خانهاخبار
معرفی ساعت هوشمند موتورولا موتو 360

معرفی ساعت هوشمند موتورولا موتو 360

جی اس ام: دو روز قبل ساعت هوشمند ال جی را به شما معرفی کردم، امروز می‌خواهم شما را با یک ساعت دیگر آشنا کنم که حتما تا کنون نام آن شنیده‌اید اما شاید در مورد آن اطلاعات کمی داشته باشید. ساعتی که امروز در این مقاله با هم خواهیم دید توس شرکت موتورولا که اکنون در مالکیت گوگل است ساخته و معرفی شده است.
۱۳۹۳/۴/۱۱

جی اس ام: دو روز قبل ساعت هوشمند ال جی را به شما معرفی کردم، امروز می‌خواهم شما را با یک ساعت دیگر آشنا کنم که حتما تا کنون نام آن شنیده‌اید اما شاید در مورد آن اطلاعات کمی داشته باشید. ساعتی که امروز در این مقاله با هم خواهیم دید توس شرکت موتورولا که اکنون در مالکیت گوگل است ساخته و معرفی شده است.

 

image

 

برخلاف ساعت‌های دیگری که تا امروز مشاهده کردیم ساعت جدید موتورولا صفحه نمایشی دایره‌ای دارد. اما مهمترین ویژگی آن مجهز بودن به سیستم عامل Android Wear است. بند ساعت موتورولا در دو نوع چرمی و استیل ارائه خواهد شد. من از ظاهر این ساعت بیشتر از ظاهر ساعت‌های ال جی، سامسونگ و سونی لذت می‌برم زیرا زمانی که آن را در دست داشته باشید گویی که ساعتی مانند ساعت‌های عادی را در دست دارید.

 

ظاهر و عمر باتری موتورولا Moto 360

 

بر اساس شایعات این ساعت صفحه نمایشی OLED دارد که با این صفحه نمایش شما می‌توانید تصاویر را به وضوح دیده و عمر باتری ساعت شما نیز بهترین کارآیی را داشته باشد. چرا می‌گوییم که با این صفحه نمایش عمر باتری ساعت شما بیشتر خواهد شد؟ زیرا صفحه نمایش‌های OLED زمانی که تم گوشی سیاه باشد 40 درصد مصرف انرژی پایین تری از صفحه نمایش‌های LCD خواهد داشت، زیرا صفحه نمایش‌های OLED پیکسل‌های تکی را در این وضعیت خاموش خواهد کرد. البته زمانی که از تم سفید استفاده شود این موضوع کاملا برعکس خواهد شد.

 

image

 

این دلیل می‌تواند علت استفاده از تم‌های مشکی در ساعت موتورولا که در تمام عکس‌های آن می‌بینیم را توجیه کند. البته خوشبختانه این تم مشکی که در عکس‌ها نیز مشاهده می‌کنید باعث شده که ظاهر این ساعت بیشتر شبیه به ساعت‌های عقربه‌ای شود.

 

image

 

مشخصات ساعت موتو 360

 

موتورولا هنوز مشخصات این ساعت زیبا را منتشر نکرده است. اما چیزهای که توسط این کمپانی تایید شده این است که شما به لطف طراحی هوشمندانه این ساعت می‌توانید آن را در هر یک از دو دست خود ببندید.

 

شاید شما سوال کنید که طراحی هوشمندانه به چه معنی است؟ اجازه دهید برای شما توضیح دهم، در کنار ساعت یک پیچ وجود دارد که مانند ساعت‌های عقربه‌ای است، این پیچ در یک سمت از ساعت وجود دارد اما در سمت دیگر نیست، اما این موضوع باعث نخواهد شد تا شما در بستن ساعت به دست دیگرتان مشکلی داشته باشید زیرا می‌توانید ساعت را بر روی یک دست دیگر برعکس ببندید و ساعت با توجه به دستی که آن را بسته‌اید صفحه را خواهد چرخاند و به همین خاطر همیشه این پیچ به سمت خارج از دست شما قرار خواهد گرفت.

