خانهاخبار
ساعت‌های هوشمند اندرویدی مجهز به کیبورد خواهند شد

ساعت‌های هوشمند اندرویدی مجهز به کیبورد خواهند شد

جی اس ام: تا به این فکر افتاده‌اید که به صورت مستقیم روی ساعت هوشمند اندرویدی خود به پیام‌هایی که دریافت می‌کنید پاسخ دهید ؟
۱۳۹۳/۴/۲۵

جی اس ام: تا به این فکر افتاده‌اید که به صورت مستقیم روی ساعت هوشمند اندرویدی خود به پیام‌هایی که دریافت می‌کنید پاسخ دهید ؟

حتما خیلی خنده‌دار به نظر خواهد رسید که ساعت هوشمندی که روی دست ما بسته شده با صفحه نمایشی کمتر از ۲ اینچ مجهز به کیبورد باشد و بتوان با آن تایپ انجام داد!

Android Wear به صورت پیش فرض مجهز به کیبورد نیست اما شرکت Minuum قصد دارد کیبورد طراحی شده خود را برای Android Wear و همچنین گوگل گلس در گوگل پلی استور منتشر کند. بدین ترتیب به زودی خریداران G Watch و Gear Live از این کیبورد بهره مند خواهند شد و سامسونگ و سونی باید فکری به حال ساعت‌های هوشمند خود کنند تا از این رقابت با ساعت‌های هوشمند مجهز به Android Wear عقب نمانند.
 

image


اصلی‌ترین چالش Minuum در طراحی این کیبورد این بود که کمترین فضای ممکن را در صفحه نمایش کوچک ساعت هوشمند اشغال کند بنابراین تنها با نمایش یک ردیف از حروف، از سیستمی برای پیش بینی لغات استفاده کرده است. به گفته Minuum این کیبورد از توانایی قابل قبولی برای پیش بینی کلماتی که قصد نوشتن آن‌ها را دارید برخوردار است.

در این کیبورد با سوایپ کردن به سمت راست کلمه پیش بینی شده را انتخاب می‌کنید و با سوایپ کردن به سمت چپ می‌توانید آن را پاک کنید و پیش‌بینی‌های بعدی را امتحان کنید. رابط کاربری کیبورد Minuum که برای اندروید ۴ به بالا نیز در گوگل پلی استور عرضه شده است مسلما برای تلفن‌های هوشمند که دارای صفحات بزرگی هستند چندان مناسب و کاربردی نیست اما برای صفحه‌های کوچک مانند ساعت هوشمند بسیار ایده آل به نظر می‌رسد.

نسخه Android Wear این کیبورد هنوز در حالت آزمایشی یا بتا قرار دارد اما شما می‌توانید از طریق این لینک زیر فرم مربوط را پر کرده و برای استفاده از نسخه آزمایشی آن ثبت نام کنید.

لینک ثبت نام برای دریافت نسخه آزمایشی کیبورد Minuum

لینک دریافت کیبورد Minuum برای اندروید

وب سایت شرکت Minuum

 

ساعت‌های هوشمند اندرویدی مجهز به کیبورد


 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
خیلی مسخره میشه ادم هم چشمش درد میگیره برا دیدن کلمه ها هم کلی خسته میشه و گردن درد میگیره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
یه وقتی گوشی های موبایل تقریبا این اندازه بود حالا 6 اینچ شده چند وقت دیگه این ساعت هم روز به روز به ابعادش اضافه میشه تا به اندازه گوشی های امروزی برسه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
سامسونگ حتی غیر از موبایل از بقیه شرکتا خیلی جلو تره.