خانهاخبار
اولین آپدیت برای ویندوز فون 8.1 از راه رسید

اولین آپدیت برای ویندوز فون 8.1 از راه رسید

جی اس ام: مایکروسافت اعلام کرد نسخه بتای اولین آپدیت برای ویندوز فون 8.1 امروز در اختیار توسعه دهندگان این سیستم عامل قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب افرادی که قبلا به به عنوان توسعه دهنده ویندوز فون ثبت نام کرده بودند می‌توانند با مراجعه به Microsoft's App Studio این آپدیت را دریافت نمایند.
۱۳۹۳/۵/۱۳

جی اس ام: مایکروسافت اعلام کرد نسخه بتای اولین آپدیت برای ویندوز فون 8.1 امروز در اختیار توسعه دهندگان این سیستم عامل قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب افرادی که قبلا به به عنوان توسعه دهنده ویندوز فون ثبت نام کرده بودند می‌توانند با مراجعه به Microsoft's App Studio این آپدیت را دریافت نمایند. همچنین کسانی که می‌خواهند برای اولین بار به عضویت توسعه دهندگان مایکروسافت دربیایند بایستی مبلغ ۱۹ دلار برای این منظور بپردازند و به این آپدیت دسترسی پیدا کنند.
 

image


مهمترین قابلیتی که در این آپدیت به ویندوز فون افزوده می‌شود امکان استفاده از فولدرهاست. پیش از این ویندوز فون به کاشی‌های زنده مجهز بود و از حالا به بعد کاربران آن می‌توانند از فولدر نیز در قسمت‌های مختلف این سیستم عامل بهره مند گردند. برای ایجاد فولدر بایستی یک کاشی را کشیده و روی کاشی دیگر انداخت. ضمن اینکه کاشی‌ها قابلیت زنده بودن خود را داخل فولدر حفظ خواهند کرد. 
همچنین امکان انتخاب دسته جمعی پیامک‌ها برای پاک کردن یا فوروارد کردن نیز قابلیت دیگریست که در این آپدیت افزوده شده است. امکان سفارشی کردن زمان snooz در آلارم و بهبودهایی در کاشی زنده Xbox Music نیز از دیگر قابلیت‌های جدید ویندوز فون 8.1 در این آپدیت خواهد بود.
خبر خوب دیگر اینکه دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا نیز در این آپدیت برای کاربران کشورهای جدیدی از جمله انگلستان و چین به صورت بتا عرضه خواهد شد. کاربران کشورهای استرلیا، کانادا و هند نیز به نسخه آلفای کورتانا دسترسی پیدا خواهند کرد.
توسعه دهندگان می‌توانند به سادگی روی گوشی مجهز به ویندوز فون 8.1 خود این آپدیت را از طریق قسمت آپدیت سیستم عامل دریافت کنند و دیگر کاربران نیز به زودی پس از عرضه عمومی آپدیت به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۵
Agha man 920 daram chikar bayad bokonam ke update wp8.1 dashte Basham bejoz preview man nemitoonam developer besham koooooooomaaaaaak....:((((((

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۵
تو یه سایت خارجی خوندم یه ترفندی هست بدون پرداخت پول همین الان میشه اپدیت رو در یافت کرد

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۵
سلام کسی نمیدونه نسخه وین فون 8.1 کی در اختیار همه قرار میگیره؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۴
میبینم که اخبار ویندوزفونم داره روزبروز بیشتر میشه و نوکیا اینبار با مایکروسافت داره دوباره میاد به قله. به به عجب کمپانی هایی هستن این نوکیا و مایکروسافت. ویندوزفون 9 دیگه بیاد چی میشه.....خوش آمد میگم به بازگشت نوکیا اینبار مدرن تر

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۴
بهترینه همین الان دارم آ\دین میکنم