خانهاخبار
اپل آیفون 6 و 6 پلاس را معرفی کرد

اپل آیفون 6 و 6 پلاس را معرفی کرد

جی اس ام: بالاخره بعد از ماه ها شایعات، دقایقی پیش اپل رسما آیفون های جدید را معرفی کرد. همانطور که انتظار میرفت یک آیفون 4.7 اینچی با نام آیفون 6 و یک آیفون 5.5 اینچی با نام آیفون 6 پلاس معرفی شد.
۱۳۹۳/۶/۱۸
جی اس ام: بالاخره بعد از ماه ها شایعات، دقایقی پیش اپل رسما آیفون های جدید را معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت یک آیفون 4.7 اینچی با نام آیفون 6 و یک آیفون 5.5 اینچی با نام آیفون 6 پلاس معرفی شد.
 
image

اپل معرفی آیفون‌ها را با صحبت درباره تکنولوژی صفحه نمایش آنها آغاز کرد. نسل جدید صفحه نمایش های آیفون Retina HD نام دارد و از زیر پیکسل های sRGB در آن استفاده شده است. رزلوشن صفحه نمایش آیفون 6 معادل 1334×750 بوده و 38 درصد پیکسل بیشتر نسبت به آیفون 5اس در آن وجود دارد. ضخامت آیفون 6 نیز معادل 6.9 میلیمتر است. آیفون 6 پلاس نیز از همان تکنولوژی صفحه نمایش بهره می‌برد با این تفاوت که رزولوشن آن 1080×1920 بوده و 138 برابر آیفون5اس پیکسل در خود جای داده است. ضخامت آیفون 5.5 اینچی نیز 7.1 میلیمتر است. 
در نسل جدید آیفون‌ها از پردازنده جدید 64 بیتی اپل به نام Apple A8 استفاده شده است. پردازنده جدید 25 درصد سریعتر از A7 و همچنین از نظر پردازش گرافیکی 50 درصد سریعتر از نسل قبلی است. در کنار این پردازنده قدرتمند یک پردازنده جداگانه بنام M8 وجود دارد. این پردازنده با قابلیت‌های فراوان خود مناسب برای ردگیری انواع فعالیت‌های ورزشی است. در درون M8 یک بارومتر هم قرار داده شده است. دوربین این تلفن همراه همچنان دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و مشخصات فنی سنسور مانند آیفون5اس است. اما از نظر کیفیت عکسبرداری بهبودهایی صورت گرفته تا در نور کم عکس‌های روشن‌تر و با کیفیت‌تر شکار کنید. اپل همچنین برای اولین بار NFC را در آیفون‌های جدید قرار داده. اکنون می‌توانید با استفاده از چیپست NFC و ویژگی نرم افزاری Apple Pay پرداخت‌های خود را انجام دهید. برای تایید خرید نیز تنها کافی است تاچ آی دی را لمس کنید.
 
image
 
image
 
 
یک ویژگی جدید که به دوربین آیفون‌های جدید اضافه شده، لرزشگیر اپتیکال لنز است. یک بهبود نرم افزاری در دوربین آیفون 6، توانایی شکار عکس‌های پاناروما با کیفیت 43 مگاپیکسلی است. آیفون 6 می‌تواند با رزلوشن 1080پی و با سرعت 30 فریم و یا 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. علاوه براین توانایی ضبط فیلم های Slow-Motion با سرعت 240 فریم بر ثانیه هم وجود دارد. دوربین جلوی دستگاه هم شامل بهبودهایی شده و تشخیص چهره سریع‌تر از هر دوربین دیگری است. علاوه براین می‌توانید به صورت Burst Mode عکس‌های سلفی بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. قابلیت عکس برداری HDR هم برای دوربین جلو وجود دارد.
 
 
image
 
image
 
رابط کاربری استفاده شده در آیفون 6 پلاس به کلی با تمام آیفون‌های دیگر فرق دارد. اکنون حتی می‌توانید به صورت افقی از HomeScreen استفاده کنید. یک قابلیت دیگر به آیفون‌های جدید اضافه شده تا کار با یک دست را راحت‌تر کند. با دوبار لمس تاچ آیدی صفحه نمایش پایین تر می آید تا راحت‌تر به قسمت بالایی صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.
آیفون‌های جدید را می‌توانید در سه رنگ طلایی، سفید و خاکستری فضایی در حجم‌های 16، 64 و 128 گیگابایتی تهیه کنید. تاریخ عرضه این آیفون‌ها به بازار 28 شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (383 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
طراحیشز خاصه , جنسش خاصه , نرم افزارش خاصه میدونی کمتیرین گوشی که توی تعمیرگاههای موبایل پیدا میکنی اپله؟ چه نرم افزاری چه سخت افزاری مستونی از تعمیرگاهها سوال کنی!

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
http://itunesboss.com/?ref=aOiOeE4sd

مهمان

۱۳۹۳/۷/۴
از نظر من كسايي از ايفون ايراد ميگيرن كه سواد كار كردن باهاشو ندارن وسلام

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲
گوشی فقط نوکیا ساده که وقتی زنگ می خوره همه یه جوری برمیگردن نیگات میکنن که انگار چی توجیبته مخصوصا این گوشی توی هالیوود بیشتر جلب توجه میکنه و کیفش بیشتره

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۲
tarafdaraie iphone baraie kenef kardane tarafdaraie samsung raye ++++++++++ bedan