خانهاخبار
تصویر مربوط به باتری آیفون ۶ لو رفت

تصویر مربوط به باتری آیفون ۶ لو رفت

جی اس ام: سایت فرانسوی nowhereelse.fr دیروز عکسی منتشر کرد و ادعا کرد که مربوط به باتری مورد استفاده در آیفون ۶ است.
۱۳۹۳/۴/۲۷

جی اس ام: سایت فرانسوی nowhereelse.fr دیروز عکسی منتشر کرد و ادعا کرد که مربوط به باتری مورد استفاده در آیفون ۶ است.

همانطور که در گزارش نتایج یک نظرسنجی مشاهده کردیم انتظار اغلب کاربران و خریداران از آیفون ۶  بهبود عملکرد باتری آن است نه یک صفحه نمایش بزرگتر!، حال باید دید که این باتری بزرگتر می‌تواند کاربران آیفون را راضی کند ؟
 

image


پیش از این در سایت‌های خبری انتظار می‌رفت باتری آیفون ۶ ظرفیتی بین ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ میلی آمپر داشته باشد و حالا طبق اطلاعاتی که روی این باتری نوشته شده مشخص شده است که این باتری ظرفیت ۱۸۱۰ میلی آمپری خواهد داشت و تقریبا پیش‌بینی‌ها درخصوص آن به واقعیت نزدیک بوده است.

قطعا باتری ۱۸۱۰ میلی آمپری نسبت به باتری ۱۵۷۰ میلی آمپری آیفون 5s بهتر است اما بزرگتر شدن صفحه نمایش در آیفون ۶ می‌تواند تا حدودی این برتری را به چالش بکشد. 

اگر بخواهیم آیفون را با رقیبان خود مقایسه کنیم باتری ۱۸۱۰ میلی آمپری در آیفون ۶ در مقایسه با باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری در گلکسی S5 و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در ال جی G3 و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری در اچ تی سی M8 شاید حرفی برای گفتن نداشته باشد اما فراموش نکنیم که یکپارچگی فوق العاده نرم افزار و سخت افزار در محصولات اپل می‌تواند به سادگی این قاعده را نفی کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۰
آیفون بیچاره کارش به جایی رسیده که هی باید منت اون شرکت چینی و اون فولان کمپانی رو بکشه تا بتونه گوشی بزنه! هر روز یه خبر جدید از آیفونش میاد و فردا میگن باز "به مشکل برخورده! باز "کم آورده! باز "به در بسته خورده و باز "باید منت یکی دیگه رو بکشه که شاید ایندفعه بتونه سفارشاتش رو تحویل بده!! فقط استیو جابز بود که میتونست اپل رو از همچین سردرگمی هایی نجات بده. *سعید*

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
refiq halet khoobe saham apple jz 5 taye avale jahane har sahmesh bish az 800 dolare halet khoobe?

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
مگه آیفون چینی هستش که باتریش هم چینی باشه؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
به کدامین گناه!!!!!!!!! مرد حسابی چیزی که ازش اطلاعات نداری بهتره نظر ندی پردازنده اپل دو هسته اییه 1.3 و 64 بیت هستش این یعنی حتی قویتر از 4 هسته ایی 32 بیت با 2.3 گیگاهرتز.. پردازنده آیفون 5s قویه شما پردازنده ضعیفتر از اینو رو اایفون بزاری عمرا بالا بیاد. بعضیا الکی میگن نمیدونم سیستم عاملش رووونه و هماهنگه و .... همه اینا کشکه همین پردازنده قوی زورش رسیده فقط صفحه نمایش 4 اینچ با 312 ppi رو ساپورت کنه و همین الان اپل برای صفحه نمایش 4.7 اینچیش با 412ppi)رزولیشن 2 سال قبل کمپانیی مثل htc حالا تازه Htc وان رزولیشنش 469ppiهستش) دچار مشکل شده و نمیدونه چه پردازنده ایی روش بزاره که لگ نزنه و گوشی روون کار کنه!!!!!! خودم هر دوی گوشیا رو استفاده کردم رزولیشن s5 واقعا پایینتره فقط چون سامس پلاستیک براش صفحه نمایش میزنه متاسفانه رنگها غیر واقعی وروشن هستند برا همین رزولیشن ضعیفشو پوشش داده در کل میگم آیفون با پردازنده قویتر نسبت به وان ام 7 و در عوض صفحه نمایش ضعیفتر و پایینتر که رم بسیار کمتری اشغال میکنه و پردازنده رو زیاد به زحمت نمیندازه دارای سرعت بالا و بدون لگه مهم اینه که یه صفحه نمایش با رزولیشن بالاتر و ابعاد بزرگتر بزاری و همچین سرعتی بگیری (کاری که همین الان htc- وسامسونگ و بقیه انجام میدن) امسال صفحه نمایششو 4.7 اینچ کرده مطمئن باشین پردازنده شو خیلی قویتر و رمش هم یکی بالا میبره که کم نیاره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
ایول...