خانهاخبار
اپل واچ معرفی شد

اپل واچ معرفی شد

جی اس ام: سرانجام پیش بینی‌ها به واقعیت پیوست و اپل ساعت هوشمند خود را به نام اپل واچ معرفی کرد. این ساعت هوشمند از یک طراحی مربعی برخوردار است و با بندهای متنوعی عرضه می‌شود. ساعت اپل یک پیچ و یک دکمه در سمت راست خود دارد و از تکنولوژی مولتی تاچ پشتیبانی نمی‌کند.
۱۳۹۳/۶/۱۸

جی اس ام: سرانجام پیش بینی‌ها به واقعیت پیوست و اپل ساعت هوشمند خود را به نام اپل واچ معرفی کرد. این ساعت هوشمند از یک طراحی مربعی برخوردار است و با بندهای متنوعی عرضه می‌شود. ساعت اپل یک پیچ و یک دکمه در سمت راست خود دارد و از تکنولوژی مولتی تاچ پشتیبانی نمی‌کند.
 

image


ساعت اپل در دو سایز برای مدل‌های زنانه و مردانه عرضه می‌شود و مجهز به شارژر بی‌سیم است. همچنین تکنولوژی تشخیص ضربان قلب نیز در این ساعت وجود دارد. الکترودهایی که در اطراف ساعت هستند می توانند تفاوت بین فشار و لمس را تشخیص دهند. نکته خوب درخصوص صفحه نمایش آن این است که از شیشه مقاوم و ضد خش سفایر در آن استفاده شده است.
رابط کاربری اپل واچ تماما بسیار وابسته به همان پیچ کنار صفحه است. در صفحه Home Screen شما با دنیایی از اپلیکیشن‌ها روبرو هستید که با یک لمس ساده می‌توانید آنهارا باز کنید. با استفاده از ویژگی Force Touch و Gesture های مربوطه می‌توانید صفحه ساعت خود را شخصی سازی کنید. همچنین یک بخش مخصوص ویجت‌ها در رابط کاربری این ساعت قرار دارد که با کشیدن انگشت از پایین به بالا می‌توانید به ویجت‌های مختلف بروید. در این مورد شباهت‌های زیادی با Android Wear وجود دارد.

 

image

 

image

 

image


اپل واچ با قابلیت‌هایی که برای کنترل فعالیت‌های ورزشی دارد می‌تواند کامل‌ترین گجتی باشد که لازم است در هنگام ورزش کردن همراه خود داشته باشید. علاوه براین می توانید با این ساعت به پیامک های خود پاسخ بدهید. برای پاسخ دهی کیبورد وجود ندارد و از طریق فرامین صوتی می توانید پیامک خود را ارسال نمایید. البته می‌توانید بجای پیام متنی یک Emoji بسازید و بفرستید! با این ساعت می‌توان یک شکلک خاص ساخت و آن را از طریق پیامک ارسال کنید. سیری، دستیار صوتی اپل در این دستگاه هم وجود دارد. یک اپلیکیشن گالری هم برای نمایش عکس‌ها وجود دارد. با باز کردن این برنامه، با دنیایی از عکس‌های کوچک و ریز روبرو می‌شوید ولی با استفاده از پیچ کنار دستگاه می‌توان به راحتی در عکس‌ها زوم کرد و عکس مورد نظر را به صورت Full Screen مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 


یک اپلیکیشن نقشه هم برای این ساعت وجود دارد که می‌توانید در آن گشت و گذار کنید و با پیچ کناری در نقشه زوم کنید. قابلیت رهیابی هم در این نقشه کوچک و کارآمد وجود دارد. علاوه بر تمامی این اپلیکیشن‌های کارآمد یک برنامه Digital Touch هم وجود دارد. Digital Touch یک برنامه ارتباط جمعی است برای افرادی که اپل واچ دارند. در این برنامه شما یک لیست از دوستانتان دارید و می توانید برای هرکدام یک نقاشی که بر روی اپل واچ خود کشیده اید، بفرستید. این نقاشی‌ها به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش آی واچ طرف مقابل نمایش داده می شود.
قیمت اپل واچ از ۳۵۰ دلار شروع می‌شود و بسته به انتخاب بند‌های مختلف آن قیمت متفاوت خواهد بود. این ساعت از اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه می‌شود اما توسعه دهندگان می‌توانند از هم اکنون به توسعه اپلیکیشن‌های مخصوص آن بپردازند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۲
اگر ببينيد هركي پول خريد نداره از اپل خوشش نمياد شما نخريد من هر سال ميخرم از سامسونگ عقب مونده هم بهتره موتورولا هم كه مگه گوشي ميزنه..؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
moto 360

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
سلام دوستان اگر بخواهیم واقع بینانه به ساعت های هوشمند نگاه کنیم باید قبول کنیم که انقلابی ترین آن ها gear s بود که با توجه به پشتیبانی سیم کارت می تواند به راحتی به جای گوشیمان قرار گیرد که در عین حال از1000 برنامه مخصوص نیز که سامسونگ با همکاری دیگر افراد تهیه کرده استفاده کند اما واقعا اگر بعد از آن ساعتی قرار داشته باشد همین apple watch است که از امکانات بسیار بسیار زیاد درکنار زیبایی بهره مند است که واقعا با پیچ بغل ساعت وداشتن چندین سنسور بیش تر نسبت به دیگر ساعت ها می توان آن را تحسین بر انگیز خواند اما اگر بخواهیم زیباترین ساعت وبه نوعی رب النوع وجاهت و زیبایی را انتخاب کنیم باید بین g watch r و moto 360 یکی را انتخاب کرد که سلیقه ای بوده و من نمی توانم نظر خود را در این انتخاب بهترین عنوان کرده و به انتخاب دیگران بی توجهی کنم بنا براین انتخاب بین این 2 را به خود شما می سپارم با تشکر از gsm بابت پوشش جذاب خبری آن ها

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
just moto 360

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
به نظرم بهترین و زیبا ترین ساعت ها موتو360 و جی واچ ار هستن این وقعا ضایع هست