خانهاخبار
بررسی تمام شایعات آیفون 6 (هر آنچه از آیفون 6 می دانیم)

بررسی تمام شایعات آیفون 6 (هر آنچه از آیفون 6 می دانیم)

جی اس ام: به روز معرفی آیفون نسل بعد که به احتمال قوی آیفون 6 نام خواهد گرفت نزدیک می‌شویم. حتما نباید یک طرفدار اپل یا همان iFan باشید تا بدانید که این گوشی چه اهمیتی دارد و تمام دنیای موبایل منتظر معرفی آن هستند، در ضمن اپل همیشه با این گوشی مانند یک وسیله لوکس برخورد می‌کند.
۱۳۹۳/۴/۲۲

جی اس ام: به روز معرفی آیفون نسل بعد که به احتمال قوی آیفون 6 نام خواهد گرفت نزدیک می‌شویم. حتما نباید یک طرفدار اپل یا همان iFan باشید تا بدانید که این گوشی چه اهمیتی دارد و تمام دنیای موبایل منتظر معرفی آن هستند، در ضمن اپل همیشه با این گوشی مانند یک وسیله لوکس برخورد می‌کند.

 

امروز در این مقاله می‌خواهم در مورد تمام امکانات این گوشی با شما صحبت کنم، هیچ چیزی از این گوشی به صورت رسمی منتشر نشده است و تمام چیزی که امروز برای شما بیان می‌کنم شایعات هستند اما این شایعات خیلی قوت دارند و احتمال اینکه آن‌ها در آیفون 6 ببنیم بسیار زیاد است.

 

image

 

طراحی

 

شایعات همگی بر این عقیده هستند که آیفون 6 صفحه نمایش بزرگ تر از  نسل قبل و اندازه 4.7 اینچی خواهد داشت، البته احتمال آیفون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تر که نام فبلت را به خود بگیرند نیز وجود دارد، در مورد طراحی نیز گفته شده که شاهد یک آیفون با شکل و شمایلی مانند آیفون 5c، آی‌پاد تاچ و شاید آی‌پد ایر باشیم. همچنین با توجه به عکس‌ها و طرح هایی که تا امروز دیده‌ایم این آیفون از نسل کنونی آیفون نازک تر خواهد بود، بر اساس شایعات ضخامت این آیفون بین 5.58 تا 6.1 میلیمتر خواهد بود. اگر این ضخامت درست باشد شاهد یک کاهش قطر بسیار زیاد نسبت به نسل کنونی خواهیم بود، آیفون 5s اکنون ضخامتی 7.6 میلیمتری دارد. با تمام این تغییرات آیفون اصالت طراحی خود را حفظ خواهد کرد و اگر شما آن را ببینید متوجه خواهید شد که این آیفون است.

 

 

image

 

اما این تمام تغییرات نخواهد بود، گفته شده که دکمه پاور در گوشی آیفون نسل جدید از قسمت بالای گوشی به کناره گوشی منتقل خواهد شد در حالی که دکمه سنسور اثر انگشت گوشی نیز کوچکتر می‌شود.

 

آخرین شایعات از این موضوع صحبت می‌کنند که به عنوان آخرین تغییر آیفون 6 به ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن مجهز خواهد بود.

 

image

 

صفحه نمایش

 

همانطور که گفتیم آیفون 6 به احتمال قوی صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد داشت. احتمال قوی می‌دانید که اپل هیچ موقع سعی بر این نداشته که تا جایی که امکان دارد پیکسل به صفحه نمایش‌های خود اضافه کند و در عوض از یک تکنولوژی به نام Retina در صفحه نمایش‌های خود استفاده می‌کند که باعث می‌شود کیفیت صفحه نمایش خیلی خوب و تحسین برانگیز باشد. با این وجود بر اساس اخباری که شنیده می‌شود صفحه نمایش آیفون 6 تراکم پیکسلی 389 پیکسل در اینچ را خواهد داشت.

 

image

 

علاوه بر این گفته شده که اپل به شدت مشغول این کار است که از شیشه‌های سفیر بر روی آیفون 6 استفاده کند، شیشه‌های سفیر پیش از این برای محافظت سنسور اثر انگشت و دوربین آیفون 5s مورد استفاده قرار گرفته بود، این شیشه محافظت بیشتری از شیشه‌های گوریلا دارد و به خط و خش مقاوم تر است.

 

بر اساس خبری که از چین به بیرون درز کرده آیفون 6 علاوه بر این به موتور ویبراتور جدید در بدنه خود مجهز است که به هر یک از فرامین شما یک پاسخ خاص خواهد داد.

