خانهاخبار
ویدیویی از تست مقاومت شیشه سافایر آیفون 6 در مقابل اشیای سخت

ویدیویی از تست مقاومت شیشه سافایر آیفون 6 در مقابل اشیای سخت

: همانطور که در خبرها پیش از این اعلام کرده بودیم آیفون 6 مجهز به شیشه سافایر خواهد بود. این صفحه در مقابله با بسیاری از ضربات و خط و خش ها مقاوم خواهد بود و بنابراین شما با شیشه سافایر در آیفون 6 دیگر نیازی به مخافظ صفحه نمایش و امثالهم نخواهید داشت. اما این مقاومت در چه حدی خواهد بود؟ در این ویدیو مقاومت سافایر در مقابل سخت ترین اشیای دنیا را مشاهده خواهید کرد و تفاوت آن با آیفون 5s را خواهید دید.
۱۳۹۳/۴/۲۹

همانطور که در خبرها پیش از این اعلام کرده بودیم آیفون 6 مجهز به شیشه سافایر خواهد بود. این صفحه در مقابله با بسیاری از ضربات و خط و خش ها مقاوم خواهد بود و بنابراین شما با شیشه سافایر در آیفون 6 دیگر نیازی به مخافظ صفحه نمایش و امثالهم نخواهید داشت.

 

image

 

اما این مقاومت در چه حدی خواهد بود؟ در این ویدیو مقاومت سافایر در مقابل سخت ترین اشیای دنیا را مشاهده خواهید کرد و تفاوت آن با آیفون 5s را خواهید دید.

 

ویدیوی تست مقاومت صفحه سافایر آیفون 6 

 

 

 

ویدیوی تست مقاومت شیشه سافایر در مقابله با سنگ 

 

 

 

 

به نظر شما شیشه سافایر تا چه حد می تواند کاربران را برای خرید آیفون 6 مشتاق کند؟ آیا زمان آن رسیده است که با محافظ صفحه و بامپرها خداحافظی کنیم؟ آیا احتمال این وجود دارد که اپل از سافایر برای صفحه نمایش آیفون 6 استفاده نکرده و از شیشه های معمول استفاده کند؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
ممنون از این مطلب خوبتون متاسفانه ما تو ایران فقط بلدیم زود جبهه بگیریم که اپل فلان .... سامسونگ فلان و .... درحالیکه یک درصد اونها هم برای هیچکدوم ما نیست من خودم الان چند ساله فقط از محصولات اپل استفاده میکنم چون باهاشون راحتم و اون حس اطمینان رو بهم دادن ، همین و بس نه اینکه برای قیافه و مارک و .... متاسفانه تست دوم درست نیست چون گوشی اصلا آیفون ۶ نیست و در ضمن روش محافظ داره .

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
عزیز. کمپانی apple وSamsung رو باهم مقایسه میکنی؟همیشه apple تودنیا تکه .اینو بدون عزیز

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۰
نه به عالیه note4 عزیز. اینو صد در صد مطمئن باش.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۰
آقا این شیشه سافایر چیش مقاوم بود تو ویدئو اول که یارو با سمباده چوب و آهن کشید رو صفحه 5 اس که نابود شد روی سافایر هم که کشید خشی شد با تیر کمون هم که بهش زدن کلا" پوکید . تو ویدئو دومی هم که رو گوشیه محافظ ضد خش داشت حبابهای زیر محافظ تابلو بود .

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
این جمله رو ((دیگر نیازی به مخافظ صفحه نمایش و امثالهم نخواهید داشت )) از 5 ، 6 سال پیش تا به حال واسه هر گوشی جدیدی که میاد نوشته میشه ولی از آخر هم نیازه حداقل تو ایران