خانهاخبار
اپل قصد دارد iOS 8.0.1 را بلافاصله پس از iOS 8 عرضه کند

اپل قصد دارد iOS 8.0.1 را بلافاصله پس از iOS 8 عرضه کند

جی اس ام: گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال آماده سازی iOS 8.0.1 است تا آن را همزمان با عرضه نسخه نهایی iOS 8 برای توسعه دهندگان ارسال کند. در هفته‌ای که پیش رو داریم سرانجام پس از مدت‌ها انتظار آیفون ۶ رسما رونمایی می‌شود و با اختلاف زمانی کمی نسخه نهایی iOS 8 نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۳/۶/۱۴

جی اس ام: گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال آماده سازی iOS 8.0.1 است تا آن را همزمان با عرضه نسخه نهایی iOS 8 برای توسعه دهندگان ارسال کند. در هفته‌ای که پیش رو داریم سرانجام پس از مدت‌ها انتظار آیفون ۶ رسما رونمایی می‌شود و با اختلاف زمانی کمی نسخه نهایی iOS 8 نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این حرکت در زمان عرضه iOS 7 نیز اتفاق افتاده بود. در آن زمان نیز iOS 7.0.1 بلافاصله پس از عرضه iOS 7 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و مدتی بعد به صورت عمومی عرضه شد. 

 

image

 

iOS 8 با توجه به تغییراتی که نسبت به نسخه‌های قبلی iOS دارد می‌تواند یکی از نسخه‌های انقلابی این سیستم عامل باشد. در نسخه ۸ آی او اس حدود ۴۰۰۰ هزار API جدید برای توسعه دهندگان عرضه شده که میزان آزادی عمل بسیاری را در برنامه نویسی آی او اس فراهم کرده است. این در نهایت باعث می‌شود پس از این شاهد اپلیکیشن‌هایی در آی او اس باشیم که دسترسی بیشتری به لایه‌های مختلف سیستم عامل و دیگر اپلیکیشن‌ها دارند.
در روز سه شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران مراسم معرفی آیفون ۶ برگزار خواهد شد که می‌توانید گزارش زنده مراسم را از دنبال کنید.

 

صفحه ویژه وبلاگ نویسی زنده مراسم معرفی آیفون 6

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۶
خود سايت اپل هم مراسم رو به طور زنده پوشش ميده،كافيه بريد تو قسمت wish could say more كه مثل عكس پايين صفحه قرار داره

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۶
نه عزیزم اپل دیلی(کند بودن)نداره که وقتی کاربرا تو سایت های مختلف اشکال های مختلف رو برملا میکنن دو ماه بعد اپدیت بده بیرون

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۵
من ایفون 5S داشتم فروختم اس 5 گرفتم خیلی پشیمون شدم...بعدش فروختم دوباره ایفون 5S گرفتم

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۵
بنده خدا حالا ی خالی بست حتما باید تو جم کوچیکش کنید

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۵
تولد تو رو نمیدونم کی هستش ولی امام رضا که 16 شهریوره، ایفونم 18 شهریور، دروغگو