خانهاخبار
مدیاتک پردازنده 64 بیتی با پشتیبانی از فیلمبرداری 480 فریم در ثانیه معرفی کرد+ویدیو

مدیاتک پردازنده 64 بیتی با پشتیبانی از فیلمبرداری 480 فریم در ثانیه معرفی کرد+ویدیو

جی اس ام: مدیا تک که یکی از معروفترین کمپانی‌ها در ساخت پردازنده‌های موبایلی است امروز آخرین پردازنده خود را که قدرت زیادی دارد با نام MT6795 معرفی کرد.
۱۳۹۳/۴/۲۵

جی اس ام: مدیا تک که یکی از معروفترین کمپانی‌ها در ساخت پردازنده‌های موبایلی است امروز آخرین پردازنده خود را که قدرت زیادی دارد با نام MT6795 معرفی کرد.

 

این پردازنده جدید 8 هسته دارد و نکته مهم آن این است که 64 بیتی است، فرکانس این پردازنده جدید 2.2 گیگاهرتز است که با حافظه LPDDR3 با سرعت 933 مگاهرتزی جفت شده و به تکنولوژی CorePilot مجهز است که به ایجاد تعادل بین هسته‌ها برای بهتر کار کردن کمک می‌کند در حالی که گرمای خروجی را نیز مدیریت خواهد کرد.

 

اما این پردازنده چه کارآیی برای کاربر دارد؟ در این زمینه این پردازنده از صفحه نمایش‌ها 2K پشتیبانی خواهد کرد، در ضمن در زمینه دوربین این امکان وجود دارد که گوشی‌ای که با این پردازنده مجهز شده بتواند با کیفیت فول اچ دی و سرعت 480 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. این کیفیت فیلمبرداری بسیار بیشتر از کیفیت 120 فریم بر ثانیه‌ای اپل است و معنای واقعی حالت آهسته را نشان می‌دهد.

 

image

 

هدف این پردازنده گوشی‌های آنلاک با قیمت 350 دلار به بالا هستند و اولین گوشی مجهز به این پردازنده در آسیا ارائه خواهد شد و پس از آن اروپا و آمریکا به ترتیب میزبان این پردازنده خواهند بود.

 

ویژگی‌های این پردازنده جدید عبارتند از:

 

  • 64 بیتی مجهز به 8 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز
  • ویژگی MediaTek CorePilot برای آزاد کردن قدرت هر هشت هسته
  • حافظه LPDDR3 دو کاناله با سرعت 933 مگاهرتز
  • پشتیبانی از صفحه نمایش‌های 2K (2560×1600 پیکسل)
  • پشتیبانی از فیلمبرداری فول اچی و 480 فریم در ثانیه برای فیلمبرداری آهسته
  • پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac، Bluetooth®، FM، GPS، Glonass، Beidou، ANT+

 

در ادامه می‌توانید اولین ویدیویی که توسط یک گوشی مجهز به این پردازنده به صورت آهسته یا همان Slow Motion تهیه شده را مشاهده کنید.

 

 ویدیویی که توسط یک گوشی مجهز به این پردازنده به صورت آهسته تهیه شده

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
دوستان کمپانی مدیا تک تایوانیه و عمده مصرف کنندگان پردازنده هاش چینی هستند . به احتمال زیاد این پردازنده رو روی گوشی meizu mx5 که یک غول چینی هست ببینیم . از این ها بگزریم من خودم طرفدار مدیاتک هستم چون با توجه به امکاناتی که میده خیلی ارزان تر از کوالکام هست که این خودش یه مزیت محسوب میشه .

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۷
به جرات میگم که کمپانی های چینی بعد از یک دوره شش ماهه قویترین و ارزانترین تلفنهای هوشمند را در بازار خواهند داشت.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
چین چه کارهایی که نمیکنه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
دوست عزیز درسته داغ میکنه ولی نه به اندازه سامسونگ چون تو سامسونگ فرکانسا و سرعت هر پردازنده با بقیه متفاوت بود ولی این همه هسته هاش یکی ان و به مراتب کمتر از سامسونگ داغ میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
خیلی خوبه ^_^ huawei بیشتر از این پردازنده نسبت به بقیه استفاده میکنه