خانهاخبار
دعوتنامه موتورولا ارسال شد؛در روز 13 شهریور 3 محصول جدید توسط موتورولا معرفی خواهند شد

دعوتنامه موتورولا ارسال شد؛در روز 13 شهریور 3 محصول جدید توسط موتورولا معرفی خواهند شد

جی اس ام: می‌دانیم که حداقل باید 3 دیوایس باید توسط موتورولا تولید شوند اما امروز می‌دانیم که موتورولا چه زمانی این دیوایس‌ها را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۳/۵/۲۳

جی اس ام: می‌دانیم که حداقل باید 3 دیوایس توسط موتورولا تولید شوند اما امروز می‌دانیم که موتورولا چه زمانی این دیوایس‌ها را معرفی خواهد کرد.

 

امروز موتورولا دعوتنامه‌ خود را برای برگزاری یک مراسم در شیکاگو در روز 4 سپتامبر (13 شهریور) ارسال کرد، اما سوال این است که چه محصولاتی را در این مراسم خواهیم دید.

 

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بر اساس تبلیغی که موتورولا انجام داده در این مراسم به طور حتم یک گوشی موتو ایکس، یک گوشی موتو جی، یک ساعت هوشمند موتو 360 را خواهیم دید.

 

البته معرفی کردن یک محصول با ارائه آن خیلی متفاوت است، به احتمال قوی این محصولات به فاصله زمانی 3 هفته پس از معرفی ارائه خواهند شد.

 

ماه شهریور برای کسانی که به دنیای موبایل علاقه دارند ماه شلوغی خواهد بود، سامسونگ در 13 شهریور گلکسی نوت 4 و شاید یک ساعت جدید را معرفی کند، در روز 13 شهریور ایسوس به احتمال قوی اولین دیوایس پوشیدنی خود مجهز به اندروید را معرفی می‌کند، مایکروسافت نیز در ایفا که در همان شهریور برگزار خواهد شد شاید یک گوشی لومیا معرفی کند و در نهایت انتظار داریم اپل در 18 شهریور آیفون 6 را معرفی خواهد کرد.

 

با همراه باشید تا با هم ببنیم که در ماه شهریور محصولاتی که معرفی می‌شوند چگونه خواهند بود و کدام کمپانی می‌تواند ما را غافلگیر کند.

 

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۴
همه در سیزده شهرریور!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۴
به نظر من باز هم اپل همه روشگفت زده میکنه ولی اینبار سامسونگ با نوت ۴ ازش سبقت میگیره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۴
حدس میزنم نوت 4 بتونه همه رو غافلگیر کنه چون یکی از شیوه های سامسونگ اینه که ویژگی های جذاب به پرچمداراش اضافه کنه که باعث جلب توجه مشتری بشه و فکر میکنم تو این زمینه کاملا موفق هم بوده.

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۳
عاشق 18 شهریورم