خانهاخبار
10 چیزی که درباره کنفرانس سه شنبه شب اپل می دانیم

10 چیزی که درباره کنفرانس سه شنبه شب اپل می دانیم

: همانطور که پیش از این اطلاع رسانی کرده بودیم و احتمالا می دانید سه شنبه شب ساعت 9 مراسم اپل به طور کامل در و شبکه های اجتماعی آن گزارش خواهد شد. اما 10 نکته درباره این مراسم است که از الان می توان به طور کامل پیش بینی کرد. در این پست به این 10 نکته پرداخته ایم که از کنفرانس سه شنبه شب انتظار داریم.
۱۳۹۳/۶/۱۶

: همانطور که پیش از این اطلاع رسانی کرده بودیم و احتمالا می دانید سه شنبه شب ساعت 9 مراسم اپل به طور کامل در و شبکه های اجتماعی آن گزارش خواهد شد. اما 10 نکته درباره این مراسم است که از الان می توان به طور کامل پیش بینی کرد. در این پست به این 10 نکته پرداخته ایم که از کنفرانس سه شنبه شب انتظار داریم.

 

image

 

 

1- دو مدل آیفون

 

اولین انتظار ما از مراسم آیفون معرفی دو مدل آیفون 6 است. این اولین شایعه ای بود که درباره آیفون 6 شنیدیم و انتظار می رود اپل دو آیفون 4.7 اینچی و 5.5 اینچی را معرفی کند. 

 

2- صفحه نمایش های بزرگتر با شیشه سافایر 

 

هر دو آیفون 6 دارای صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به نسل قبلی خود خواهند بود. پیش بینی می شود آیفون 6 دارای شیشه یاقوت کبود بوده و بنابراین ضدخش باشد. پیش بینی می شود آیفون 6 با سایز صفحه نمایش 4.7 اینچ دارای رزولوشن 1334 در 750 پیکسل و آیفون 6 با صفحه نمایش 5.5 اینچ دارای رزولوشن 2208 در 1402 

 

3- طراحی باریک و قرارگیری دکمه ها در جای جدید

 

بر طبق عکس ها و فیلم های منتشر شده می دانیم که آیفون 6 قطعا باریک ترین آیفونی خواهد بود که تا به حال عرضه شده است. پیش بینی می شود آیفون 6 دارای ضخامتی بین 5.5 تا 7.1 میلی متر باشد. ضمنا دکمه پاور نیز از بالا به سمت راست گوشی منتقل شده است. دکمه های تنظیم صدا نیز در سمت چپ باقی مانده اما باریک تر شده است. ضمنا بخشی از دوربین این گوشی در بیرون آن قرار گرفته است. 

 

 

image

 

4- پردازنده A8 و رم سریعتر 

 

آیفون 6 از پردازنده A8 بهره خواهد برد و پردازنده M7 نیز آپدیت خواهد شد. به احتمال قوی آیفون 6 دارای 1 گیگ رم خواهد بود که البته سرعت بیشتری نسبت به نسخه های قبل خود خواهد داشت. 

 

5- پخش زنده مراسم

 

همانطور که اعلام کرده ایم تمام این مراسم به طور کامل در سایت و در صفحه گزارش مراسم اپل مورد پوشش داده خواهد شد. ضمنا این مراسم در آی دیوایس های اپل و از این صفحه پخش خواهد شد.

 

image

 

6- iOS8

 

حالا دیگر زمان معرفی و عرضه نسخه نهایی iOS8 است. حالا می توان با Healthkit و HomeKit بر روی آیفون 6 آشنا شویم. ضمنا پرداخت موبایلی نیز به این سیستم عامل افزوده شده است.

 

7- بهبود سنسور اثر انگشت و سنسورهای بیشتر

 

آیفون 6 دارای سنسور تاچ آی دی بهبود یافته خواهد بود و بنابراین اسکن اثر انگشت در این گوشی سریع تر از آیفون 5s خواهد بود. پیش بینی می شود آیفون 6 دارای سنسورهای جدید نظیر فشارسنج و ... باشد و در نهایت NFC نیز به این نسخه از آیفون وارد شده باشد. NFC بخشی از اکوسیستم جدید اپل خواهد بود که در زمینه پرداخت موبایلی فعالیت خواهد کرد. 

 

8- باتری بزرگتر 

 

در هر دو نسخه از آیفون باتری بزرگ تری را شاهد خواهیم بود. پیش از این عکس های منتشر شده از باتری آیفون 4.7 اینچی نشان می داد که باتری این آیفون ظرفیت 2100 میلی آمپری و باتری آیفون 5.5 اینچی ظرفیت 2915 میلی آمپری خواهد داشت که نشان می دهد بهبود خوبی در باتری آیفون 6 شاهد خواهیم بود. 

 

image

 

 

9- دوربین بهتر 

 

قطعا شاهد یک بهبود در دوربین آیفون 6 خواهیم بود اما جزئیات زیادی از این بهبود تا به حال منتشر نشده است. پیش بینی شده است که عکس های دوربین آیفون 6 سایز 13 مگاپیکسلی و شاید 10 مگاپیکسلی خواهد داشت. بنابراین هر کدام از این دو اتفاق که بیفتد ما شاهد بهبود دوربین خواهیم بود. 

 

10- زمان عرضه و قیمت

 

بیشتر شایعات این را نشان می دهد که آیفون 6 از 19 سپتامبر عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود قیمت آیفون 6 بین 100 تا 200 دلار از آیفون 5s گران تر باشد. 

 

 

باید تا فردا شب صبر کرد و دید چه اتفاقاتی در این مراسم خواهد افتاد. نظر شما چیست؟ شما می توانید در صفحه گزارش زنده مراسم اپل با ما همراه باشید. 

 

زمان باقی مانده تا کنفرانس اپل : 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
Salam apple roye kaghaz hafaye ziasi dar moghabele note4 dare avvalan apple sensore feshar sanjesho ke az roye samsumg zad dar zemn note4 kheyli behtar az apple hast apple har chi dare az ro samsung mizane

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
همه فکر میکنیم سوپرایز میشیم ولی باید قبول کنیم این عکسها همون آیفون 6 هست من هم مثله شما ناراحتم

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
برو بابا . آدم مگه مرض داره گوشي رو بخره كه خيلي از امكاناتش براش بي مصرفه و سخته؟ اينهمه پول اين گوشي رو ميدي كه از امكاناتش استفاده كني نه كه پز بدي به اين و اون !!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
حاضرم شرط ببندم تو اصلا آیفون نداری و ندیدی که میای میگی هواوي زیبا تره .

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
حتما ایفون 6 رو بخرید.