خانهاخبار
نظر اولیه کارشناس جی اس ام در مورد گوشی LG G3 پس از 1 ساعت کار با گوشی

نظر اولیه کارشناس جی اس ام در مورد گوشی LG G3 پس از 1 ساعت کار با گوشی

جی اس ام: توجه داشته باشید که این نظر به عنوان نظریه اولیه ما خواهد بود برای اینکه بتوانیم نظر نهایی خود را در مورد این گوشی برای شما بیان کنیم باید صبور باشید تا این گوشی به دست کارشناسان ما برسد و در یک بررسی کلی و یک مقایسه جامع با دیگر محصولات پرچمدار مانند گلکسی اس 5 و اچ تی سی وان ام 8 نظر نهایی خود را در مورد این محصول تازه وارد بیان کنیم.
۱۳۹۳/۴/۲۵

جی اس ام: ال جی جی 3 آخرین پرچمدار گوشی‌های ال جی است که به تازگی معرفی شده اما هنوز به بازار ایران نرسیده است. کارشناس این شانس را داشته تا پیش از اینکه این گوشی وارد بازار شود با آن کار کند و بتواند نظر اولیه را در مورد این گوشی ارائه کند.

 توجه داشته باشید که این نظر به عنوان نظریه اولیه ما خواهد بود  برای اینکه بتوانیم نظر نهایی خود را در مورد این گوشی برای شما بیان کنیم باید صبور باشید تا این گوشی به دست کارشناسان ما برسد و در یک بررسی کلی و یک مقایسه جامع با دیگر محصولات پرچمدار مانند گلکسی اس 5 و اچ تی سی وان ام 8 نظر نهایی خود را در مورد این محصول تازه وارد بیان کنیم.

 

در این چند دقیقه‌ای که ما با گوشی کار کردیم متوجه شدیم که G3 مانند نسل قبل خود یعنی G2 یک گوشی انقلابی نیست و چیزی نیست که بتواند تحسین ما را در برداشته باشد.

 

از مواردی که نظر ما را به خود جلب کرد، می‌توانیم به فاصله کم صفحه نمایش با لبه‌های گوشی اشاره کرد که به خوش دست بودن گوشی کمک بسیاری کرده است، این موضوع باعث شده با اینکه صفحه نمایش بزرگ است قاب گوشی خیلی بزرگ نشود و به راحتی در دست جای بگیرد.

 

مورد دیگر جنس پشت بدنه است، جنس قاب پشتی به گونه‌ای است که ظاهری شیک را به گوشی بخشیده اما متاسفانه جنس آن مانند ظاهرش چشمگیر نیست.

 

دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا  و پاور در پشت گوشی قرار دارند درست مانند نسل قبلی اما اینبار طراحی آن‌ها تخت شده است. کارآیی این دکمه‌ها بهتر از نسل قبلی است اما هنوز هم به علت اینکه نمی‌توانید دکمه‌ها را ببنید زمانی که قصد گرفتن عکس سلفی دارید احتمال لمس اشتباه دکمه‌ها وجود دارد.

 

این موارد نظر اولیه ما در مورد این گوشی است اما برای اینکه بتوانیم به شما بگوییم این گوشی می‌تواند با رقبای پر سر و صدای این روزهای بازار مبارزه کند یا خیر باید  تا زمان ارائه آن به بازار صبر کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (134 نظر)

mohammad_b

۱۳۹۵/۷/۳۰
سلام
مدلاش زیاد فرقی نمیکنه یکی 16 گیگ حافظه و 2گیگ رم و یکی دیگه 32 گیگ حافظه و 3گیگ رم یه مدل 3جی هست و یه مدل 4جی یه مدل دوسیم یه مدل تک سیم تو ببین کدوم به کارت میاد
اندروید 4.4.2 هست اون مغازه ای هم که گفته 5 بعد اینکه پلمپ گوشیو باز میکنه گوشیرو وصل میکنه به کامپیوترش اندرویدشو ارتقا میده بعد میده به شما که به نظرم با اندروید 4.4.2 بگیر چون اندروید اولیس بهتره
قطعا مدل 32 گیگ بهتره چون رم3 داره

محمد مهدی

۱۳۹۵/۴/۱۴
سلام
لطفا چند ثانیه وقت بذارید و به چند سوال منجواب بدین منزیاد از موبایل این جور چیزا اطلاعات ندارم پس لطفا زیر دیپلم جواب بدبن
1-کدوم مدل g3از بقیه بهتره ؟قیمتش فرق داره؟
2-اینجا نوشته اندروید 4.4 من رفتم مغازه گوشی نو آکبند میگه انرویدش 5 مغازه معتبری هم است راست میگه؟
16-3گیگبایت بهتره یا 32
4_اگر الان اندروید 6 بزنم مشکلی پیش نمیاد؟

محمدباقر

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
کدوم گوشی مثل الجی جی3 دوربین جلوش دید درشبش مثل الجی جی3

محمدباقر

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
دوست عزیز خودم شخصا الجی جی3 با نوت 4 مقایسه کردم الجی جی3 خیلی بهتر از نوت 4 بود تنها جایی که کم میاره الجی جی3 درمقایسه با اپل 5 به بالا

yassi

۱۳۹۴/۶/۴
سلام
بچه ها بین سونی زد 2 و جی 3 موندم، به نظر شما کدام بهتره؟
مشخصات و مقایسه دوربین هردو را هم دیدم خیلی بهم نزدیکن، فقط میگن باطری جی 3 زود تموم میشه، چقدر صحت داره؟
دوربین زد 2 هم در نور کم خوب نیست، این هم درسته؟