خانهاخبار
ویدیویی از تبلیغ جدید سامسونگ با سوژه باتری ضعیف آیفون

ویدیویی از تبلیغ جدید سامسونگ با سوژه باتری ضعیف آیفون

: سامسونگ و اپل از دیرباز با یکدیگر رقابت داشته و برای بردن در این رقابت از هیچ راهی چشم پوشی نمی کنند. سابقه ساخت تبلیغ بر ضد یکدیگر توسط این دو کمپانی نیز طولانی بوده و حالا در آخرین مورد سامسونگ تبلیغی را با سوژه قرار دادن کاربران آیفون ساخته است.
۱۳۹۳/۴/۱۷

: سامسونگ و اپل از دیرباز با یکدیگر رقابت داشته و برای بردن در این رقابت از هیچ راهی چشم پوشی نمی کنند. سابقه ساخت تبلیغ بر ضد یکدیگر توسط این دو کمپانی نیز طولانی بوده و حالا در آخرین مورد، سامسونگ تبلیغی را با سوژه قرار دادن کاربران آیفون ساخته است.

در این تبلیغ مشاهده می کنیم که سامسونگ از کاربران آیفون می خواهد دیوارها را رها کرده و به سامسونگ بپیوندند. در اینجا منظور سامسونگ از دیوارها، پریزهایی است که کاربران آیفون همیشه نزدیک به آن بوده تا گوشی خود را شارژ کنند. بهتر است ادامه این تبلیغ را در زیر مشاهده کنید:

 

ویدیویی از تبلیغ جدید سامسونگ با سوژه باتری ضعیف آیفون

 

 

نظر شما درباره این تبلیغ چیست؟ اگر شما هم از کاربران آیفون محسوب می شوید با مشکل باتری دست و پنجه نرم می کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (113 نظر)

Soraygoular

۱۳۹۴/۷/۳۰
من خانوادم عاشغ اپله دوختر خالم دوتا آیفون داره من که با آیفوناش بازی میکنم یا.....در جامیگه شارژت تمومه دوستم ۵سی داشت آورد. مدرسه بیستا شارژ داشت دوتا اهنگ گذاشت یه عکس دید گوشی خاموش شد دوختر خالم هرجا که هست شارژرش رومیبره در روز سه تا چهار بار میزنه به شارز پسر خالم هم همین تور بعد اپل چی داره دوربین ۸مگاپیکسل با دوربین جلوی ۱.۲ به نظرم کمه روزولوشن بالا هم نداره پردازندش هم که چهار هسته ایه برای اپل فقط تو ایران حرف در آوردن که ایفون گوشی خوبیه اما نیست خیلی بده

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
5s ham mal yek sal pishe

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
خوبه مشکل 5s با یه پریز حل میشه که اصلا هم اینطور نیست که نشون میده سامسونگ مشکلات هنگ و ظلاستیکی بودنشو چطور میخواد حل کنه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
مطمئنی؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۲
شما نخر آیفون بزار برای اونایی که میتونن از قابلیتاش استفاده کنن.پس زیاد خودتو خسته نکن بچسب به گوشی که دوست داری.افتاد