خانهاخبار
گوشی های پرفروش سه ماهه اول سال 2014 را بشناسید

گوشی های پرفروش سه ماهه اول سال 2014 را بشناسید

جی اس ام: بر طبق دیتاهایی که از موسسه تحقیقاتی ABI از دیتاهای بازار و تحیلیل‌ها منتشر شده، تعداد زیادی از20 گوشی پر فروش در سه ماهه اول سال ساخت سامسونگ و اپل بودند.
۱۳۹۳/۴/۱۸

جی اس ام: بر طبق دیتاهایی که از موسسه تحقیقاتی ABI از دیتاهای بازار و تحیلیل‌ها منتشر شده، تعداد زیادی از20 گوشی پر فروش در سه ماهه اول سال ساخت سامسونگ و اپل بودند.

 

image

 

در رتبه اول این لیست پرچمدار اپل که آیفون 5s است قرار گرفته این آیفون نسخه 16 گیگابایتی است. در رتبه دوم پرچمدار سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 نسخه 16 گیگابایتی دیده می‌شود.

 

در این لیست و در بین 20 گوشی پرفروش سه ماهه اول 2014 نام سه کمپانی دیگر یعنی ال جی، سونی و برای اولین بار Xiaomi به چشم می‌خورد اما دو کمپانی معروف یعنی هوآوی و HTC نتوانستند در این لیست قرار بگیرند.

 

موضوعی که در اینجا جلب نظر می‌کند این است که گوشی آیفون 4s در این لیست قرار گرفته و رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

 

image

 

البته به طور حتم این آمار برای سه ماهه دوم تغییر خواهد کرد زیرا اچ تی سی در این سه ماهه گوشی پرچمدار خود یعنی One M8 را معرفی کرد.

 

گوشی موبایل شما ساخت کدام برند است؟ نام گوشی شما در لیست 5 گوشی پر فروش دنیا قرار دارد؟

 

منبع: businesswire

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
داداش دمت گرم خوشم مياد اينايي كه از گوشي سردرميارن با آمار و ارقام حرفشونو ميفهمونن مثل سامسونگيا نيستن بيان پاشونو بكنن تو يه كفش بگن گوشيه من بهتره گوشيه من بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
تا اونجا که ما میدونیم بالاترین رزولیشن دست جی 3 هست جالا این اطلاعات از کجا میارن این سامسونگی ها خدا میدونه در ضمن اچ تی سی ام 8 یعد از جی 3 هوشمندترین گوشی سال انتخاب شده بعد شما دلتو به یه حسگر انگشت که تقلیدی از اپل هست و پر از ایراد و باگه یا حسگر ضربان قلب؟خخخخخ چرا نمیگی طراحی زیبای اچ تی سی نسبت به چسب زخم سامی پلاستیک...چرا نمیگی جنس خوب اچ تی سی در مقابل پلاستیک بازیافتی سامی....چرا نمیگی بهترین کیفیت صدا در مقابل بی کیفیت ترین وضوح صدا؟؟ چرا نمیگی بنچمارک بالای ام 8 در مثابل بنچمارک های دروغی سامی پلاستیک؟؟؟نو آوری هم که قربونش برم تعطیل فقط جی 3 و ام 8 حیف پول بی زبون که پای سامی پلاستیک بریزی دور

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۱
چه ربطی داره چون ال جی یخچال و تلویزیون اینجور چیزا میزنه دلیل میشه که گوشی خوب نتونه بزنه این طرز تفکر اشتباه که خیلی ها دارن اینم جهت اطلاع شما میگم که الان ال جی تمام قدرت خودش گذاشته واسه اسمارت فون و بقیه ی تولیدات خودشو واگذار کرده به یه شرکت دیگه و با برند ال جی دارن تولید میشن و دیگه تا از یه چیزی اطلاع کامل ندارین خواهشا نظر نزارین.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۱
فقط سونی زد بزن لایکو

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۱
داداش خوبه خودتم ميدوني همين كه اسم برندش LG هستش بهت منفي ميديم... :) آخه اچ تي سي و اپل ديگه يخچال و تلويزيون و جاروبرقي نميزنن كه... فقط گوشي و محصولات مربوطشو ميزنن. حالا دليل منفيامونو فهميدي؟