خانهاخبار
چرخه تولید محصولات اپل از دید طرفداران

چرخه تولید محصولات اپل از دید طرفداران

جی اس ام: وب سایت joyoftech.com در هفته چند کمیک استریپ (داستان مصور) با مضامین مختلف در زمینه تکنولوژی منتشر می‌کند. جدیدترین کمیک استریپ منتشر شده در این سایت به چرخه تولید محصولات اپل از دید طرفداران و فن بوی‌های این کمپانی اشاره می‌کند. در این کمیک یک طرفدار اپل به تصویر کشیده شده و به طنز، حالات و شرایط او را در زمان‌های مختلف شامل قبل، در حین و بعد از معرفی محصول و همچنین قبل، در حین و بعد از خرید محصول نشان می‌دهد.
۱۳۹۳/۶/۱۱

جی اس ام: وب سایت joyoftech.com در هفته چند کمیک استریپ (داستان مصور) با مضامین مختلف در زمینه تکنولوژی منتشر می‌کند. جدیدترین کمیک استریپ منتشر شده در این سایت به چرخه تولید محصولات اپل از دید طرفداران و فن‌بوی‌های این کمپانی اشاره می‌کند. در این کمیک یک طرفدار اپل به تصویر کشیده شده و به طنز، حالات و شرایط او را در زمان‌های مختلف شامل قبل، در حین و بعد از معرفی محصول و همچنین قبل، در حین و بعد از خرید محصول نشان می‌دهد.

 

(برای نمایش بزرگتر روی عکس کلیک کنید)

image

 

اگر شما هم از طرفداران اپل هستید نظر شما درباره این کمیک استریپ چیست ؟ آیا شما هم شرایطی را مثل شخصیت به تصویر کشیده شده در این کمیک تجربه می‌کنید ؟

 

صفحه ویژه وبلاگ نویسی زنده مراسم معرفی آیفون 6

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (95 نظر)

نا شناس

۱۳۹۴/۷/۱۳
کاملا معلوم هست که کسی که این پست رو گذاشته با محصولات اپل مخالف بوده!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۴
من ۲ساله که ایفون دارم و هیییچکدوم از این مشکلا رو نداشتم...شما با این حرفایی که زدی معلومه اصلا بلد نیستی با ایفون کار کنی و چیزایی که گفتیو تا حالا از هیچکدوم از اونایی که اپل دارن نشنیدم!مخصوصا کیبورد!!!! واقعا حرفای جالب و تخیلی ای بودن ؛)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۳
دوستانی که تجربه استفاده از ویندوز فون رو ندارن لطفا نظر ندن.در حال حاظر یه 5s دارم و یک عدد 8s htcاما زیر زمین تا اسمون فرقشونه. وینفون واقعا معرکست.

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۲
vase inke narmafzar e Windows Phone kame soraatesh balas :D

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۲
بيشتر ميشه بابا.ميشه بالاي 1 گيگ در ثانيه.بيچاره اپلي ها چه توهمايي دارن.4 تا dvd توي 30 ثانيه،خخخخخخخخخخ