خانهاخبار
پتنت جدید سامسونگ برای قلم‌ گلکسی نوت

پتنت جدید سامسونگ برای قلم‌ گلکسی نوت

جی اس ام: براساس اسناد منتشر شده از یک پتنت سامسونگ قصد دارد تکنولوژی جدیدی را در قلم گلکسی نوت ۴ بکار گیرد. سامسونگ که همیشه قابلیت استفاده از قلم را در فبلت و تبلت‌های خود یک قابلیت خاص و منحصر به فرد می‌داند حالا قصد دارد کارایی و تکنولوژی آن را ارتقا دهد.
۱۳۹۳/۴/۲۴

جی اس ام: براساس اسناد منتشر شده از یک پتنت، سامسونگ قصد دارد تکنولوژی جدیدی را در قلم گلکسی نوت ۴ بکار گیرد.

سامسونگ که همیشه قابلیت استفاده از قلم را در فبلت و تبلت‌های خود یک قابلیت خاص و منحصر به فرد می‌داند حالا قصد دارد کارایی و تکنولوژی آن را ارتقا دهد. تکنولوژی فاین قلم‌ها این امکان را که بتوان قلم را از فاصله چند میلیمتری صفحه نمایش روی آن استفاده کرد برای آن فراهم می‌کند. این قابلیت که حساسیت قابل قبولی نیز دارد یک قابلیت فوق العاده محسوب می‌شود زیرا سرعت کار با آن را بطور قابل توجهی افزایش می‌دهد. بدین ترتیب می‌توان سر کلاس درس یا در جلسات با سرعت خوبی اقدام به یادداشت برداری روی تبلت یا فبلت خود کرد. حالا سامسونگ با ثبت پتنت جدید کارایی قلم را روی دستگاه‌های خود بهینه‌تر از قبل خواهد کرد.
 

image


قلم‌هایی که تاکنون در این دستگاه‌ها استفاده میشد با استفاده از ۳ سنسور موقعیت قلم را در یک فضای دو بعدی تشخیص می‌داد. حال سامسونگ در پتنت جدید خود استفاده از ۴ سنسور را برای این قلم‌ها پیش‌بینی کرده که می‌تواند موقعیت قلم را در یک فضای سه بعدی تشخیص دهد. در این پتنت استفاده از فناوری اولتراسونیک جایگزین فناوری قبلی شده که می‌تواند حتی در کاهش قطر دستگاه نیز اثرگذار باشد.

استفاده از این فناوری برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد، کوالکام نیز در تبلت MDP خود از این فناوری استفاده کرده بود اما حالا سامسونگ با پتنت کردن این تکنولوژی حق استفاده از آن را در کشور کره منحصر به خود کرده و هر شرکت دیگری که در کره جنوبی قصد استفاده از این تکنولوژی را داشته باشد بایستی حق استفاده از آن را به سامسونگ پرداخت کند.
بدین ترتیب انتظار می‌رود این تکنولوژی به عنوان اولین دستگاه در گلکسی نوت ۴ که در سال جاری معرفی خواهد شد استفاده شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
دقیقا