 

 

image

 

دوربین و پردازنده

 

اپل هیچ زمان به میزان مگاپیکسل در دوربین گوشی آیفون تاکید نداشته و در عوض آن سعی کرده تا کیفیت عکاسی را بالا ببرد. آیفون 6 به دوربینی 10 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود اما در عوض این کاهش کم مگاپیکسل سعی خواهد شد که سنسوری که در دوربین این گوشی استفاده می‌شود بزرگ تر باشد. در ضمن گفته شده که اپل از ویژگی تثبیت کننده اپتیکال تصاویر استفاده نخواهد کرد زیرا هم قیمت گوشی گرانتر خواهد شد و هم اینکه ضخامت آن باید بیشتر شود اما در عوض گفته شده که اپل از تثبیت کننده الکترونیکی تصاویر استفاده خواهد کرد.

 

هنوز هیچ چیز مشخصی و هیچ شایعه قوی‌ای در مورد پردازنده این گوشی نمی‌دانیم اما گفته شده که آیفون 6 به پردازنده A8 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز تجهیز خواهد شد.

 

image

 

 

باتری

 

اگر صفحه نمایش آیفون بزرگ تر شود، به طور حتم باتری نیز افزایش ظرفیت پیدا خواهد کرد، برای بیان این حرف دو دلیل داریم، یکی اینکه صفحه نمایش بزرگ تر نیاز به باتری قوی تری دارد و دوم اینکه با افزایش اندازه گوشی فضای بیشتری در اختیار مهندسان اپل برای استفاده از باتری بزرگ تر قرار خواهد گرفت. بر اساس گفته‌ها آیفون 6 باتری‌ای با ظرفیت 1800 تا 1900 میلی آمپر خواهد داشت.

 

NFC

 

احتمال اینکه در آیفون 6 در نهایت چیپ NFC را ببنیم زیاد است، اگر این چیپ به آیفون اضافه شود با برنامه Pass Book امکان پرداخت‌های بدون سیم برای آیفون امکان پذیر خواهد شد.

 

image

 

هدفون‌های جدید HD

 

حتما تا به حال این خبر را خوانده‌اید که اپل مالکیت کمپانی هدفون ساز Beats را در اختیار گرفته است، پس بعید نیست که در ارائه آیفون 6 شاهد حضور earphones هایی باشیم که از یک تکنولوژی جدید برای بهتر کردن صدا استفاده کرده‌اند. البته این احتمال وجود دارد که در مدل هدفون‌ها تغییری نبینیم اما در عوض نرم افزار جدیدی ارائه شود که بتواند کارآیی هدفون‌ها بهبود بخشد.

 

علاوه بر این، اخباری منتشر شده که اپل در عوض استفاده از جک 3.5 میلیمتری می‌خواهد از پورت اتصالی Lightning برای هدفون‌های خود استفاده کند و به عبارتی شاهد حذف جک 3.5 میلیمتری در آیفون 6 خواهیم بود.

 

علاوه بر این اپل در فروشگاه آیتونز خود نیز تغییراتی خواهد داد و آن را برای پخش موزیک‌های با کیفیت HD آماده خواهد کرد، که این بهبود در iOS8 نیز رخ خواهد داد. در iOS7 موزیک‌های 24-bit با نرخ پخش 48MHz  نمی‌توانند پخش شوند و پخش کننده‌های متفرقه نیز به سختی این کار را انجام می‌دهند اما در iOS8 این مشکل حل شده است.

 

iOS8

 

اما آخرین تغییر iOS8 است که آن را به صورت مفصل برای شما بررسی کردم و می‌توانید بررسی iOS8 را به صورت کامل در بخوانید.

 

image

 

این تمام چیزهایی است که در مورد نسل بعدی آیفون می‌دانیم، شاید برخی از این مشخصات درست نباشند و هیچگاه در آیفون 6 آن‌ها نبینیم اما همین پیش بینی‌ها و شایعات هستند که ارائه یک محصول را جذاب تر می‌کنند. نظر شما در مورد آیفون 6 چیست، شما دوست دارید این محصول اپل چه مشخصاتی را در خود داشته باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (82 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
بچه ها به نظر من G3 LGهم ترکونده خیلی گوشی کاملی هست از S5سامسونگ خیلی بهتره من دوس دارم داشته باشمش بااینکه آیفون 5S دارم.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
to in chand sal serie s iphone karaie balatari dashtan , kharidam iphone 5s maghol tareh ta iphone6!!

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
من میخواستم برم 5s بگیرم ولی ترجیح می دم 3 ماه صبر کنم.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
بذار همین 6 فعلا بیاد بعد بگو 6s!!!همین 6 هم شهریور میاد دیگه چه برسه به 6s!!

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
دوستان به نظرتون ارزش داره واسش تا شهریور صب کنیم یا بریم 5s بگیریم؟؟؟