خانهاخبار
سونی یک دوربین مخصوص برای گرفتن سلفی عرضه می‌کند

سونی یک دوربین مخصوص برای گرفتن سلفی عرضه می‌کند

– جی اس ام: به تازگی تصاویری از یک سایت چینی منتشر شده که یک شیشه عطر را با کارایی عجیب در دست دختران جوان نشان می‌دهد. این وسیله که نام سونی روی آن نقش بسته به نظر می‌رسد که نه یک شیشه عطر بلکه یک دوربین عکاسی باشد. شیشه عطری که به جای دکمه اسپری روی آن یک دوربین قرار گرفته و با فشار دادن آن می‌توانید از خودتان عکس بگیرید.
۱۳۹۳/۵/۲۹
– جی اس ام: به تازگی تصاویری از یک سایت چینی منتشر شده که یک شیشه عطر را با کارایی عجیب در دست دختران جوان نشان می‌دهد. این وسیله که نام سونی روی آن نقش بسته به نظر می‌رسد که نه یک شیشه عطر بلکه یک دوربین عکاسی باشد. شیشه عطری که به جای دکمه اسپری روی آن یک دوربین قرار گرفته و با فشار دادن آن می‌توانید از خودتان عکس بگیرید. البته لنز این دوربین قابلیت چرخش به اطراف را نیز دارد و توسط آن می‌توان از مناظر روبرو هم عکس گرفت.
 
image
 
این گجت از یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۳ اینچی برخوردار است که با کمک وای فای و NFC می‌تواند عکس‌ها را به اشتراک بگذارد. ابعاد این دوربین برابر با 57.7x125 میلیمتر در طول و عرض و 20.1 میلیمتر در قطر است. همچنین وزن آن در حالی که باتری و کارت حافظه در آن قرار دارد از ۱۳۶ گرم فراتر نمی‌رود.
با ارائه این دوربین می‌توان دریافت سونی توجه ویژه‌ای به پدیده گرفتن عکس سلفی دارد. به همین ترتیب مدتی پیش بود که سونی تلفن هوشمند Xperia C3 را با تمرکز بر روی کیفیت دوربین جلو و گرفتن عکس سلفی روانه بازار کرده بود.
اما آیا واقعا به نظر شما طراحی عجیب این دوربین می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند ؟ در هر حال این دوربین در ابتدا در بازار شرق آسیا عرضه خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده قرار است ۲۲ آگوست یعنی ۲ روز دیگر فروش آن در چین آغاز شود.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
به جای اینکه به ترجمه گیر بدی خودت ببین میتونی جملت رو کامل بخونی

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱
واقعا که مسخره و بی کاربرده!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۱
khoshgel in gooshi nis.doorbine age gooshi bood mitonesti begi copye

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
سونی هرکاری ک بکنه تقلید از کسی نمیکنه ولی کل دنیا میدونند ک سامسونگ تقلید کاره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
سونی و کپی؟ جک نگو