خانهاخبار
تصویری که نشان می‌دهد موتو ۳۶۰ از یک شارژر القایی برخوردار خواهد بود

تصویری که نشان می‌دهد موتو ۳۶۰ از یک شارژر القایی برخوردار خواهد بود

جی اس ام: حدود ۱ ماه پیش بود که در مراسم Google I/O از ساعت هوشمند موتورولا یعنی Moto 360 رونمایی شد و حالا به تازگی عکس‌هایی از شارژر بی سیم آن منتشر شده است. براساس این تصویر موتو ۳۶۰ از یک شارژر القایی بخوردار خواهد بود که استفاده از آن بسیار ساده است.
۱۳۹۳/۵/۱۵

جی اس ام: حدود ۱ ماه پیش بود که در مراسم Google I/O از ساعت هوشمند موتورولا یعنی Moto 360 رونمایی شد و حالا به تازگی عکس‌هایی از شارژر بی سیم آن منتشر شده است. براساس این تصویر موتو ۳۶۰ از یک شارژر القایی بخوردار خواهد بود که استفاده از آن بسیار ساده است. از آنجایی که صفحه نمایش دیدنی موتو ۳۶۰ می‌تواند احتمالا مصرف باتری زیادی را در پی داشته باشد بایستی شارژر آن به گونه‌ای ساخته شود که برای استفاده، سریع و بی دردسر باشد.
 

image


نکته مثبت این نحوه شارژ موتو ۳۶۰ این است که اولا همانند ساعت هوشمند ال جی در آن از پین‌های فلزی برای ارتباط با شارژر استفاده نشده زیرا این پین‌ها در اثر تماس زیاد با پوست دست به مرور زمان دچار خوردگی می‌شوند و روند شارژ شدن ساعت را دچار مشکل می‌کنند؛ دوما اثری از پورت مینی یو اس بی برای شارژ شدن روی این ساعت دیده نمی‌شود که این خود باعث زیبایی بیشتر و کاهش اندازه آن شده است.
پیش بینی‌های قبلی از نحوه شارژ موتو ۳۶۰ نشان می‌داد این ساعت از Qi Charging نیز پشتیبانی می‌کند که این به معنی آن است می‌توان موتو ۳۶۰ را با شارژر بی سیم نکسوس ۵ نیز شارژ کرد.
دیگر احتمالات در خصوص این ساعت برخوردار بودن از سنسور شمارنده ضربان قلب و یک قاب ضد آب برای آن است. موتو ۳۶۰ ابعادی نزدیک به ابعاد G watch ال جی خواهد داشت و با توجه به ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند تبدیل به موفق‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند اندرویدی تبدیل شود.
 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۸
چرا گوشی های موتورولا باز نمی شود ؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۵
ما که فقط میبینیم و حسرت می خوریم!