 

image

 

اگر موتورولا از شیشه سفایر برای این ساعت استفاده کند کار بسیار بهتری انجام داده زیرا این شیشه به گفته کارشناسان 4 برابر سخت تر از شیشه گوریلا گلس است.

 

شارژ کردن موتو 360

 

شما به هیچ وجه نمی‌توانید بر روی این ساعت درگاه micro USB برای شارژ شدن ساعت را پیدا کنید، زیرا این یک گجت گوگلی است و راه شارژ کردن آن مخفی است. اما اخیرا کمپانی تایید کرده است که این ساعت به ویژگی شارژ بدون سیم توسط القای مغناطیسی مجهز است. همانطور که در عکس‌ها نیز مشاهده می‌کنید در پشت ساعت یک رنگ بنفش دیده می‌شود که همین می‌تواند مربوط به شارژر بی سیم ساعت باشد.

 

شارژ شدن ساعت توسط استندی که به صورت بی سیم ساعت را شارژ کند کار بسیار جالبی است اما این ویژگی تنها یک ایراد دارد و آن این است که اگر به جایی بروید که بیش از یک روز طول بکشد مجبور هستید که این شارژر را به همراه خود ببرید.

 

image

 

سازگاری

 

موتورولا تایید کرده که ساعت موتو 360 بر خلاف ساعت هوشمند سامسونگ اینگونه نیست که تنها از سخت افزارهای خود موتورولا پشتیبانی کند، یعنی محدود به موتو ایکس و موتو جی نخواهد بود.

 

در اصل موتو 360 با تمام دیوایس‌هایی که اندروید 4.3، 4.4 و اندروید L را بر روی خود دارند و بلوتوث آن‌ها نسخه 4.0 است سازگاری دارد. این بدان معنی است که این ساعت از توانایی اتصال به آیفون 5s و آی‌پد ایر که بلوتوث 4 را دارند برخوردار است.

 

آب تنها ماده‌ای است که تفاوت این ساعت با دیگر ساعت‌های هوشمند را نشان می‌دهد، به گفته گوگل و موتورولا این ساعت به آب مقاومت دارد اما ضد آب نیست. این بدان معنی است که اگر زیر باران باشید و یا اینکه اشتباها بر روی ساعت شما آب پاشیده شود مشکلی برای ساعت به وجود نخواهد آمد، اما نمی‌توانید ساعت را زیر آب بگیرید و یا اینکه به همراه ساعت خود شنا کنید.

 

این تمام چیزهایی است که از ساعت هوشمند موتورولا یا همان ساعت هوشمند گوگل می‌دانیم، در زمانی که ساعت ارائه شود می‌توانیم توضیحات بیشتری برای شما در مورد ویژگی‌های دیگر آن بدهیم، با ما در همراه باشید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۸
قیمت الان تو بازار ایران یک میلیون و دویست و بیست و پنج هزار تومانه که خیلی بالاست چون قیمت خودش بین دویست تا دویست و پنجاه دلاره فعلا الکی گرونه ولی من این ساعتو از ساعت ال جی که اونم گرده بیشتر دوست دارم واقعا طراحی فوقالعاده ای داره تا الان بهترین بازاره ولی فکرشو بکنین که تو سری بعدیش این ایراداتی که تو این مدل هست رو رفع کنن دیگه چی میشه من صبر میکنم تا مدل بعدیش بیاد بعد میخرم چون الان تازه ساعت هوشمند مطرح شده و هنوز تو مرحله آزمون و خطاست ولی باید صبر کنیم تا این بخش به یک ثبات برسه بعد برا خریدش اقدام کنیم به امید روزی که اینقدر قیمتش پایین بیاد که هممون یکیشو بخریم بزن لایکو

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۳
قیمتش؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۳
در حال حاضر از بقیه شیک تر و زیبا تره انصافا روش کار کردن.خواهشا اینقدر از سامسونگ طرفداری نکنید واسه باباتون که نیست.من خودم فقط و فقط محصولات اپل رو دارم و میپسندم اما این ساعت موتورولا واقعا جای بحثی نداره.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۳
خوشگله...............................................................:)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۲
زیباست ولی متاسفانه محصولات موتورولا تو ایران خیلی قیمتش بالاس