خانهاخبار
شاید در آیفون‌های نسل بعد دوربین جلو و فلاشش را نبینید

شاید در آیفون‌های نسل بعد دوربین جلو و فلاشش را نبینید

جی اس ام: دیگر زمان زیادی تا معرفی آیفون 6 باقی نمانده، پس هر روز باید منتظر شنیدن اخبار جدیدتری از این گوشی باشیم، بعد از اینکه تقریبا از طراحی ظاهری آیفون مطمئن شدیم، امروز خبری را شنیدیم که می‌تواند تا حدی نظر ما در مورد طراحی این گوشی محبوب تغییر دهد.
۱۳۹۳/۵/۱۶

جی اس ام: دیگر زمان زیادی تا معرفی آیفون 6 باقی نمانده، پس هر روز باید منتظر شنیدن اخبار جدیدتری از این گوشی باشیم، بعد از اینکه تقریبا از طراحی ظاهری آیفون مطمئن شدیم، امروز خبری را شنیدیم که می‌تواند تا حدی نظر ما در مورد طراحی این گوشی محبوب تغییر دهد.

 

امروز پتنتی منتشر شده که اپل در سال گذشته آن را ثبت کرده است، این پتنت توسط یک منبع به نام اپل اینسایدر به تازگی منتشر شده است و نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد ظاهر آیفون را تا جایی که امکان دارد ساده تر کند.

 

image

 

image

 

در این پتنت اپل اعلام کرده که این توانایی را دارد تا دوربین دوم یا همان دوربین جلو را به همراه فلاش در زیر خروجی صدای مخاطب که در قسمت جلوی گوشی قرار دارد مخفی کند. این موضوع باعث می‌شود که قسمت جلویی آیفون تر و تمیز تر شود.

 

image

 

حتما می‌دانید که دوربین جلوی آیفون فلاش ندارد اما با منتشر شدن این پتنت بعید به نظر نمی‌رسد در آیفون 6 شاهد این باشیم که دوربین جلوی آیفون 6 به فلاش مجهز شود.

 

به نظر می‌رسد که کمپانی‌ها در سال‌های اخیر توجه زیادی به دوربین دوم و عکاسی سلفی کرده‌اند، پیش از اپل کمپانی‌هایی مانند اچ تی سی، هوآوی و سونی گوشی‌هایی معرفی کرده‌اند که دوربین جلوی آن‌ها چیزی از دوربین اصلی کم ندارد و کاربران این گوشی‌های می‌توانند عکس‌های سلفی‌ای بگیرند که کاربران گوشی‌های دیگر توانایی آن را ندارند.

 

image

 

به نظر شما اپل در آیفون 6 دوربین دوم گوشی را مخفی خواهد کرد یا اجرای این پتنت را به نسل بعدی آیفون (آیفون 6s یا آیفون 7) موکول خواهد کرد؟

 

منبع: appleinsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۸
kasif mishe ke

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۸
خیلی کار مسخره و بیخودی هست !!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۷
حالا انگار دوربینش چی بود.والا

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۷
مسخره ترین ایده ای که تاحالا شنیدم.مگه میخوان یه دوربین جاسوسی کار بذارن؟!بنظرم همون جلو باشه خیلی بهتره.حتما واسه ایده ی بعدی میخوان صفحه نمایششو پنهان کنن!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۷
kheili tamizo ye dast mishe