خانهاخبار
جشنواره ماه مبارک رمضان سامسونگ برای خریداران S5 (رپرتاژ آگهی)

جشنواره ماه مبارک رمضان سامسونگ برای خریداران S5 (رپرتاژ آگهی)

جی اس ام: سامسونگ از ابتدای ماه مبارک رمضان، جشنواره ویژه ای برای خریداران Samsung Galaxy S5 در پاساژ علاالدین برگزار کرده است که در آن به خریداران، هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌کند.
۱۳۹۳/۴/۲۴

جی اس ام: سامسونگ از ابتدای ماه مبارک رمضان، جشنواره ویژه ای برای خریداران Samsung Galaxy S5 در پاساژ علاالدین تهران و 4 شهر ایران (شیراز، تیریز، اهواز و مشهد مقدس) برگزار کرده است که در آن به خریداران، هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌کند.
 

کسانی که گوشی های گلکسی اس 5 سامسونگ را خریداری کنند پس از خرید خود می توانند به کانتر سامسونگ مراجعه کنند و پس از ارائه فاکتور خرید به همراه کارت گارانتی معتبر (سامتل، پارس مایکروتل و بین المللی) از مسئول غرفه، کارت قرعه کشی را دریافت و آن را پر کنند و در قرعه کشی شرکت کنند. البته سامسونگ به همه خریداران، یک قاب پشتی طرح فوتبال جام جهانی اهدا می‌کند.
 

این قرعه کشی بزرگ هر روز در چند نوبت مختلف به فاصله زمانی حدود 2 ساعت در هر کدام از شهرهای ذکر شده برگزار می شود و در هر قرعه کشی، 2 گوشی و یک تبلت جایزه داده خواهد شد.
 

اگر شما هم دوست دارید یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید، با مراجعه به یکی از پاساژهای زیر، یک گوشی سامسونگ اس 5 بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید.

لیست پاساژها:

تهران: پاساژ علاالدین/تقاطع خیابان جمهوری و حافظ

تبریز: پاساژ شریعتی/ خیابان شریعتی

مشهد مقدس: بازارچه موبایل/ خیابان احمدآباد

اهواز: پاساژ کربلایی/ خیابان کاوه

شیراز: پاساژ صوت و تصویر/ خیابان کریمخان زند، نبش خیابان داریوش 

 

 

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
من با دوتا گوشی شدید کار کردم خودمم گلکسی اس3 دارم بی طرفانه میگم فعلا حیف پول پای سامسونگ ( به یاد سری N نوکیا ) ولی اگه بخاوم بین نوت 3 و اس 5 نظر بدم ! فقط نوت 3. گول جدید بودن بزک اس 5 نخورین چون رابط کاربریش از نظر ظاهری واقعا غیر حرفه ای و بچه گانه شده در مقابل رقبا و حتی نوت3 و دنش وقتی ویبره و یا صدای کار کردنش برای اعلانها فعاله صدای دنگ دنگ و از قابی که گوشی دستته واقعا حس کرده و حس ارزونی بهت دست میده. ولی تو نوت3 یا اس4 حداقل بهتره. سنسور اثر انگست و ضربان قلب و مگاپیکسل بیشتر خدایی بیخوده !!! و غیر کاربردی. کاش سامسونگ از بزک نرم افزای کم میکرد یکم به ظاهر میرسید چون واقعا پول زیادی با این دلار... تومان داریم الکی پرداخت میکنیم. دلار 980 بود آدم دلش نمی سوخت... بزن اون +++++++++++ خوشگل رو !!!

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
من طرفدار برند خاصی نیستم و فقط طرفدار میزان هزینه ای هستم که در مقابل خرید دیوایسی با این قیمت دارم و فقط میخوام با داشتنش بجز امکاناتش که فقط تو خوده دستگاه خلاصه میشه از داشتنش حس خوبی بگیرم و ال جی با تمام خوبیاش مثل گلکسی اس5 در هنگام داشتن آدم و از پرداخت چنین هزینه ای منصرف میکنه مگه من با با امکانات این گوشی ها با این سرع لاکپشتی اینترنت میخوام چه کنم ؟!! من ا اینکه الان سامسونگ دارم ولی دوست دارم همانند اچ تی سی ها از داشتن گوشی تو دستم حس خوبی داشته باشم و نه مثل سامی عزیز حس گرفتن یه چیز پلاستیکی ولی هرچند قوی... و ال جی هم فعلا با تما م احترام از این قائده جدا نیست و حس خوبی حداقل به من نمیده. اونایی که در گذشته با سری n نوکیا و یا w , k سونی اریکسون خاطره دارن حس خوب و تنوع یه گوشی گرون و جدید و حس کردن و لذت بردن و بیشتر حس کرده و میفهمن... یا قدیما بخیر بخصوص گوشی رویایی و شاهکار " wave 1 " سامسونگ که سامی جون در عین زیرکی و ناباوری اون و برای آینده بقای خودش محو کرد تا برا بعد برگ برنده ای داشه باشه ولی میتونست مثل اپل تو سریه لوکس جاش بده و هنوز سالی یه مدل ازش داشته باشه. اونایی که این گوشی رو مثل من دارن میفهمن واقعا چه کیفیتی داشت و بعد چندین سال با توجه به سیستم عامل ناکارامد بادا وی خواص تاچ ویز هنوز هم در سال 2014 از نظر زیبایی و کیفیت شاهکاره... بزن اون ++++ قشنگرو. ممنون

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
سلام من امروز رفتم ولی نه قاب دادن نه کارت قرعه کشی گفتن باید امروز بخری

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۶
واقعا نمیشه یک گوشی رو بهترین دونست..هرکدوم ی چیزیش قویه...من کیفیت صفحه نمایش و دوربین برام الویت بود برا همین s5 خریدمه دو هفته...و کاملا ازش راضیم

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۵
نداری خیالت راحته من هفتم همین ماه یه نوت3 خریدم تا پلم گارانتی باز کردیم دیدیم کنار تاچ گوشی فاصله داره و فوری برگشتم که مرجواش کنم اما گفت بااین کد کارت گارانتی صادر شده نمیتونی عوض کنی مگر اینکه از گارانتی استفاده کنی منم که دستم به جایی بند نبود فوری گفتم استفاده میکنم یکی دیگه بدون برچسب گارانتی اوردند وما گرفتیم اقا چشمت روز بد نبینه گوشیو که روشنکردی تا دوسه ساعتی خوب کار می داد اما بعدش گوشی داغ میکرد ، صفحه سیا میشد و ریست میکرد رفتیم مرجوش نکردند . فلشش کردیم ،بوت عوض کردیم و.. سرتو درد نیارم گفتن از cpu گوشیه برایهمین فروختیمش950 هزار تومن (تاچ+lcd+قاب)