خانهاخبار
آیفون ۶ از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

آیفون ۶ از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

: در حالیکه تا روزهای گذشته و در جمع بندی های پیش بینی احتمالی مشخصات آیفون ۶ خبر از افزایش مگاپیکسل های دوربین این گوشی نبود، شایعات اخیر حاکی از بالابردن کیفیت دوربین آیفون ۶ بوده است.
۱۳۹۳/۴/۲۶

: در حالیکه تا روزهای گذشته و در جمع بندی های پیش بینی مشخصات احتمالی آیفون ۶ خبر از افزایش مگاپیکسل های دوربین این گوشی نبود، شایعات اخیر حکایت از بالابردن کیفیت دوربین آیفون ۶ می دهد.

 

image

 

بر طبق شایعاتی که ساعتی پیش منتشر شد به نظر می رسد اپل با کمک سونی، قصد استفاده از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی آیفون ۶ خواهد داشت. این در حالیست که در آخرین نسخه از آیفون یعنی آیفون 5s از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره برده بود و حالا شاهد تحولی بزرگ در دوربین آیفون خواهیم بود. 

بر طیق این گزارش اپل از سنسور Sony Exmore IMX220 در آیفون ۶ بهره برده که کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی را با کمک سنسور 1/2.3 در اختیار شما قرار خواهد داد. این همان سنسوری است که پیش از این سونی در گوشی Sony Xperia Z2 از آن استفاده کرده بود، با این تفاوت که کیفیت دوربین Z2 بیست مگاپیکسل است. 

انتظار می رود اپل در ماه شهریور آیفون ۶ را معرفی کند. با توجه به شایعات و عکس های منتشر شده از این گوشی نظر شما درباره آن چیست؟

منبع : Geeky Gadget 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۸
من اصلا از اپل خوشم نمیاد ولی اون دوستی که گفته ببین چی شده که داره میده سونی بزنه ، بره تحقیق کنه میبینه که لنزهای آیفون قبلی هم سونی زده ولی سفارشی. سفارشی خیلی فرق می کنه. گوشی های سونی آشغال ترین دوربین ها رو دارن ولی آیفون میشه گفت بهترین. باز هم میگم من اصلا از آیفون و کلا اپل خوشم نمیاد. از سونی هم خوشم نمیاد.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
اپل به خاطر نداشتن بلوتوث نداشتن كارت حافظه و در عين حال ساده بودنش خاص شده و اگر تمام قطعاتش رو شركت هاي ديگه ميزنن هنوز كسي نتونسته مثل اپل پيشرفت داشته باشه چون علمشو ندارن من خودم كارم موبايله روزي ١٠٠ گوشي اندرويد ميان ميگن هنگه ميخوايم فلشش كنيم شركت اپل ٢٠ ساله داره گوشي توليد ميكنه تازه ٨ تا گوشي زده اما ديگر شركتها روزي ٨ تا گوشي توليد ميكنن چون اپل فكر كرده گوشي توليد ميكنه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
آقا من هم اپل رو دوس دارم هم سامسونگو. نمیشه به نظر شما؟؟؟ کیفیت ، زیبایی و اصالت آیفون و کمیت و کارایی سامسونگ رو دوس دارم. بی صبرانه منتظرم آیفون 6 و گلکسی نوت 4 بیاد تا هر دو شونو بخرم. یه گوشی شیک و با اصالت 4.7 اینچ( خوشدست و جموجور) + یه ابر غول از دنیای فبلت ها، نوت 4 ، 5.7 اینچ. یعنی میشه خداتا........ عشق اپل و سامسونگ با هم +++++++ طرفدارای تعصبی هر دو طرف که خودشونو سرکار گداشتن-------

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
عزیز من کار سفارشی فرق داره. مثلا سامسونگ میتونه از همون پردازنده با کیفیتی که برای اپل می سازه تو گوشی خودش هم استفاده کنه ولی قیمت گوشی هاش مثل اپل شدیدا میره بالا ولی اپل فقط به کیفیت اهمیت میده.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
دوربین سونی,صفحه و پروازنده سامسونگ,صفحه ساعت اپل ips ال جی گوشیشم که یکی دیگه از خارج از امریکا و توسط یه شرکت اسیایی تولید میشه محافظ صفحه گولیراگلس,دقیقا این تیم کوک چیکارس این وسط نقش رابط داره فک کنم بابا دم یه شرکتی مثل سونی و ال جی و...که نصف اپل طرفداراش پز نمیدن گرم,با این که خودشونم میدونن که اپل خیلی از اینا عقب تره حالا برید آیفون6 بخرید و خوشهالی کنید ما هم جی3 و نوت4 میخریم و خوشهالی میکنم والا, ایفون خیلی خوبه کی میگه بده فقط وقت کردین یه مقایسه با بقیه گوشی ها بکنید بد نیست از همه نظر از سیستم عامل تا دوربین و کیفیت صفحه و....مرسی