خانهاخبار
شارژ Nokia Lumia 930 با استفاده از سیب و سیب زمینی+ویدیو

شارژ Nokia Lumia 930 با استفاده از سیب و سیب زمینی+ویدیو

جی اس ام: نوکیا روش جدیدی که حتی تصور آن نیز عجیب به نظر میرسد برای شارژ گوشی هوشمند معرفی کرده است . قسمتی از تجربه علمی ، قسمتی از هنر ، قسمتی از ایده های تبلیغاتی به همراه تیم موبایلی مایکروسافت و البته Caleb Charland با هم جمع شده اند تا یک دیوار شارژ با استفاده از قرار دادن مواد ارگانیک شامل 800 عدد سیب زمینی و سیب و اتصال آنها با سیم و مواد فلزی را درست کنند برای نمایش کارکرد این دیوار یک گوشی Lumia 930 در کنار آن قرار داده شد .
۱۳۹۳/۵/۶

جی اس ام: نوکیا روش جدیدی که حتی تصور آن نیز عجیب به نظر میرسد برای شارژ گوشی هوشمند معرفی کرده است . قسمتی از تجربه علمی ، قسمتی از هنر ، قسمتی از ایده های تبلیغاتی به همراه تیم موبایلی مایکروسافت و البته  Caleb Charland با هم جمع شده اند تا یک دیوار شارژ با استفاده از قرار دادن مواد ارگانیک شامل 800 عدد سیب زمینی و سیب و اتصال آنها با سیم و مواد فلزی را درست کنند  برای نمایش کارکرد این دیوار یک گوشی Lumia 930 در کنار آن قرار داده شد .

 

image

 

image

 

این دیوار در یکی از شلوغ ترین خیابان های لندن ساخته شده است و از سیم های مسی و میخ های گالوانیزه برای اتصال مواد به یکدیگر و انتقال الکتریسته به گوشی استفاده شده است . این دیوار دست ساز ولتاژی حدود 6 ولت و 20 میلی آمپر تولید می‌کند.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۰
سلام به دوستان این همه سیب و سیب زمینی برای شارژ گوشی گروننننننه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۸
خیلی جالب بود.واقعا نوکیا تکه.تمام اختراعات مال نوکیا

مهمان

۱۳۹۳/۵/۷
من قبلا این کارو کردم!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۶
Just wow

مهمان

۱۳۹۳/۵/۶
بابا نوکیا نکن از این کارا یکدفع باطریت میتره که ها!!!!!!!!!!!!!!!!