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۵
سلام من نه ایفون دارم نه سامسونگ ولی چیزی رو که درست نباشه رو تایید هم نمیکنم سیستم عامل ای او اس اصلا هم مستقل نیس و بر پایه یونیکس هست که بر مبنای اون لینوکس هم نوشته میشه(ببخشید) ولی چون اپل کلا تو این کار بسیار ضعیف بود(برید مک او اس 9 رو بینید و دربارش بخونید متوجه میشید) دست بدامن یونیکس شد و برای اون یه رابط کاربری نوشت و با نام او اس ایکس داد بیرون ای او اس هم بر همون مبنا فقط برای موبایل نوشته شده شما برو با لینوکس کار کن از شباهت عجیبشون متعجب میشی(منظورم ظاهر ایکونها نیس بلکه نحوه گرافیک و غیره هست) طراحی که حقیقتا بهترین نیس ولی قبول دارم حقیقتا شیکهپ کیفیتش بالاترین نیس (بدنه ایفون 5 که خش خشی میشد یادمون نرفته) حتی بدنه پلی کربنات نوکیا بهتر از اون بود دوربین رو بد گفتی چون واقعا همچین چیزی نیس چون بصورت نرم افزاری تصحیح میکنه و اینکه مشکل هاله ابی در دوربین ایفون 5 و فلاش احمقانه اون و از همه بدتر جواب اپی به خریداران هنوز بادمه(تو همین جی اس ام خبرش هس رتینا دیگه تو کت من نمیره یه فیلم اچ دی نمیتونی ببینی و با نسبت طول و عرض عجیبش بله استور هم از ابونتو کپی شده و البته خیلی برنامه داره ولی تکراری هم خیلی داره ولی خوب موافقم ولی کیفیت برنامه ها درپلتفرمها دیگه فرقی با هم ندارنپ الومینیوم و پلاستیک مقایسه مسخره ایه اپدیت نشدن بهتر از مجبور بودن به اپدیته هنوز گوشی گالاگسی جیو دوستم با اندروید جینجر برد اپ های جدید رو باز میکنه ولی ایفون 3 جی اس همون رفیقم چون اپدیت نمیشه کلی برنامه ها براش ورژن جدید نداره و حتی ایفون 4 بزودی ویروس بله کمتره چون هیچ برنامه نویس و هکر احمقی حاظر نیس که بیاد وقت بذاره که نهایتا 10 در صد بازار رو الوده کنه میره کدی مینویسه که همون 24 ساعت اول انقدر الوده کنه که اسمش ثبت بشه راستی بحث امنیت شد مقاله سال 2012 ای وی کوریتیو که برترین سایت در باره محصولات امنیتیه گفت که اپل از مایکروسافت حداقل 12 سال در امنیت عقبه دلیلشم کدی بود که یکباره 50 درصد ای دیوایس هارو الوده کرد راستی شنود و خانده شدن تمام فعالیت های شما در یک ای دیوایس بوسیله سازمان جاسوسی جزو امنیت حساب نمیشه.... شما با جیل بریک تازه گوشیتون درست میشه (بلوتوث و دلیوری و ... کوچیکاشه) اندروید همینطوری همه اینهارو داره ولای بحال روزی که روت بشه یعنی اینکه اندروید همه کار یه ای دیوایس جیلبریک شده رو انجام میده ولی هنوز گارانتی داره ببینم همون خدمات اپل که میگید خفنه اگر بفهمه گوشیت جیل بریکه اصلا نگاهتم میکنه یا نه... در هر حال اپل نه خودش مینویسه نه میسازه نه طراحی میکنه (شاید قاب گوشی) فقط و فقط اردر(سفارش ) میده و بقیه براش میسازن و یه ارم اپل براش چاپ میکنن ببخشید طولانی شد بدون تعصب برید تحقیق کنید فعلا

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
کی میگه اپل کلاس داره و امکانات نداره؟بزار برات بگم تو بشمار.اول سیستم عامل مستقل وقدرتمندی داره به نام آی اوای.طراحی داره از همه بهتر .کیفیت داره از همه بالاتر.دوربین داره از همه طبیغی تر و بهتر.نمایشگر داره باکیفیت جهانی به نام رتینا.اپ استور داره با بیش از ۱.۲میلیون اپ که برنامه های اپل از نظر کیفیتب قابل مقایسه با اندرویید نیستن وبرنامه های اپل خیلی باکیفیت تر هستن.اپل آلومنیوم وسامسونگ پلاستیک.آیفون ۴ الان آی اواس ۷ روبه راحتی اجرا میکنه.اما الان اس۴هنوزبراش آپدیت نیومده.تازه برات بگم اپل یه چیزداره که سامسونگ نداره اونم امنیته که اندرویید نداره.میدونستی ۲۷۳ ویروس وبدافزار جدید و مخرب کشف شده که ۲۷۱برای اندرویید ودوتابرای سیمبین بوده و اپل کلا ایمن مونده؟؟؟؟؟درضمن بایه جلبریک ساده بلوتوث فعال میشه و کلا همه کارهای اندرویید به تمام امکانات منحصربه فرد اپل اضافه میشه.یادت باشه اپل خودش مینویسه طراحی میکنه و میسازه و پشتیبانی میکنه.مپفق باشید

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
من که نوت 2 دارم هنوز عوضش نکردم و عاشقشم نوت 4 دیگه خدای گوشیه حتما باید بخرمش دیگه نمیشه اینو رد کرد

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
این روزا حرف اول رو لایک میزنه یه نگاه به مثبت منفی هات بنداز من دیگه حرفی ندارم ...