خانهاخبار
دعوای ال جی و Oppo در توییتر

دعوای ال جی و Oppo در توییتر

– جی اس ام: دو روز قبل در شبکه اجتماعی توئیتر یک توئیت توسط ال جی آمریکا منتشر شد و در آن این ادعا مطرح شد که ال جی جی 3 اولین گوشی با صفحه نمایش QHD در دنیا است.
۱۳۹۳/۴/۳۱

– جی اس ام: دو روز قبل در شبکه اجتماعی توییتر یک توییت توسط ال جی آمریکا منتشر شد و در آن این ادعا مطرح شد که ال جی جی 3 اولین گوشی با صفحه نمایش QHD در دنیا است. شاید این موضوع که جی 3 اولین گوشی با صفحه نمایش QHD است که توسط یک کمپانی بزرگ تولید شده درست باشد اما در حقیقت این گوشی اولین گوشی دنیا نیست که به صفحه نمایش Quad HD و کیفیت 1440×2560 پیکسل مجهز است.

 

دعوای ال جی و Oppo در توییتر

 

اولین گوشی‌ای که به صفحه نمایش QHD مجهز بود ساخت کمپانی چینی Vivo با نام Xplay 3S است و دومین گوشی متعلق به Oppo با نام Find 7 است. جالب اینجا است که Oppo و Vivo متعلق به یک کمپانی چینی به نام BBK هستند.

 

Oppo برای اینکه همه بدانند G3 اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش QHD نیست به توییت ال جی جواب داده و به صورت مسخره به آن گفته که رتبه سوم نیز جایگاه خوبی است.

 

درست است که گوشی G3 یک گوشی بسیار خوب است و امکانات بسیار خوبی در خود دارد اما با این وجود نمی‌توان این حقیقت را که این گوشی اولین گوشی با صفحه نمایش QHD نیست را انکار کرد.

 

دعوای ال جی و Oppo در توییتر

 

دعوای ال جی و Oppo در توییتر

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۸
اگه اسمی رو نشنیدی پس نظر نده . OPPO 7 مال اوایل سال میلادی بود و معرفیش تو سال 2013 . حالا چه فرقی کره جز اینکه نتایج امتیاز گوشی رو از G2 پایین تر زده 29000 . پرفروش ترین گوشی IPHON5S جهان و زیباترین گوشی جهان HTC ONE فقط تو آمریکا و تایوان طراحی میشن اما تو چین ساخته میشن .

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
تو به چیه کره دلتو خوش کردی این کمپانی های ال جی که میگی بیشتر پنلهاشو دارن تو شرکت معروف چینی تولید میشه (خودم عاشق پنل های ips کمپانی ال جی ام!!!) تمام چیپست های معروف دارن چینی ها تولید میکنن... الان اون لباسی که تنته تا اون کیبردی که باهاش تایپ میکنی... چینی خودت خبر نداری... این ها کمپانی های چینی که خیلی هم معروفن که بنا به دلایلی مخصوصا پرچمداراشون اصلا سمت ایران نمیاد (اینکه کلا اونا آدم حسابمون نمیکنن که تو داری میگی من ازش خوشم نمیاد :l) با اینکه شرکت ها تو تولید نوپا ان به صورت وحشتناکی حرفه ای دارن کار میکنن چه سخت افزاری چه نرم افزاری که الانا ساپورت شرکتهای چینی از نکسوس گوگلم قوی تر شده یه مثال ساده مثل شرکت xiaomi که یکی دو سال دیگه از لحاظ سود دهی به سامسونگ و اپلم میرسه بعد تو اونوقت بیا قربون صدقه ی برند های کره ای برو... (اینقدر وارد کننده های عزیزمون جنس بنجل ریخت تو ایران مردمم فکر میکنن تمام جنسای چینی مزخرفن ... اسم چینی ها بد در رفته!!!)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
اگه یه سرچ تو گوگل بکنید میبینید که oppo هم واسه خودش غولیه و همین مدل oppo find 7 تو مقایسه با lcd جی 3 کیفیته بهتری داره..قرار نیست اگه شما اسم یه گوشی رو نشنیدین اون گوشی بد یا ناشناخته باشه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
مسلما هیچکس تا حالا چیزی به نام find 7 و ازین جورچیزا نه به گوشش خورده و نه دیده؛ الجی حق داشت اینکار بکنه.(البته از نظر من)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
مهم اینکه جنس اصل کره و بهترین سازنده دیسپلی ال جی هست و چین داغون پلی نمیتونه به خوبی از پس این کار بربیاد مثل سی پی یو های 8 هسته ای که روی هواوی تولید میشه اما در حد 2 هسته ای ال جی هم نیستن :D