خانهاخبار
7 طرح مفهومی از گوشی های اندرویدی که چشمان شما را خیره خواهند کرد

7 طرح مفهومی از گوشی های اندرویدی که چشمان شما را خیره خواهند کرد

جی اس ام: بیشتر گوشی‌های مفهومی که مشاهده می‌کنیم هیچ زمان به واقعیت تبدیل نمی‌شوند، برخی از ویژگی‌هایی که در این طرح‌ها می‌بینیم گاهی اوقات وارد محصولات دیگری در دنیای واقعی می‌شوند.
۱۳۹۳/۵/۱۳

جی اس ام: بیشتر گوشی‌های مفهومی که مشاهده می‌کنیم هیچ زمان به واقعیت تبدیل نمی‌شوند، برخی از ویژگی‌هایی که در این طرح‌ها می‌بینیم گاهی اوقات وارد محصولات دیگری در دنیای واقعی می‌شوند. اما به هر حال خوبی طرح‌های مفهومی در این است که می‌توانید هر چیزی را تصور کنید حتی چیزهایی که از نظر تکنولوژیکی امکان پذیر نیستند، اما این امکان وجود دارد که زمانی این‌ها به واقعیت تبدیل شوند.

 

با توجه به اینکه اندروید در حال حاضر بیشترین مخاطب را در دنیای موبایل دارد خیلی دور از انتظار نیست که بیشتر طرح‌های مفهومی این سیستم عامل را بر روی خود داشته باشند.

 

1 - Samsung Galaxy Skin

 

اگرچه گوشی‌های با صفحه نمایش خمیده در حال حاضر در بازار وجود دارند اما به هر حال زمان زیادی وجود دارد تا به آن چیزی که ما انتظار داریم برسند. طرح مفهومی گوشی گلکسی اسکین که در اینجا می‌بینیم در سال 2011 ارائه شد. این گوشی به طور کامل خم می‌شود و نه تنها صفحه نمایش آن خمیده است بلکه باتری نیز ویژگی خمیده شدن را دارد. این طرح مفهومی قسمتی از برنامه‌های سامسونگ است و بعید نیست که در آینده مانند این گوشی را ببنیم.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

 

2 - Google Nexus P3

 

هیچ گوشی نکسوسی که صفحه کلید کامل را داشته باشد نمی‌شناسیم اما اگر این مدل گوشی معرفی می‌شد خوب بود؟ Nexus P3 یک طرح مفهومی از گوشی‌های نکسوس است که صفحه کلید کامل دارد، در این طرح مفهومی این امکان برای کاربر در نظر گرفته شده بتواند صفحه کلید را از جای خود خارج کرده و به جای آن از گیم پد استفاده کند.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

3 - Google Motorola X Phone

 

این طرح مفهومی مربوط به کمپانی موتورولا است، اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ و بسیار شبیه به آیفون است. اما چیزی که در این گوشی جلب توجه می‌کند این است که دوربین در نظر گرفته شده برای آن به ویژگی PureView مجهز است که اگر گوشی‌ای مانند این ارائه می‌شد اولین گوشی اندرویدی را می‌دیدیم که به دوربین PureView مجهز بود.

 

image

 

image

 

image

 

 

4 - Motorola Nexus +

 

این یکی هم یک طرح مفهومی از موتورولا است، صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ است، جنس بدنه از فیبر کربنی و فریم گوشی نیز از مگنزیوم ساخته شده است. در جلوی گوشی نیز دو اسپیکر قرار دارد.

 

image

 

image

 

image

 

 

5 - Google HTC Nexus 6

 

این گوشی‌ای است که حاصل همکاری گوگل و اچ تی سی خواهد بود، صفحه نمایش این طرح مفهومی 5.7 اینچ است و دو اسپیکر دو تایی در جلوی آن قرار دارند، علاوه بر این پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 810 در داخل آن خودنمایی می‌کند.

 

image

 

image

 

image

 

6 - Sony Nexus Compact

 

گوشی‌های نکسوس گوگل بزگتر و بزرگتر شده‌اند، اما شاید مدل جدید این گوشی کوچکتر شود، شاید نسل بعدی را سونی تولید کند و با توجه به این طرح مفهومی طراحی آن را از Xperia Z1 Compact الهام بگیرد. این نکسوس که در این طرح مفهومی مشاهده می‌کنید به ویژگی ضد آب بودن، صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

7 - Mobiado Aston Martin CPT002

 

Mobiado یک سازنده گوشی موبایل است که گوشی‌های لوکس تولید می‌کند، اگر این کمپانی با Aston Martin همکاری کند یک گوشی به نام CPT002 تولید خواهد شد. این طرح مفهومی یک صفحه نمایش شفاف دارد که در اطراف آن دو نگه دارنده پلاتینومی دارد از این دو نگه دارنده به عنوان جایگاهی برای باتری، پردازنده و چیزهای دیگر استفاده خواهد شد. در حال حاضر شاید به زودی گوشی‌ای مانند این را نبینیم اما آینده غیر قابل پیش بینی است.

 

image

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۰
ghabele didan nistb mahv dar ghabe poshti

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۴
اکثرشون خیال پردازی و رویا پردازی بودن ولی htc nexus 6 رو به زودی خواهید دید just htc just high technologies computer

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۴
چه قدر جالبن.... اگه بشه چی میشه...

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۴
Google Nexus P3

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۳
faghat samsung .behtarine