خانهبررسی‌ها
بررسی تخصصی جی اس ام؛ هدفون‌های سامسونگ

بررسی تخصصی جی اس ام؛ هدفون‌های سامسونگ

جی اس ام: امروزه تعداد زیادی از هدفون‌ها در بازار وجود دارند اما تعداد کمی از این هدفون‌ها هستند که می‌توانند نهایت صدایی که کاربر را راضی کند ارائه کنند.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۳/۵/۲۶

جی اس ام: امروزه تعداد زیادی از هدفون‌ها در بازار وجود دارند اما تعداد کمی از این هدفون‌ها هستند که می‌توانند نهایت صدایی که کاربر را راضی کند ارائه کنند.

 

در ساخت هدفون‌های سری L سامسونگ سعی شده تا تجربه صدایی برای کاربر فراهم شود تا بهترین سطح از موزیکی که تا کنون شنیده را درک کند. این هدفون‌ها از گوشی موبایل و تبلت‌ها پشتیبانی می‌کنند و برای گوش کردن به موزیک، تماشای ویدیو و بازی کردن مناسب هستند.

 

به طور حتم هدفون‌های قدیمی برای گوشی‌های هوشمند امروزی که انواع مختلفی از صداها را پخش می‌کنند مناسب نیستند. به همین خاطر است که کمپانی‌هایی مانند سامسونگ امروزه هدفون‌هایی را تولید کرده‌اند که کیفیت صدا را حفظ کنند و در ضمن کاربر پسند هم باشند.

 

هر کاربری از هدفون خود به منظور خاصی استفاده می‌کند، بعضی‌ها در طول روز از این هدفون برای گوش کردن به موسیقی استفاده می‌کنند و بعضی دیگر در مسافرت این هدفون را به کار می‌برند. سامسونگ انواع مختلفی از این هدفون‌ها را برای سلیقه‌های مختلف ارائه کرده است.

 

سامسونگ این کار را با تولید سری Level که در 4 نوع معرفی شده‌اند انجام داده است، این 4 نوع عبارتند از: Level Over، Level On، Level In و Level Box. به وسیله تمام این مدل‌ها کاربر می‌تواند علاوه بر اینکه به موزیک گوش می‌دهد به تمام خود از طریق این هدفون‌ها پاسخ دهد.

 

 

image

 

طراحی خوب، صدای طبیعی

 

برای کسانی که علاقه زیادی به موسیقی دارند، هدفون رو گوشی سامسونگ با نام Level Over یک انتخاب بسیار مناسب است و صدایی بسیار طبیعی را فراهم می‌کند. این هدفون به عنوان پرچمدار هدفون‌های سامسونگ شناخته می‌شود. طراحی ارگونومیک این هدفون به همراه رو سری‌ و روگوشی‌های پلی اورتان با قابلیت الاستیک بالا، راحتی زیادی را برای کاربر به همراه دارد که اجازه می‌دهد در طول روز بدون خسته شدن از هدفون آن را بر روی سر خود داشته باشید.

 

image

 

علاوه بر این بر روی این هدفون یک پنل لمسی جای گرفته است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون هیچ مزاحمتی کنترل هدفون را در دست داشته باشد، کاربر می‌تواند با این پنل لمسی موزیک را پخش کند، آن را نگه دارد، به موزیک بعدی یا قبلی برود و در عین حال از قابلیت‌های مکالمه هدفون نیز استفاده کند.

 

درایور دینامیک 50 میلیمتری بایو سلولزی به همراه آهنربای نئومیدیوم یک صدای طبیعی و شفاف را به همراه خواهند آورد که به گفته سامسونگ صدای اصلی را بدون هیچ دستکاری برای کاربر پخش می‌کند.

 

کاربر علاوه بر این می‌تواند صداهای اضافی و صداهای اکو شده را توسط تکنولوژی Samsung’s Active Noise Cancellation حذف کند که از ایجاد مزاحمت در پخش صداهای اضافی جلوگیری می‌کند.

