خانهاخبار
قیمت، ویدئوی معرفی و دو تبلیغ تلویزیونی برای آیفون ۶ و ۶ پلاس

قیمت، ویدئوی معرفی و دو تبلیغ تلویزیونی برای آیفون ۶ و ۶ پلاس

جی اس ام: همانطور که شب گذشته در جریان قرار گرفتید اپل سرانجام آیفون ۶ و ۶ پلاس را برای علاقه مندان و طرفداران خود معرفی کرد. پیش بینی‌هایی که در خصوص این دو دستگاه صورت گرفته بود همه به واقعیت تبدیل شدند و آیفون ۶ با سایز 4.7 اینچ و آیفون ۶ پلاس با سایز 5.5 اینچ معرفی شد.
۱۳۹۳/۶/۱۹

جی اس ام: همانطور که شب گذشته در جریان قرار گرفتید اپل سرانجام آیفون ۶ و ۶ پلاس را برای علاقه مندان و طرفداران خود معرفی کرد. پیش بینی‌هایی که در خصوص این دو دستگاه صورت گرفته بود همه به واقعیت تبدیل شدند و آیفون ۶ با سایز 4.7 اینچ و آیفون ۶ پلاس با سایز 5.5 اینچ معرفی شد. پیش فروش این آیفون‌ها در تاریخ ۱۲ سپتامبر آغاز می‌شود و در تاریخ ۱۹ سپتامبر به بازار عرضه می‌شوند. هر دوی این آیفون‌ها با حجم‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شوند و مدل ۳۲ گیگابایتی در آیفون‌های جدید حذف شده است. به صورت قراردادی با اپراتور قیمت حجم‌های مختلف آیفون ۶ به ترتیب ۱۹۹، ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار خواهد بود و به همین ترتیب آیفون ۶ پلاس نیز در حجم‌های مختلف با قیمت ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. همچنین آیفون‌های جدید به صورت آنلاک نیز با قیمت‌های ۶۵۰، ۷۵۰ و ۸۵۰ دلار برای حجم‌های مختلف آیفون ۶ و ۷۵۰، ۸۵۰ و ۹۵۰ دلار برای حجم‌های مختلف آیفون ۶ پلاس عرضه می‌شوند.
 

ویدئوی معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس

 

تبلیغ تلویزیونی آیفون ۶ با اشاره به تغییر سایز آن

 

تبلیغ تلویزیونی آیفون ۶ و ۶ پلاس با اشاره به اپ Health

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۲
داداش به اون نوارایی که میگی پلاستیکیه زشت،خط nfc هستش!!!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۱
خیلی باهات موافقم بخصوص اون نوارای پشتی واقعا اگه نبود خیلی بهتر بود انگار یه چیز اضافس آدم دوست داره از بین ببرتش ولی حیف که نمیشه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۱
انصافأ قشنگه ولی خدایی الجی و سامسونگ بازم یه چیزه دیگن

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۱
برای انتن گوشی نمیشه فلز به کار برد برا همین اون قسمت ها پلاستیکه وگرنه ایپاد تاچ پشتش همش فلز هست چون انتن نداره

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
خلاصه اگه این کارو نمیکرد نونش حسابی آجر بود و با نوکیا رحمتی همپیاله میشد