خانهاخبار
تبلیغ جدید گلکسی اس۵ که صفحه بزرگ آن را به رخ آیفون می‌کشد

تبلیغ جدید گلکسی اس۵ که صفحه بزرگ آن را به رخ آیفون می‌کشد

جی اس ام: در حالی که در آستانه معرفی آیفون ۶ هستیم و روز به روز خبرهای منتشر شده از آن را در سایت‌ها می‌بینیم، سامسونگ آخرین تلاش‌های خود را برای به رخ کشیدن صفحه نمایش بزرگ گلکسی اس ۵ در مقایسه با آیفون انجام می‌دهد.
۱۳۹۳/۴/۳۱

جی اس ام: در حالی که در آستانه معرفی آیفون ۶ هستیم و روز به روز خبرهای منتشر شده از آن را در سایت‌ها می‌بینیم، سامسونگ آخرین تلاش‌های خود را برای به رخ کشیدن صفحه نمایش بزرگ گلکسی اس ۵ در مقایسه با آیفون انجام می‌دهد. همانطور که همه مطلع شدیم بالاخره کاربران آیفون با معرفی آیفون ۶ از یک صفحه نمایش بزرگتر بهره مند می‌گردند و عملا با این اتفاق سامسونگ یکی از دلایل برتری محصولات خود را نسب به اپل از دست رفته خواهد دید. شاید این تبلیغ را بتوان آخرین حرکت سامسونگ برای تحقیر اپل از نظر سایز صفحه نمایش در تلفن هوشمند دانست.
براساس اخبار منتشر شده آیفون ۶ در دو سایز 4.7 و 5.5 اینچی ارائه خواهد شد که از این نظر می‌تواند یک رقیب جدی برای دیگر پرچمداران موجود در بازار محسوب شود.

تبلیغ گلکسی اس ۵ که صفحه بزرگ خود را به رخ آیفون می‌کشد

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
آیفون بیچاره کارش به جایی رسیده که هی باید منت اون شرکت چینی و اون فولان کمپانی رو بکشه تا بتونه گوشی بزنه! هر روز یه خبر جدید از آیفونش میاد و فردا میگن باز "به مشکل برخورده! باز "کم آورده! باز "به در بسته خورده و باز "باید منت یکی دیگه رو بکشه که شاید ایندفعه بتونه سفارشاتش رو تحویل بده!! فقط استیو جابز بود که میتونست اپل رو از همچین سردرگمی هایی نجات بده. *سعید*

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
عزیزم همینجوری تیکه ننداز کجا htc تو سرعت از سامسونگ و اپل پیشی گرفنه که ما خبر نداریم

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
سامسونگ برو اون عکسی که hTc اس 5 رو شبیه چسب زخم درست کرده جواب بده. بعدش جز صفحه نمایش 5 اینچی شبیه کتلت دیگه چی داری به رخ اپل بکشی؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
سامسونگ چی داره که بخواد به رخ اپل بکشه...؟آیپدبخرازبزرگی نمایشگر حالشوببر....من که باهمین سایزآیفون خیلی راحت هستم

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
میزان فروش کاملا نشون میده هیشکی به پاش نمیرسه خخخخ htc تو میزان فروش از شرکت تازه وارد ziaomi هم شکست خورده خوش باشی