خانهاخبار
4 اپلیکیشن که می توانید با کمک آن ها آرامش را به ذهن خود هدیه کنید

4 اپلیکیشن که می توانید با کمک آن ها آرامش را به ذهن خود هدیه کنید

: بعد از یک روز کاری سخت، ذهن انسان نیز به مانند جسم آن نیاز به استراحت و آرامش دارد. راه های زیادی برای آرامش بخشیدن به ذهن شما وجود دارد اما شاید ساده ترین و سریع ترین راه استفاده از گوشی موبایل شما باشد که همیشه در کنارتان است.با کمک این اپلیکیشن ها حداکثر در 30 دقیقه از دنیای شلوغ و پردغدغه اطراف خود جدا شده و وارد دنیایی آرام می شوید که می تواند به ذهن شما آرامش ببخشد. در این پست 4 اپلیکیشن آرامش دهنده معرفی خواهیم کرد که بر روی آیفون شما نصب خواهد شد.
۱۳۹۳/۵/۴

: بعد از یک روز کاری سخت، ذهن انسان نیز به مانند جسم آن نیاز به استراحت و آرامش دارد. راه های زیادی برای آرامش بخشیدن به ذهن شما وجود دارد اما شاید ساده ترین و سریع ترین راه استفاده از گوشی موبایل شما باشد که همیشه در کنارتان است.

image

 

با کمک این اپلیکیشن ها حداکثر در 30 دقیقه از دنیای شلوغ و پردغدغه اطراف خود جدا شده و وارد دنیایی آرام می شوید که می تواند به ذهن شما آرامش ببخشد. در این پست 4 اپلیکیشن آرامش دهنده معرفی خواهیم کرد که بر روی آیفون شما نصب خواهد شد.

 

HeadSpace

image

 

این اپلیکیشن یک اپ سرگرم کننده برای شماست که در طی یک سری مراحل جذاب ذهن شما را از افکار نامناسب تخلیه می کند. شما بعد از راه اندازی این اپلیکیشن افکار نامناسب و مشوش خود را بر روی اپلیکیشن خواهید دید که طی هر مرحله از این اپلیکیشن از سر شما خارج شده و در نهایت شما ذهن پاک و آرامی خواهید داشت. برای کار با این اپلیکیشن تنها 10 دقیقه زمان نیاز دارید و شما بعد از انجام هر مرحله جوایزی کسب کرده و می توانید روند آرامش بخشی این اپلیکیشن برای دوستانتان را نیز مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن HeadSpace

 

Breathful

 

image

 

این اپلیکیشن نیز به شما کمک می کند تا در 10 دقیقه و با یک موسیقی آرامش بخش آرام شوید. اگر شما دوست دارید در طی چند مرحله و با یک موسیقی آرامش بخش ذهن خود را آرام کنید این اپلیکیشن برای شماست.

دانلود اپلیکیشن Breathful

 

Ensō

 

image

 

این اپلیکیشن نیز به مانند دو اپلیکیشن قبلی است با این تفاوت که زمان آرامش بخشیدن به ذهنتان را خودتان انتخاب می کنید. به فرض دوست دارید 30 دقیقه ذهن خود را آرامش ببخشید. در ابتدا زمان را انتخاب تا این برنامه متناسب با زمانی که انتخاب کرده اید شما را آرام کند. اساس کار این اپلیکیشن بر اساس پخش یک سری صداهای زنگ مانند است که شما آن ها را انتخاب می کنید.

دانلود اپلیکیشن Ensō

 

The Mindfulness App

 

image

 

این اپلیکیشن نیز یک اپ کامل و چند مرحله ای برای دادن آرامش به ذهن شماست. در این اپلیکیشن از 3 تا 30 دقیقه زمان لازم دارید تا در طی مراحل مختلف به آرامش برسید. در طی این مراحل شما دقیقا مشاهده خواهید کرد که همینک در ذهن شما چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و چگونه ذهن شما آرام می شود. پس اگر به ورزش دادن ذهن خود علاقه مندید این اپلیکیشن برای شماست.

دانلود اپلیکیشن The Mindfulness App

 

اما اینها تعدادی از اپلیکیشن هایی بودند که می توانند به ذهن شما آرامش را هدیه کنند. آیا تا به حال با این اپلیکیشن ها کار کرده اید؟ آیا اپلیکیشن مشابهی می شناسید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۶
هنگرويد ارزش اپ ساختن نداره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
واقعاً ممنونم از GSM بابت معرفی اپلیکیشن های کاربردی و عالی ios و خواهشمندم تحقیقاتتون رو در این زمینه بیشتر کنید من خودم از برنامه Calm که قبلاً توسط GSM معرفی شده بود استفاده میکردم که خیلی هم عالی هستش

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
برا win فون هم از اینها حتما هست . لطفا معرفی کنید

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
طرف از 24 ساعت 25 ساعت با همین گوشی ها داره کار میکنه که کلی اعصابشو خورد میکنه بعد دوباره راهی دادن که اعصاب آروم بشه ؟؟؟ خوب عزیز من یکی از بهترین کارها اینه از این گوشی ها یکم فاصله بگیریم و در کنار عزیزانمون باشیم ... تا درک کنیم آرامش یعنی چی

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
ديگه كم مونده موقع خواب هم از گوشي استفاده كنيم.