعا اگر بعد از آن ساعتی قرار داشته باشد همین apple watch است که از امکانات بسیار بسیار زیاد درکنار زیبایی بهره مند است که واقعا با پیچ کنار ساعت وداشتن چندین سنسور بیش تر نسبت به دیگر ساعت ها می توان آن را تحسین بر انگیز خواند اما اگر بخواهیم زیباترین ساعت وبه نوعی رب النوع وجاهت و زیبایی را انتخاب کنیم باید بین g watch r و moto 360 یکی را انتخاب کرد که سلیقه ای بوده و من نمی توانم نظر خود را در این انتخاب بهترین عنوان کرده و به انتخاب دیگران بی توجهی کنم بنا براین انتخاب بین این 2 را به خود شما می سپارم با تشکر از gsm بابت پوشش جذاب خبری

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
از هر لحاظ عالی هست ، به نظر من بهترین ساعت هوشمند سال میشه