خانهاخبار
احتمال تحول در باتری های محصولات اپل و نگهداری شارژ تا چند هفته

احتمال تحول در باتری های محصولات اپل و نگهداری شارژ تا چند هفته

: به نظر می رسد شایعات پیرامون کمپانی اپل در هفته های اخیر بیشتر به باتری دستگاه های اپل معطوف شده است. شاید دیگر زمان آن رسیده که اپل نوآوری خود را که همیشه در محصولات و سخت افزارهای گوناگون این کمپانی شاهد بودیم حالا در باتری ها شاهد باشیم.
۱۳۹۳/۴/۲۴

: به نظر می رسد شایعات پیرامون کمپانی اپل در هفته های اخیر بیشتر به باتری دستگاه های اپل معطوف شده است. شاید دیگر زمان آن رسیده که اپل نوآوری خود را که همیشه در محصولات و سخت افزارهای گوناگون این کمپانی شاهد بودیم حالا در باتری ها شاهد باشیم. 

 

image

 

به گزارش و به نقل از DailyMail، اپل به صورت مخفیانه در حال توافق و همکاری با یک کمپانی انگلیسی به اسم Intelligent Energy است. این توافق می تواند منجر به تحول در باتری های آی دیوایس ها و مک بوک ها شده و نسل باتری های فرا بازنشسته کند. تکنولوژی استفاده شده در این باتری ها به گونه ایست که انرژی شیمیایی را درون خود به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. راهی که بسیار سبز بوده و مقرون به صرفه است و نتیجه آن شارژ بودن دستگاه شما به مدت روزها و هفته ها خواهد بود. 

 

image

 

هرچند که این توافق به نظر محرمانه می رسد و اپل اعلام کرده که هویت همکاری با این شرکت را محفوظ نگاه خواهد داشت اما یک منبع موثق توافق و همکاری اپل با این کمپانی را تایید کرده است. این توافق در حالی صورت گرفته است که این کمپانی چندی پیش یکی از مهندسین ارشد اپل با نام Joe O’Sullivan به عنوانی عضوی از هیئت مدیره استخدام خود در آورد که می توان وی را نماینده اپل در این کمپانی دانست. 

سال گذشته Intelligent Energy تعدادی از پتنت هایی که مرتبط با افزایش دوام باتری و افزایش میزان شارژ آنها بوده است را خریداری کرد تا با دستی پر به استقبال اپل برود. خریداری این پتنت ها در کنار پتنت هایی که سال گذشته اپل در همین راستا ثبت کرده است نشان می دهد عمر باتری های فآیفون و آی پد و همینطور مک بوک ها رو به پایان بوده و باید به زودی شاهد تغییر نسل باتری دستگاه ها باشیم. اتفاقی که شاید زودتر از اینها باید رخ می داد. اما Intelligent Energy طرف قرارداد با کمپانی هایی نظیر بویینگ و سوزوکی نیز محسوب می شود و باید دید قرارداد این کمپانی با اپل چه نتیجه ای خواهد داشت؟

 

به نظر شما نسل فباتری گوشی ها چه زمانی به پایان عمر خود می رسد؟ آیا به زودی باید شاهد باتری هایی باشیم که تنها با یک بار شارژ یک هفته شما را همراهی خواهند کرد؟ آیا با لوگوی قرمز رنگ باتری در زمان اتمام باید خداحافظی کنیم؟ 

 

منبع : DailyMail

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

.

۱۳۹۴/۵/۴
afarin

;

۱۳۹۴/۵/۴
are

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۷
اخه دانشمند اپل اگه چیزیو اختراع نکرده باشه از چیزایی که دروبرش هست به نحو احسن استفاده میکنه که کمپانی های دیگه نمیتونن ازش استفاده کنن...اول فک کن بعدا حرف بزن...

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۵
خخخخخخخخ اگه اپل بتونه اینکار رو بکنه من خودکشی میکنم! اپل جان؛الکی اظهار وجود نکن..این کار تو نیست عزیزم. نمیدونم این اپل تا حالا چه چیزی زده که تحول عظیم و پیشرفت تکنولوژی و این چیزا پیش بیاد؟!؟!؟ برق اختراع کرده؟هواپیما اختراع کرده؟ اولین سیستم صوتی؟ اولین lcd?اولین تلوزیون سه بعدی؟ داروی ضد سرطان؟ اینترنت؟ اولین بانک؟ اولین سکوی نفتی؟ اولین ماهواره؟ قلب مصنوعی؟ کارت اعتباری؟ میز؟ صندلی؟ خونه؟ آجر ؟ ماشین؟ پیکان؟ آخه چی ساخته ملت هی میگن اپل فلان چیز ساخته پس بازم میتونه؟؟؟؟ . آقا بخدا شمایی که میای اپل اپل میکنی اصلا تا حالا ندیدی. به جان خودم ندیدی..آخه کی ملت ما انقدر پولدار شدن که همه برن آیفون بخرن؟؟ حالا طرف میره آیپاد طرح اصل میخره میاد اینجا میگه : عاقا دیسکوییه واسه خودش!!!! حالا نمیگم اپل بده افتضاحه...ولی اینطور که تعریف میکنین و توی سر بقیه میزنین نیست دنیا و گوگل دنیا و مایکروسافت دنیا و اینتل دنیا و ناسا(والله به خدا)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۵
دو سه سال پیش هم قرار بود باتری هیدروژنی بزنن که نیازی به شارژ کردن نداشته باشه...این کار امکان پذیر هست ولی فعلا فقط یه مشت حرفه و به این زودیا اتفاق نمیوفته