خانهاخبار
اسامی مناطق تحت پوشش اینترنت 3G ایرانسل در تهران

اسامی مناطق تحت پوشش اینترنت 3G ایرانسل در تهران

: همانطور که دیروز اعلام کردیم، طرح پایلوت (آزمایشی) اینترنت نسل سوم ایرانسل از دیروز در تهران کلید خورد تا با شروع شهریور و هفته دولت شاهد پوشش سراسری ایرانسل در سطح کشور باشیم. اما شاید برای شما این سوال پیش آید که مناطقی که در حال حاضر ایرانسل برای اجرای طرح پایلوت پیاده سازی 3G انتخاب کرده کجاست؟
۱۳۹۳/۵/۱۴

: همانطور که دیروز اعلام کردیم، طرح پایلوت (آزمایشی) اینترنت نسل سوم ایرانسل از دیروز در تهران کلید خورد تا با شروع شهریور و هفته دولت شاهد پوشش سراسری اینترنت نسل سوم ایرانسل در سطح کشور باشیم. اما شاید برای شما این سوال پیش آید که مناطقی که در حال حاضر ایرانسل برای اجرای طرح پایلوت پیاده سازی 3G انتخاب کرده کجاست؟

 

image

 

بنابر اعلام ایرانسل و به نقل از فارس، پایلوت در چند دانشگاه معتبر و چند ساختمان دولتی اجرا خواهد شد و مشترکان می‌توانند با قرار گرفتن در این مناطق به شبکه نسل 3 ایرانسل متصل شوند.  استفاده از نسل 3 با سیم‌کارت‌های فایرانسل ممکن است و نیاز به تعویض سیم‌کارت نخواهد بود.

 
این دانشگاه‌ها عبارتند از: دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم‌و صنعت، دانشگاه الزهرا، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه آزاد تهران جنوب،‌ دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد پزشکی.
 
همچنین در ساختمان نهاد ریاست، ساختمان مجلس شورای اسلامی و ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز شبکه نسل 3 ایرانسل فعال خواهد شد.
 
اگر شما نیز از کاربران ایرانسل هستید و با نشان 3G برخورد کرده اید می توانید در بخش نظرات منطقه تحت پوشش نسل سوم ایرانسل را در نظرات اعلام کنید. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (122 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۹/۱۳
همون وضعیت

حسین

۱۳۹۶/۹/۱۳
سلام من از شهر اهواز هستم روستای حردان چرا اینرنت من H نمی شه گوشی: سامسونگ گلاکسی ستارتو

Saeed

۱۳۹۵/۱/۱۰
سلام من در روستا زندگی میکنم اینترنت عالیه هم 3Gوهم 4Gآنتن هم میده دیگه وای فای هم لازم ندارم

حسین

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
سلام من از منطقه سد وشمگیر توی استان گلستان هستم
چرا این منطقه که اطرافش روستاهای پر جمعیتی هستش اینترنت ایرانسل 3g نشده در حالی که چند تا روستای اونطرفتر که ترکمن هستند از همه امکانات برخوردار هستند اما این منطقه که سیستانی توش زیاده بهش هیچ توجهی نميشه

علی

۱۳۹۴/۱۰/۹
بنده از شهرستان قاینات خراسان جنوبی شهر نیمبلوک دارم نظر میدم..نت ایرانسل تو شهر نیمبلوک داغوووونه...همراه اولوکه وللش.لطفا رسیدگی کنید..