خانهاخبار
موتو ۳۶۰ از امروز آماده فروش است

موتو ۳۶۰ از امروز آماده فروش است

جی اس ام: سرانجام پس از گذشت چند ماه از معرفی رسمی موتو ۳۶۰، ساعت هوشمند موتورولا از امروز در آمریکا آماده فروش است. این ساعت که ۲۵۰ دلار قیمت دارد از امروز از طریق سایت موتورولا، سایت گوگل پلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای Best Buy در آمریکا با بند چرمی قابل سفارش است.
۱۳۹۳/۶/۱۴

جی اس ام: سرانجام پس از گذشت چند ماه از معرفی رسمی موتو ۳۶۰، ساعت هوشمند موتورولا از امروز در آمریکا آماده فروش است. این ساعت که ۲۵۰ دلار قیمت دارد از امروز از طریق سایت موتورولا، سایت گوگل پلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای Best Buy در آمریکا با بند چرمی قابل سفارش است. موتو ۳۶۰ در حال حاضر فقط با بند چرمی به فروش می‌رسد و نسخه بند فلزی آن نیز در پاییز امسال با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. بند فلزی موتو ۳۶۰ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد که می‌توان این بندها را با قیمت ۸۰ دلار به صورت جداگانه نیز تهیه نمود. همچنین بند چرمی این ساعت نیز به صورت جداگانه با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین این ساعت در ماه اکتبر سال جاری در انگلستان نیز با قیمت ۲۰۰ پوند عرضه می‌شود.

 

image

 

ساعت هوشمند موتورولا که به سیستم عامل Android Wear مجهز است جز زیباترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود و طرفداران آن مدت‌هاست منتظر عرضه آن به بازار هستند. این ساعت با بیشتر گجت‌های اندرویدی سازگار است و محدود به مدل و برند خاصی از تلفن‌ها یا تبلت‌های اندرویدی نیست. باتری موتو ۳۶۰ از طریق یک شارژر بی سیم شارژ می‌شود و می‌تواند حداقل یک روز کامل در خود شارژ نگه دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۷
داداش به دلار ميشه حدود 1 ميليون 300*3157=947.100 /به پوندم ميشه حدود 1 ميليون

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۵
عالي اما زود داغون ميشن اين ساعت ها

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۵
یعنی به دلار حدود 850 و به پوند حدود 1 میلیون! حـــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــف که قیمت ارز انقدر بالاس :((((

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۵
بهترین ساعت هوشمند دنیا تا الان

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۴
باید قبول کرد که از تمام ساعت های موجود زیباتر به خصوص با بند فلزی که شاخی برای خودش حالا باید دید اپل چی تو چنته داره