خانهاخبار
معرفی ۴ اپلیکیشن مناسب برای گرفتن عکس سلفی

معرفی ۴ اپلیکیشن مناسب برای گرفتن عکس سلفی

نویسنده مهمان: احتمالا همه ما یک بار هم که شده از خودمان عکس گرفته‌ایم، خوشبختانه یا متاسفانه در دنیای امروز عمل عکس گرفتن از خود که در تمام دنیا به Selfie (مخفف Self portrait ) معروف است، نه تنها امری عادی است بلکه از طرف دیگران کاملا قابل قبول و حتی محبوب است.
۱۳۹۳/۴/۲۹

نویسنده مهمان: احتمالا همه ما یک بار هم که شده از خودمان عکس گرفته‌ایم، خوشبختانه یا متاسفانه در دنیای امروز عمل عکس گرفتن از خود که در تمام دنیا به Selfie (مخفف Self portrait ) معروف است، نه تنها امری عادی است بلکه از طرف دیگران کاملا قابل قبول و حتی محبوب است.
با نگاهی به عکس‌های منتشر شده کاربران شبکه‌های اجتماعی، مثل اینستگرام به راحتی می‌توان دریافت که اغلب مردم در دنیا بیشتر مشتاق به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی هستند که از خوشان گرفته‌اند، عکس‌هایی از ست لباس روزانه‌شان و یا عکس‌هایی که در مقابل آینه از خودشان می‌گیرند.  بدون شک همه ما به دنبال این هستیم که در عکس‌هایمان خوب و بی‌نقص به نظر برسیم، بنابراین ما در ادامه اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند سلفی‌های زیباتری بگیرید.
 

image

 

  • اپلیکیشن Facetune

این اپلیکیشن مفید، در واقع نوعی برنامه شبیه به فتوشاپ روی گوشی شماست، و توسط آن می‌توانید یکی از عکس‌های موجود در گالری گوشی خود را ویرایش کنید و یا یک عکس جدید بگیرید و مشغول ویرایش آن شوید. به وسیله ابزارهای این اپلیکیشن می‌توان تغییرات زیادی در عکس ایجاد کرد، مثلا از بین بردن چروک و سیاهی چشم و حتی تغییر بافت پوست. فقط کافی است انگشت خود را روی پوست‌تان برای داشتن پوستی صاف حرکت دهید، چین و چروک ها از بین می‌روند و لکه‌های کوچک از روی صورتتان محو می‌شود.
از اینکه دندان‌هایتان در عکس حتی بعد از رفتن به دندانپزشکی هنوز هم بدرنگ به نظر می‌رسند ناامید شده‌اید؟ با انگشت خود روی دندان‌هایتان ضربه‌ای بزنید تا آنها خیلی زود سفید و درخشان شوند. می‌دانید که چشم‌ها از تاثیرگذارترین اعضای صورت در زیبایی هستند، شما می‌توانید با این برنامه چشمان خود را درخشان‌تر کنید و یا حتی رنگ آن را تغییر دهید. سیاهی زیر چشم حتی گاهی می‌تواند بیشتر از چین و چروک در چهره شما تاثیر بگذارد و شما را پیرتر نشان دهد، به وسیله ابزارهای Patch و Tones در این اپلیکیشن شما به ‌سرعت می‌توانید جوانی و تازگی را به چهره خود برگردانید. این اپلیکشن همچنین شامل فیلترهایی برای تغییر رنگ عکس و یا سیاه و سفید کردن آن است و چند ویژگی دیگر که در نهایت نتیجه رضایت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورند.
این اپلیکیشن 2.99 دلاری هم اکنون مختص آیفون و آیپد است و نسخه اندروید آن به زودی معرفی خواهد شد.
لینک دریافت Facetune برای آی او اس
 

image

 

  • اپلیکیشن CamMe

اپلیکیشن CamMe با شعار "کنترل در دستان شماست" یکی از بهترین‌ها برای گرفتن سلفی است. این اپلیکیشن روش گرفتن عکس را برای همیشه تغییر داد و برنده جایزه‌ی "نوآورانه ترین اپلیکیشن تلفن همراه" جشنواره‌ی جهانی موبایل در سال ۲۰۱۴ شد. این برنامه که یکی از بهترین برنامه‌ها برای عکس‌های سلفی و دسته جمعی است بیش از یک میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است.
CamMe دوربینی است که به وسیله آن شما می‌توانید با حرکت دادن دست خود و بدون اینکه نیازی باشد گوشی خود را لمس کنید عکس بگیرید. تا به حال فکر کرده‌اید که دستان شما برای گرفتن عکس سلفی کوتاه است ؟ گاهی هنگام عکس گرفتن از خود دوست دارید دوربین در فاصله‌ی دورتری از شما قرار داشته باشد، با این اپلیکیشن می‌توانید از نیم تا پنج متر از دوربین خود فاصله داشته باشید و به تنهایی عکس سلفی بگیرید!. شاید نگه داشتن گوشی و گرفتن عکس با ژست‌های مختلف تا وقتی که ژست مورد نظرتان را پیدا کنید سخت و خسته‌کننده باشد و شما مجبور باشید از شخص دیگری کمک بگیرید اما حالا می‌توانید همه این کارها را به تنهایی انجام دهید و نگران کوتاه بودن دست خود یا نگه داشتن گوشی به مدت طولانی نباشید. فقط کافی است تلفن هوشمند خود را در مقابل‌تان و جایی مناسب قرار دهید و کف دست خود را بالا ببرید تا دوربین فعال شود، سپس انگشتان خود را جمع کنید و  به آسانی عکس سلفی بگیرید.
این اپلیکیشن فعلا فقط برای کاربران آی او اس عرضه شده و رایگان است.
لینک دریافت CamMe برای آی او اس
 

image
image

 

