خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات و عکس های درز کرده از گوشی سونی Xperia Z3

جدیدترین اطلاعات و عکس های درز کرده از گوشی سونی Xperia Z3

: هر چند که این روزها اکثر خبرها حول محور آیفون 6 می چرخد اما از پرچمدار سونی که چهارشنبه معرفی می شود نباید غافل شد. حالا اطلاعات و عکس های جدیدی از این گوشی منتشر شده است.
۱۳۹۳/۶/۸

: هر چند که این روزها اکثر خبرها حول محور آیفون 6 می چرخد اما از پرچمدار سونی که چهارشنبه معرفی می شود نباید غافل شد. حالا اطلاعات و عکس های جدیدی از این گوشی منتشر شده است

به گزارش و به نقل از PhoneArena، این گوشی مجهز به پردازنده چهار هسته ای SnapDragon 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز خواهد بود. این پردازنده سریع تر از پردازنده 2.3 گیگاهرتزی است که پیش از این سونی بر روی Xperia Z2 از آن استفاده کرده بود. ضمنا گوشی Xperia Z3 مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS LCD خواهد بود و مجهز به 3 گیگ رم خواهد بود. دوربین این گوشی 20.7 مگاپیکسلی بوده و مجهز به سنسور Sony Exmor است و ضمنا دوربین جلویی این گوشی 2 مگاپیسلی خواهد بود. ضمنا این گوشی نیز به مانند پرچمدار قبلی سونی ضد آب خواهد بود. در زیر عکس هایی از Xperia Z3 را مشاهده می کنید:

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

نظر شما درباره این پرچمدار سونی چیست؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
ی نگاه ب عکسا بندازیم ببنید کلا دروغ هم عکسا و هم این سیستماش ببینید تو عکس بالایی سیاه ارم سونی هست اما تو سفید نیس همش شایعه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
شما که تا حالا گوشی ندیدی نباید ظرافتشو ببینی

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
نوت 4 بهتره چون از یک سی پی یو snopdragon 805 بهره میبرد در حالی که z3 از snopdragon 801 بهره میبرد

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
فقط nexus 5 با قیمت پایین و کارایی بالا

مهمان

۱۳۹۳/۶/۹
هنوز z3 تو بازار کم گىر مىاد اونوقت اومدن z3 زدن!!!!! تازه دىگه مىخواد چى بش اضافه کنه نمىدونم خدا کنه حسگر اسر انگشت نباشه! :-)))