 

image

 

در کنار تمام امکنات سخت افزاری خوب در این هدفون‌ها سامسونگ یک برنامه در گوگل پلی و سامسونگ اپس دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به تناسب هر موسیقی صدای مورد نظر خود را پخش کنند. این امکان نیز در برنامه سامسونگ توسط ویژگی Samsung SoundAlive امکان پذیر خواهد شد.

 

image

 

 

از طریق اکولایزر SoundAlive هدفون Level Over سامسونگ سطح صداها را افزایش می‌دهد تا بتواند بالانس کاملی از صداها را خلق کند.

 

SoundAlive علاوه بر این توسط 25 تنظیمات متفاوت مانند Pop، Rock، Jazz یا کلاسیک و ... یک تجربه صدایی خاص را برای کاربران فراهم کند.

 

 

سطحی بالا از صدا

 

کاربران به دنبال تکنولوژی‌هایی هستند که در تمام لحظات زندگی به کار آن‌ها بیاید، و سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های دنیای تکنولوژی که بهترین تجربه کاربری موبایلی را فراهم کرده است با تولید هدفون‌ها بیرون گوشی، داخل گوشی و بلندگوهای بلوتوث بهترین تجربه کاربری را برای دوستداران موسیقی فراهم کرده است.

 

Level On مدل دیگری از هدفون‌های سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده که همیشه در حرکت موزیک گوشی می‌دهند. این هدفون نیز سطح صدایی عالی و طبیعی را به همراه دارد.

 

image

 

 

image
image

 

 

در نهایت هدفون داخل گوشی Level In است که برای هر نوع فعالیتی مناسب است و در داخل گوشی کاربر قرار می‌گیرد، این هدفون نیز مانند دو هدفون قبلی صدای کاربری بسیار خوبی را فراهم می‌کند، اما مانند تمام هدفون‌های داخل گوشی بعد از مدت زمانی استفاده به طور حتم کاربر را خسته خواهد کرد.

 

image

 

image

 

image

 

 

Level Box نیز اسپیکر بلوتوث سامسونگ است که جنس خوب و فلزی دارد، توسط آن علاوه بر گوشی کردن به موزیک می‌توانید به تماس‌های خود نیز پاسخ دهید و به علاوه اگر در یک جمع هستید همه آن جمع با مخاطب صحبت کنند.

 

image

 

این 4 محصول سامسونگ که به تازگی توسط این کمپانی معرفی شده‌اند 4 وسیله جانبی بسیار شیک و با کیفیت هستند و سامسونگ راه خود را با قدرت به رقابت در دنیای هدفون‌ها و اسپیکرها با تولید این محصولات باز کرده است.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
سلام من ابنو امروز خریدم ولی می خوام با تبلت وصل شم نمیارتش برا جفت سازی براچی!!

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۶
قیمت هدفون level in چنده؟

علی

۱۳۹۵/۵/۱۱
بله واقعا عالیه
ورودی aux داره
استریو ۳۶۰ درجه
خیلی بیسش زیاده و جون داره و میترکونه اگر شارژ زیاد باشه
من تو ماشین گاهی اوقات مجبورم صداش رو کم کنم اینقدر بلنده
ولی اگر شارژ نداشته باشه ضعیفه

علی

۱۳۹۵/۵/۱۱
بله دوست عزیز هست
تو فروشگاه، پایتخت داره
حدود قیمت از ۲۰۰ تا ۳۵۰، هیچ فرقی هم ندارن فقط تفاوت قیمت هست

شفیعی

۱۳۹۴/۷/۱۵
دوست گرامی،از کدام نمایندگی تهیه فرمودید؟ورودی aux هم داره؟ بلندگو استریو داره یا مونو؟ میتونه برای یه اتاق کوچیک صدای خوب و پرحجم بده یا صداش تیز و کم جونه؟ممنون