خانهاخبار
یک اپراتور چینی عکس نهایی آیفون را لو داد +عکس

یک اپراتور چینی عکس نهایی آیفون را لو داد +عکس

: بعد از انتشار عکس های گوناگون از آیفون 6 حالا به نظر می رسد اشتباه سهوی و شاید عمدی یک اپراتور چینی همکار با اپل عکسی از آیفون 6 که در صفحه اول سایت اپل قرار خواهد گرفت منتشر شده است.
۱۳۹۳/۶/۲

: بعد از انتشار عکس های گوناگون از آیفون 6 حالا به نظر می رسد اشتباه سهوی و شاید عمدی یک اپراتور چینی همکار با اپل، عکسی از آیفون 6 که در صفحه اول سایت اپل قرار خواهد گرفت منتشر شده است. 

 

image

 

به نظر می رسد China Telecom که اپراتور همکار اپل در چین محسوب می شود با انتشار این عکس شعار تبلیغاتی آیفون 6 را نیز لو داده است. این عکس در یکی از شبکه های اجتماعی چینی منتشر شده است. اما در کنار این عکس اطلاعاتی نیز منتشر شده است که نشان می دهد آیفون 6 با شبکه های مختلف وایرلس و مخابراتی شامل TDD-LTE, FDD-LTE, WCDMA, CDMA2000, GSM و CDMA1x هماهنگ خواهد بود و در نتیجه همه شبکه های مخابراتی و نسل های آن را پشتیبانی خواهد کرد. ضمنا مشخص شده است که نسخه آنلاک آیفون 6 توسط اپراتور چینی نیز به فروش خواهد رسدید. باید تا 8 سپتامبر و زمان معرفی آیفون 6 منتظر ماند. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳
اندرویدی ها لطفا در مرد IOSنظر ندن

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳
همش دروغه امرا طرح های ایفون لو بره یکم صبر کنید تا معلوم بشه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳
به نظر من نسبت به قبلی زشت تر شده کاش لبه هاش رو مثل همون قبلی طراحی میکردن /الان که گرد و منحنی شده زشت شده/ کلا همون ایفون5اس رو میساختن فقط بزرگتر و قوی تر/تغیر تو ظاهر نمیدادن بهتر بود :|

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳
این ipod6 هست نه iphone6

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳
ایفون رو گنده کردن دارن از رو مارکش نون در میارنفقط سونی با اچ تی سی با بلک بری