خانهاخبار
۳ تبلیغ تلویزیونی از سوی مایکروسافت برای مقایسه سرفس پرو ۳ و مک بوک ایر

۳ تبلیغ تلویزیونی از سوی مایکروسافت برای مقایسه سرفس پرو ۳ و مک بوک ایر

جی اس ام: مایکروسافت امروز ۳ تبلیغ تلویزیونی جدید برای سرفس پرو ۳ منتشر کرد که آن را از نظر قدرت و کارایی با یک مک بوک ایر اپل مقایسه می‌کند. به خوبی مشخص است که مایکروسافت در این تبلیغات قصد دارد نشان دهد که سرفس پرو با اینکه ذاتا یک تبلت محسوب می‌شود اما به خوبی می‌تواند کارایی یک لپ تاپ را برای صاحب خود داشته باشد.
۱۳۹۳/۵/۲۰
جی اس ام: مایکروسافت امروز ۳ تبلیغ تلویزیونی جدید برای سرفس پرو ۳ منتشر کرد که آن را از نظر قدرت و کارایی با یک مک بوک ایر اپل مقایسه می‌کند. به خوبی مشخص است که مایکروسافت در این تبلیغات قصد دارد نشان دهد که سرفس پرو با اینکه ذاتا یک تبلت محسوب می‌شود اما به خوبی می‌تواند کارایی یک لپ تاپ را برای صاحب خود داشته باشد. نشان دادن عبارت "The tablet that can replace your laptop." به معنی «یک تبلت که می‌تواند جایگزین لپ تاپ شما شود» نیز بیانگر همین منظور است.

تبلیغ مقایسه سرفس پرو ۳ با مک بوک ایر - Power

 
اولین تبلیغ که با عنوان Crowded منتشر شده نشان می‌دهد که چگونه سرفس پرو ۳ می‌تواند علاوه بر تبلت، نقش یک لپ تاپ را نیز بازی کند. وقتی اولین گوینده از سرفس پرو ۳ خود می‌گوید، گوینده دوم اینطور عنوان می‌کند که تبلت او قدرت مک بوک ایر وی را با پردازنده Core i5 ندارد. سپس گوینده اول می‌گوید تبلت او نیز از همین پردازنده استفاده می‌کند و قابلیت تاچ اسکرین، قلم هوشمند، اجرای نرم‌افزارهای آفیس و فتوشاپ را به رخ وی می‌کشد. گوینده دوم در این بین به آیپد خود اشاره می‌کند که قابلیت تاچ اسکرین را برای وی فراهم کرده اما در برابر قابلیت قلم نوری گوینده اول جز اشاره به دفترچه کاغذی و خودکار خود حرفی برای گفتن ندارد. در اینجا کاربر سرفس با اشاره به تبلیغ اخیر Powerful از سوی اپل با طعنه به کاربر مک می‌گوید «تو قوی‌تر از چیزی هستی که فکر می‌کنی»

تبلیغ مقایسه سرفس پرو ۳ با مک بوک ایر - Head to Head

 
تبلیغ دوم که Head to Head نام دارد دو دستگاه را در اجرای یک طراحی موازی و همزمان نشان می‌دهد. هر دو دستگاه استفاده در این تبلیغ از فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگ اس اس دی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برند. مایکروسافت در این تبلیغ نیز صفحه نمایش لمسی، قلم هوشمند و کیبورد جدا شونده سرفس پرو ۳ را به عنوان یک برتری بزرگ نسبت به مک بوک ایر اپل نشان می‌دهد که هیچ کدام از این‌ها را در اختیار ندارد.

تبلیغ مقایسه سرفس پرو ۳ با مک بوک ایر - Power

 
تبلیغ سوم که با عنوان Power منتشر شده کنجکاوی کاربر مک را در اجرای نسخه کامل فتوشاپ روی سرفس پرو ۳ نشان می‌دهد. در این تبلغ بار دیگر سرفس تبلت و لپ تاپ بودن همزمان خود را به اثبات می‌رساند. کاربر سرفس پرو ۳ به تاچ اسکرین بودن دستگاه خود تکیه می‌کند و داشتن درگاه Mini Display و USB را نقطه قوت تبلت خود می‌داند.
 
سرفس پرو ۳ در اواخر ماه می امسال به بازار عرضه شد. در یک پیشنهاد جالب مایکروسافت از دارندگان مک بوک ایر خواسته بود تا با تحویل لپ تاپ خود ۶۵۰ دلار اعتبار برای خرید سرفس پرو ۳ کسب کنند و از لپ تاپ مک خود به این تبلت ویندوزی مهاجرت کنند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۳
خدایی دارم جدی میگم و طرفداری نمیکنم ب نظرم سرفس پرو بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۳
شما اگر بری مطالعه کنی در سال 2012 اعلام شد که مک از نظر امنیت 12 سال از مایکروسافت عقبه!!!! اگه برای مک ویروس نیس چون انقدر ادم بیکار نیس که بیاد برای پلتفرمی که فقط 5 درصد بازار دستشه ویروس بنویسه!!!!میره برای پلتفرمی ویروس مینویسه که 95 درصد بازار دستشه و اگر درصد کمی از کاربراش هم الوده بشن بازم تعداد عجیبی میشه یکم منطقی و با مطالعه حرف بزنید!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۲
به Microsoft باید تبریک گفت بابت اعتماد به نفسش. :) پس از شکست نسل اول تبلت Surface و سیستم عامل Windows Phone واقعا اعتماد به نفس می خواد همچین تبلیقهایی ساختن. مشکل اصلی Microsoft نداشتن تمرکز (Focus) است. سوال اصلی اینه که ممنون بابت محصولتون ولی این محصول دقیقا برای چه کاری ساخته شده. Photoshop? واقعا سخته باور کرد کسی بخواد کار حرفه ای Photoshop با یه صفحه نمایش کوچک بکنه. یا شاید هم برای کارهای روزمره پس چرا سخت افزار به این گرونی داره وقتی احتیاجی بهش نیست. در حال حاضر فکر کنم خیلی از کمپانی ها از نظر فنی بتونن همچین چیزی تولید کنن. چون اکثر قطعاتش تو بازار موجوده. ولی سوال اصلی اینه که چرا؟ چه کسی و برای چه کاری به این محصول احتیاج داره؟ بدون جواب صحیح دادن به این سوال ها و خیلی سوالهای دیگه این نوع تبلیقات در بهترین حالت فقط یک موج مقطعی ایجاد می کنه.

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۲
حداقل 5 کیلو انتی ویروس نمی خواد

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۲
surface- macbook air +