خانهاخبار
گلکسی S5 با انتشار ویدئویی رقبای خود را به آیس باکت چلنج دعوت کرد

گلکسی S5 با انتشار ویدئویی رقبای خود را به آیس باکت چلنج دعوت کرد

– جی اس ام: ریختن یک سطل آب یخ روی سر و دعوت سه نفر از دوستان و یا شخصیت‌های مشهور تبدیل به یکی از سرگرمی‌های سلبریتی‌ها شده است. هفته پیش بود که این بازی با حضور شخصیت‌هایی همچون مارک زاکربرگ، بیل گیتس، تیم کوک و ... شروع شد. اگر شما هنوز در جریان قرار نگرفته‌اید داستان از این قرار است که شما باید به این دعوت به دو صورت پاسخ دهید؛ یا ۱۰۰ دلار به کمپینی که برای بیماری ALS تشکیل شده کمک کنید یا یک سطل آب یخ روی سر خود خالی کنید.
۱۳۹۳/۶/۱
– جی اس ام: ریختن یک سطل آب یخ روی سر و دعوت سه نفر از دوستان و یا شخصیت‌های مشهور تبدیل به یکی از سرگرمی‌های سلبریتی‌ها شده است. هفته پیش بود که این بازی با حضور شخصیت‌هایی همچون مارک زاکربرگ، بیل گیتس، تیم کوک و ... شروع شد. اگر شما هنوز در جریان قرار نگرفته‌اید داستان از این قرار است که شما باید به این دعوت به دو صورت پاسخ دهید؛ یا ۱۰۰ دلار به کمپینی که برای بیماری ALS تشکیل شده کمک کنید یا یک سطل آب یخ روی سر خود خالی کنید. سپس با انتشار ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی سه نفر دیگر را به این بازی دعوت کنید. البته که تمام این شخصیت‌های مشهور هر دو راه را انجام داده‌اند؛ یعنی هم به کمپین کمک مالی کرده‌اند و هم سطل آب یخ را روی سر خود ریخته‌اند. روز گذشته بود که این کمپین اعلام کرد تاکنون حدود ۴۲ میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده که همه به لطف بازی آیس باکت چلنج بوده است.
حال این بازی ظاهرا هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد. بعد از شخصیت‌های مشهور حالا گجت‌ها هم وارد این بازی شده‌اند. امروز سامسونگ با انتشار ویدئویی یک گلکسی S5 را نشان می‌دهد که آب یخ روی خود می‌ریزد و آیفون 5S و اچ تی سی M8 و لومیا 930 را به این بازی دعوت می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ از این کمپین در حال استفاده تبلیغاتی برای خود است. در واقع گلکسی S5 قابلیت ضد آب بودن خود را با این کار دوباره به رخ رقبای خود می‌کشد. گلکسی S5 با قابلیت ضد آب بودنی که دارد در برابر آب یخ به خوبی مقاومت می‌کند، چیزی که از سه رقیب دعوت شده به این بازی انتظار نمی‌رود.

گلکسی S5 هم در آیس باکت چلنج شرکت کرد

 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

₩₩♤

۱۳۹۹/۱۲/۲۱
آخه شما برند بازی،
با نوکیا 11 دو صفر شرکت کردی تو نظر سنجی شما چه میدون سامسونگ چیه این هیچی اصلا علت استفاده از پلاستیک چیه توی این گوشیا بنظرم شما برید زیر آب با گوشیتو ن مار بازی کنین. این گوشی(s5) سی سال دیگه ام گوشی خارج از قابلیت زد آب بودنش.
بحثی هم اگه باشه راجب امکانات سامسونگ و آیفون باید باشه به بقیه نمیرسه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۴
هرموقع گوشی های اندروید تونستن که سیصد تا بازی و برنامه نصب شده داشته باشن بدون حتی مقداری افت سرعت اون موقع اپل گوشیشاشو ضد اب میزنه.

مهمان

۱۳۹۳/۶/۴
دقیقا به مطلب خوبی اشاره کردی.سامی اگه سونی رو دعوت میکرد نتیجش گفتن نداره دیگه.سونی تو این مبحث از سامی خیلی جلو تره

مهمان

۱۳۹۳/۶/۴
دوستان جوابه شما رو به صورت فصیح دادن دیگه من نمی نویسم که بیشتر از این سامپلاست خراب شه.

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳
وااااای عجب ویژگی مهمی :)))) مگه با همینجور چیزا گوشیش بفروشه ههههه رم 2 صفحه full hd ...بنچ مارک antutu از همه رقبا پایین تر...بدنه پلاستیک...آخه به اینم میگن گوشی ؟؟ :)))