خانهاخبار
اطلاعات جدید از حسگر اثر انگشت گوشی گلکسی نوت 4

اطلاعات جدید از حسگر اثر انگشت گوشی گلکسی نوت 4

: روزهای زیادی با معرفی گوشی گلکسی نوت 4 فاصله نداریم. اما به نظر می رسد آخرین شایعات پیرامون این گوشی، حسگر انگشت آن را هدف گرفته است. در ادامه به جزئیات این شایعه پرداخته ایم.
۱۳۹۳/۶/۴

: روزهای زیادی با معرفی گوشی گلکسی نوت 4 فاصله نداریم. اما به نظر می رسد آخرین شایعات پیرامون این گوشی، حسگر انگشت آن را هدف گرفته است. 

 

image

 

بعد از شایعات درباره دوربین گلکسی نوت 4 حالا شایعه اخیر درباره قطعه ای است که پیش از این در گلکسی اس 5 و گلکسی آلفا مشاهده کرده بودیم. به نظر می رسد حسگر اثر انگشت در نوت 4 بهبودهایی خواید یافت. این بهبودها به جز ویژگی های قبلی سنسور اثر انگشت یعنی قفل صفحه نمایش، احراز هویت در وضعیت شخصی و تایید مشخصات فرد در اکانت سامسونگ و پی پل است و به کاربر کمک می کند تا از اثر انگشت خود در اپلیکیشن ها استفاده کند. بدین ترتیب در نوت 4 شما می توانید اثر انگشت خود را برای ورود به اپلیکیشن ها تعریف کرده و ضمنا در صفحات وب نیز به جای استفاده از پسورد از اثر انگشت خود استفاده کنید. 

به نظر می رسد دیگر زمان آن رسیده که همه پسوردهای شما به نوک انگشتانتان بیاید. آیا این جایگزینی می تواند مفید واقع شود؟ شما ترجیح می دهید از اثر انگشت استفاده کنید یا به مانند قبل پسوردتان را تایپ کنید؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۱۰/۴
بچه ها راسته که نوت4 میترکه؟؟؟!!!

حسین

۱۳۹۵/۸/۱۷
سلام...خسته نباشید...
میخام انگشتم رو تغییر بدم تو نوت ۴ نمیشه...لطفا راهنمایی کنید...قبلا میشد الان نمیشه

پویا

۱۳۹۴/۶/۲۱
هواوی هواوی اخبازیه بازیه. دزد درجه یک رو دستش کسی نیومده. از. اپل بگیر تا گلکسی و سونی... طرح زده شرکتیه لامصب ولی. خدایی از مدلg730 به بالا گوشیایی کم هنگو قوی زده الانم من بعد سامسونگو اپلو سونی یه هواوی گرفتم،،،،،،میت7،،،،،،لامصب حسگر اثر انگشت گلکسی رو دزدیده عجبا

مهدی

۱۳۹۴/۶/۲۱
با حرفات موافقم. گلکسی منم ترکید ، دستمم. سوخت گلکسی نوت 4بود

مهمان

۱۳۹۳/۶/۸
سلام دوستان این طور که معلومه 12 شهریور بطور رسمی معرفی میشه کسی میدونه این گوشی تقریبا کی تو بازار ایران عرضه میشه؟ قیمت احتمالی note4 ؟ ینظرتون galaxy s5 بخرم بهتره یا واستم واسه note4 ؟ ممنون میشم اگه جواب بدین