  • اپلیکیشن Photo Wonder

یک برنامه‌ی ویرایش دیگر که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در ۲۱۸ کشور از آن استفاده می‌کنند Photo Wonder است که یک اپلیکیشن رایگان و جذاب و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در بین کاربران است. این برنامه طیف وسیعی از ابزارها را برای ویرایش عکس در اختیار دارد و کمک می‌کند همانند Facetune  لکه‌ها و چروک‌ها را از چهره خود حذف کنید. شفاف کردن و روشن کردن پوست، بزرگتر کردن چشم‌ها و حتی لاغر کردن همه و همه به آسانی و با حرکت دادن انگشتتان روی عکس انجام می‌شود. فیلترهای متنوع و افکت‌هایی که روی دوربین قرار داده شده، باعث می‌شود بتوانید عکس‌های هنرمندانه‌ای بگیرید. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و نیازی نیست به شکل حرفه‌ای روش‌های ویرایش عکس را یاد گرفته باشید.
این اپلیکیشن که در بین ۵ اپلیکیشن اول Google Play و App Store در بیش از ۲۰ کشور است، به رایگان در اختیار  کاربران اندروید و آی او اس قرار گرفته است.
لینک دریافت Photo Wonder برای اندروید
لینک دریافت Photo Wonder برای آی او اس
 

image
image

 

  • اپلیکیشن Camera360

این اپلیکیشن با شعار "دوربین من، زندگی من" اولین انتخاب بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، در بین اپلیکیشن‌های مربوط به عکاسی است. به عنوان حرفه‌ای ترین دستیار، این اپلیکیشن بهترین‌ راه برای عکاسی، ادیت و به اشتراک گذاشتن لحظات شماست. ویژگی‌های زیاد و متنوع Camera360 باعث شده که از بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر در این زمینه موفق‌تر عمل کند. یکی از این ویژگی‌های گزینه Selfie است. قلبلیت تشخیص چهره و عکاسی خودکار، صاف و درخشان کردن پوست شما هنگام عکس گرفتن، و امکان عکاسی حتی در نور خیلی‌کم، تمام آن چیزی است که شما برای گرفتن یک سلفی بی‌نقص احتیاج دارید. با بیش از ۱۰۰ فیلتر حرفه‌ای که همه به رایگان قابل دانلود هستند، می‌توانید عکس خود را از هر عکسی کاملا متمایز کنید. قابلیت ترکیب چند عکس و قراردادن آنها کنار هم و قالب‌های متنوع کلاژ از دیگر ویژگی‌های این برنامه است. این اپلیکیشن همچنین شامل ابزارهای زیادی برای ویرایش عکس مانند texture، blur، adjust و بسیاری ابزارهای دیگر است.
Camera360 برای کاربران آی او اس و اندروید رایگان در Google Play و App Store منتشر شده است.
لینک دریافت Camera360 برای اندروید
لینک دریافت Camera360 برای آی او اس
 

image
image


مطمئنا اپلیکیشن‌های بسیار دیگری نیز هستند که برای گرفتن سلفی و ویرایش عکس‌ها مناسب هستند. اگر شما تجربه کار با اپلیکیشن دیگری را دارید آن را با ما و دیگر خوانندگان در قسمت نظرات درمیان بگذارید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

بهروز

۱۳۹۵/۸/۲۸
خودم آیفون دارم ولی میدونم خییییییلی برنامه های کاربردی مث گوگل کیبرد و ... هس ک برا آی او اس نیس !

پوریا

۱۳۹۵/۳/۱۸
من دقیقا همین مشکل رو دارم

سینا

۱۳۹۵/۲/۲۱
منم a5 دارم ولی ساختش برای 2015 هست و اندروید 5 فابریک بوده روش و الان هم این قابلیت کف دست رو داره شما بهتره که تنظیمات گوشی رو چک کنی

رزا

۱۳۹۵/۱/۲۶
موبایل من گلکسی A5 هستش اندروید مووبایلم رو از 4.4.4 آپدیت کردم با 5.0.2 الان سنسور کف دست برای عکس سلفی دیگه جز گزینه های دوربینم نیست یعنی توی این اندروید تعریف نشده؟ چکار باید بکنم؟؟

Mehdi

۱۳۹۴/۸/۶
تا حالا توي عمرت ايفون دست گرفتي