خانهاخبار
گوشی Aquos Crystal، اولین گوشی تقریبا بدون لبه دنیا +عکس و ویدیو

گوشی Aquos Crystal، اولین گوشی تقریبا بدون لبه دنیا +عکس و ویدیو

: به نظر می رسد کم کم زمان آن رسیده که با حاشیه های مزاحم اطراف ال سی دی های موبایل باید خداحافظی کنیم. لبه های سیاه رنگی که موجب بزرگ شدن گوشی در عین کوچکی ال سی دی می شدند. بعد از معرفی گوشی هایی با لبه های کم ال جی حالا گوشی Aquos Crystal را می توان اولین گوشی بدون لبه دنیا نامید.
۱۳۹۳/۵/۲۷

: به نظر می رسد کم کم زمان آن رسیده که با حاشیه های مزاحم اطراف ال سی دی های موبایل خداحافظی کنیم. لبه های سیاه رنگی که موجب بزرگ شدن گوشی در عین کوچکی ال سی دی می شدند. بعد از معرفی گوشی هایی با لبه های باریک ال جی حالا گوشی Aquos Crystal را می توان اولین گوشی بدون لبه دنیا نامید. 

 

image

 

این گوشی که توسط کمپانی نامدار Sharp توسعه داده شده، بر اساس طراحی نوین روز و با کمترین میزان لبه صفحه نمایش تولید شده است. در واقع شما با در دست گرفتن این گوشی تنها یک صفحه نمایش در دست گرفته اید و حاشیه ای در کار نیست. اما این تنها خلاقیتی نیست که در این گوشی به کار گرفته شده است. در تمامی گوشی ها فضای بالای صفحه نمایش جهت قرار گرفتن دوربین و اسپیکر و ... در نظر گرفته می شود اما Aquos Crystal فضای پایین گوشی را برای دوربین جلوی گوشی انتخاب کرده است.

 

image

 

در واقع تنها جایی از این گوشی که ال سی دی در آن قرار ندارد همان بخش کوچک پایین آن است.این گوشی اما در دو نسخه تولید شده است، یک نسخه 5 اینچی با صفحه نمایش اچ دی و نسخه dubbed Crystal X دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی است. نسخه 5 اینچی این گوشی در 29 آگوست معرفی خواهد شد اما نسخه مجهزتر در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. 

 

image

 

در زیر ویدیوهایی از این گوشی بدون لبه ژاپنی را مشاهده می کنید :

 

گوشی Aquos Crystal، اولین گوشی تقریبا بدون لبه دنیا

 

 

 

 

به نظر شما آیا تکنولوژی گوشی های بدون لبه به زودی همه گیر خواهد شد؟ نداشتن لبه های سیاه صفحه نمایش تا چه میزان برای شما اولویت محسوب می شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
واقعا عاليه!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
دوست عزیز جهت اطلاع شما اولین شرکت قبل از ال جی همین شرکت شارپ بوده و سندش هم گوشی sharp 304sh هستش..برعکس من با اطلاعات کامل نظر میدم.اولین شرکتی که بیشترین اندازه صفحه نمایش به کل گوشی رو الان داره این شرکته نه ال جی..شما هم اگه شک داری میتونی راجع به گوشی که گفتم تحقیق کنی دوست عزیز..

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
واقعا باید اپل و سامسونگ برن گاراج

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
چرا همیشه بدون اطلاعات نظر میدین؟؟؟بالای خبرو بخون بعد از ال جی حالا نوبت به این شرکت رسیده یعنی این ابتکار رو ال جی خلق کرده بعد شما میای سامی پلاستیک که حتی یه گوشی زیبا هم تولید نکرده با ال جی یکی میکنی؟ واقعا تاسف میخورم واسه افرادی مثل شما.

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
یعنی اینا یه گوشیهایی میسازن آدم هنگ میکنه میمونه تو کفش مطمئنم در آینده یه گوشی میسازن با صفحه نمایش پلاستیکی ن شیشه ای