خانهاخبار
آیفون ۶ نسخه ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت

آیفون ۶ نسخه ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت

– جی اس ام: این می‌تواند خبر بدی برای طرفداران و خریداران آیفون ۶ باشد اما به احتمال قوی آیفون جدید که دقیقا ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود نسخه ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت. به تازگی تصویری از لاجیک برد آیفون منتشر شده که یک ماژول حافظه ۱۶ گیگابایتی را روی برد آن نشان می‌دهد.
۱۳۹۳/۶/۸
– جی اس ام: این می‌تواند خبر بدی برای طرفداران و خریداران آیفون ۶ باشد اما به احتمال قوی آیفون جدید که دقیقا ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود نسخه ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت. به تازگی تصویری از لاجیک برد آیفون منتشر شده که یک ماژول حافظه ۱۶ گیگابایتی را روی برد آن نشان می‌دهد. از آنجایی که پیش از این احتمال داده می‌شد آیفون جدید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی داشته باشد خیلی بعید به نظر می‌رسد که اپل آیفون ۶ را در چهار ظرفیت مختلف به بازار عرضه کند. 
بدین ترتیب می‌توان گفت دیگر شاید نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون حداقل تا یک سال دیگر و عرضه نسخه جدیدتر آن نخواهیم بود. قطعا افرادی که قصد خرید آیفون ۶ را دارند از شنیدن این خبر خوشحال نمی‌شوند زیرا تا به امروز نسخه ۳۲ گیگابایتی مشتریان فراوانی داشت. نسخه ۳۲ گیگ بهترین انتخاب برای کسانی بود که بیشتر از ۱۶ گیگ فضا روی آیفون خود نیاز داشتند و از طرفی هزینه آیفون ۶۴ گیگ برای آن‌ها سنگین بود. 
عکس منتشر شده نشان می‌دهد این ماژول حافظه ساخت شرکت Toshiba است. همچنین اطلاعات دیگری که از این تصویر برداشت می‌شود این است که اپل همچنان اعتقادی به افزایش رم آیفون به بیشتر از ۱ گیگابایت ندارد. اما سرانجام تصمیم گرفته تکنولوژی NFC را وارد آیفون کند.
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۱
از كجا بدونيم راست ميگي ؟ شايعه نپرون همه ميمونيم ببينيم چي ميشه جو نده

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
من عادت ندارم خیلی وارد بحث و جدل شم اما نظرات این دوست عزیز واقعا جای تاسف داره، شما داری در مورد باتری اپل اینطوری نظر میدی؟ باد میکنه؟ نمیخوام توهین کنم اما فکر میکنم چیزی از تکنولوژی باتری های جدید نمیدونی، عکس های 5s در زمان خودش واقعا خوب بود اگر یک مقدار اطلاعاتت بیشتر بود متوجه میشدی، و یا در مورد گوشی نیمه کامل از لحاظ امکانات! این حرف تکراریه اما واقعا حتی 1 دقیقه با 5s کار کردی؟ آیفون هر زمان گوشی داده تا 1 سال توان رقابت با تمام پرچمدارها رو داشته و معمولا همراه با نوآوری های جذابی بوده. در مورد کیفیت ساخت بهتره چیزی نگم! به این خاطر طرفدارای اپل ایراداتشو میگن و باز اپل میخرن چون قرار نیست هیچ گوشی بدون ایراد باشه و مهمتر اعتمادیه که به اپل دارن و باز نمیخوام توهین کنم اما تصور میکنم به دلیل نادانی و شاید دلواپسی این نظر دادی

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
طرفدارای سامسونگ عادت دارن که گوشیای دیگه رو خراب کنن. وقتی من میخواستم htc بخرم همه میگفتن چرا سامسوگ نه؟ الان خوشحالم که گول نخوردم. فقط تبلیغ دروغ

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
black berry گوشیه خوبیه و جزو گوشیهایی هستش که هم سیستم عامل خودشو داره و هم با یه نرم افزار میشه آندروید خورش کرد البته من طرفدار اچ تی سی هستم just htc یاشارhtc

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
بیشتر کسایی که دنبال گوشی های اپل میرن : 1- نه میدونن که از گوشی چی میخوان نه کاربرد های برنامه هاشو دقیقاً میدونن. فقط صرفاً اینکه یکی این برند و تو دستشون ببینه کلی حال میکنن. 2- با اینکه این افراد میدونن این گوشی ها باطری های بسیار ضعیفی دارن و با استفاده طولانی اکثراً به دو بار شارژ در روز هم نیاز دارن و باطری هاشون خراب میشه و بعد یه مدت باد میکنه باز هم میخرن. 3- محدودیت توی جلبریک و ریختن نرم افزار و هر چیز دیگه ای. 4- جدای از خرید گوشی با قیمت واقعاً بالا بعد از خریدش هم باید براش هزینه های گزافی بدن. 5- هر قسمتیش اگر خراب بشه و نیاز به تعمیر پیدا کنه چون اسمش اپله باید هزینه بالایی پرداخت کنید به عنوان مثال گوشی یکی از دوستان میکروفونش دچار اشکال شد 140 هزار هزینه کرد ولی گوشی یکی دیگه که همون مشکل رو داشت و خیلی هم گوشی رده پایینی نبود 60 تومن آب خورد. 6- عکس های این گوشی کیفیت خوبی دارن اما فقط در روز. عکاسی با این گوشی در شب چنگی به دل نمی زنه ولی گوشی هایی هم هستند که با قیمت ارزونتر از این گوشی عکسای خوبی در شب میندازن. 7- کیفیت ساخت این گوشی خوبه ولی همونطور که همتون دیدید 5s بدنش کاملا خش می افته. 8- کلا خودم از اپل بدم نمی یاد ولی اگر واقعاً منطقی فکر کنیم با توجه به این موارد ارزش خرید با قیمتش اصلاً تناسبی نداره و نسبت به این همه ادعا و خاص بودن که کمپانی اپل مدعی اونه نمی ارزه. 9- تا امثال ما بدون فکر و منطق این گوشی رو با این امکانات کم و محدودیت میخریم اپل هم به خودش اجازه میده یک گوشی نیمه کامل از لحاظ امکانات رو با این قیمت سرسام آور بفروشه.9- طرفداران اپل خودشون هم این ایرادات ذکر شده رو توی نظراتشون مطرح میکنن ولی باز هم طبق عادت تعصب گرایانشون میرن سراغ این برند و بعدشم احساس زرنگی و غرور میکنن و انتخابشون رو کاملاً درست میدونن تا یکی هم چیزی میگه سریع بهش حمله میکنن که شما اصلاً تا حالا اپل دستت گرفتی که میای اینجا نظر میدی!