خانهاخبار
ویدیوی نیمه دوم تیم گلکسی 11

ویدیوی نیمه دوم تیم گلکسی 11

جی اس ام: پیش از شروع جام جهانی کمپانی‌های مختلف تبلیغات زیادی را در مورد این رویداد مهم انجام دادند، یکی از کمپانی‌ها سامسونگ بود که تبلیغی با نام تیم گلکسی 11 را تولید کرد، در آن تبلیغ تیمی متشکل از بهترین بازیکنان دنیا باید با تیم فوتبال بیگانگان مسابقه می‌دادند و در نهایت سرنوشت زمین را تعیین می‌کردند.
۱۳۹۳/۴/۳۰

جی اس ام: پیش از شروع جام جهانی کمپانی‌های مختلف تبلیغات زیادی را در مورد این رویداد مهم انجام دادند، یکی از کمپانی‌ها سامسونگ بود که تبلیغی با نام تیم گلکسی 11 را تولید کرد، در آن تبلیغ تیمی متشکل از بهترین بازیکنان دنیا باید با تیم فوتبال بیگانگان مسابقه می‌دادند و در نهایت سرنوشت زمین را تعیین می‌کردند. در تیم زمینی، از گوشی گلکسی اس 5 برای کارهای مختلفی استفاده می‌شد. پیش از جام جهانی ویدیو نیمه اول این بازی منتشر شد و در آن نیمه تیم زمینی با مشکلاتی مواجه شد.

 

امروز نیمه دوم این بازی را به شما نشان خواهیم داد که در آن می‌توانید نتیجه این بازی را ببنید. به نظر شما تیم گلکسی 11 سامسونگ می‌تواند زمین را نجات دهد؟

 

 

تبلیغ جدید سامسونگ برای جام جهانی 2014

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳
اره بابا نکنه منظورت همین گوشی اشغالی که جدیدا به بازار ارائه کردنه همون iphon 6 دیگه گوشی از این بد تر نبود که درست کنن همه برندها دارن پیشرفت میکنن iphon هم به خیال خودش داره پیشرفت میکنه تنها کاری که بلده قدرت cpu رو یه مقدار افزایش میده. جدیدا کیلیپ های تخیلی که درت کردن دیدین البته یه 3 سالی هست که از این کلیپ ها iphon درست میکنن

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
ONLI nokia

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
خیلی باحاله ولی ربطی ب گوشی نداره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳
دم سامسونگ گرم خیلی انیمیشن زیبایی بود درضمن شماهایی که میگین سامسونگ با تبلیغ می تونه محصولاتش رو بفروشه باید بگم که یکی از اصول تجارت و اقتصاد تبلیغه و اتفاقا کسی که از تبلیغ استفاده نمیکنه یعنی عقب افتاده...

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
اصلا HTC هیچی نداره پس چرا آیفون و سونی و ال جی و ... اینقدر تبلیغ نمیکنن؟!! نکنه اونا هم چیزی ندارن؟!