خانهاخبار
مروری بر ۲۷ خبر مهم دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

مروری بر ۲۷ خبر مهم دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

: اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.
۱۳۹۳/۴/۶
: اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.
 
image
 
 
  1. جی اس ام: به احتمال قوی در فصل پاییز باید منتظر موجی عظیم از محصولات پوشیدنی اپل و برنامه‌هایی در مورد سلامتی و سنسورهای جدید که مخصوص محصولات اپل هستند باشیم.

     

    اما شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده و توجه ما را به خود جلب کرده در مورد آیفون 6 است. این شایعات ادعا می‌کنند که باید منتظر ارائه سنسور بارومتر و فشار هوا در آیفون 6 باشیم. این سنسور می‌تواند برای کوهنوردی، پیاده روی و فعالیت‌های دیگر استفاده شود.

     

    توسعه دهندگان از روی iOS8 و آخرین نسخه X Code 6 به امکان حضور سنسور بارومتر در آیفون 6 پی برده‌اند که بر اساس گزارش‌ها API (رابط برنامه نویسی اپلیکیشن) جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد با استفاده از سخت افزاری جدید گوشی می‌تواند فشار هوا را اندازه گیری کند.

     

    بارومتر را به لیست شایعات آیفون 6 اضافه کنید


     
  2. – جی اس ام: یکی از محبوب‌ترین گجت‌های Activity tracking دستبند نایکی یا همان Nike+FuelBand است تا جایی که تیم کوک مدیر عامل اپل نیز یکی از مشتریان این دستبند است. این دستبند پارامترهایی همچون میزان کالری سوزانده شده، تعداد قدم‌ها، کیفیت خواب و تعداد ساعات فعال را بطور روزانه محاسبه می‌کند و علاوه بر نمایش جداگانه آن‌ها روی دستبند، ترکیب این آمار را نیز با واحدی به نام Fuel نشان می‌دهد. 
    اما نکته منفی در مورد این دستبند تا امروز این بود که فقط کاربران iOS می‌توانستند دستبند را از طریق اپلیکیشن Nike+FuelBand با دیوایس خود سینک کنند و از امکانات شبکه اجتماعی آن بهره مند گردند ولی امروز نایکی تصمیم گرفت با ارائه این اپلیکیشن برای کاربران اندروید دامنه کاربران دستبند خود را افزایش دهد.
     
    image

     
  3. بلک بری دو گوشی جدید را معرفی کرد

    تاریخ ارسال خبر: 30 خرداد 1393

    جی اس ام: بلک بری دو گوشی جدید را، پیش معرفی کرد، یکی از این گوشی‌ها به نامPassport است که ظاهری عجیب و غریب دارد.

     

    image


     
  4. جی اس ام: شاید با جولا آشنا باشید اگر با این گوشی و سیستم عامل آن یعنی Sailfishآشنا نیستید می‌توانید خبر معرفی این گوشی را در لینک زیر در بخوانید.

     

    معرفی گوشی جولا و سیستم عامل Sailfish 

     

    امروز این کمپانی اعلام کرد که کاربران اندروید نیز می‌توانند از هفته آینده تجربه استفاده از این سیستم عامل را بر روی گوشی‌های خود داشته باشند. اینکار توسط یک لانچر که جولا آماده کرده انجام پذیر خواهد شد.

     

    لانچر جولا از هفته آینده بر روی گوگل پلی ارائه خواهد شد


     
  5. ساعت اپل به بیش از 10 سنسور مجهز خواهد بود

    تاریخ ارسال خبر: 31 خرداد 1393

    جی اس ام: هیچ کس دقیقا نمی‌داند که غول بزرگ کوپرتینو چه سورپرایزهایی دارد که در ساعت هوشمند خود قصد نمایش آن‌ها را دارد، اما هر روز شایعاتی جدید منتشر می‌شود که شاید در آینده پی ببریم که برخی از آن‌ها درست باشند اما بسیاری از آن‌ها چیزهایی است که طرفداران اپل دوست دارند در اولین ساعت اپل ببینند.

     

    وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل قصد دارد تا چند مدل از ساعت خود را که iWatch نام دارد تولید و ارائه کند که به احتمال قوی در پاییز امسال روانه بازار خواهند شد.

     

    احتمالا در رابط با اپلیکیشن Health که اپل در سیستم عامل iOS8 معرفی کرد، انتظار می‌رود اپل در ساعت هوشمند خود از بیش از 10 سنسور استفاده کند که یکی از آن‌ها دیتاها را از عرق روی دست جمع آوری خواهد کرد.

     

    ساعت اپل به بیش از 10 سنسور مجهز خواهد بود


     
  6. صفحه نمایش گلکسی نوت 4 کیفیت QHD دارد

    تاریخ ارسال خبر: 31 خرداد 1393

    جی اس ام: بیشتر از دو ماه تا معرفی گوشی گلکسی نوت 4 در مراسم IFA 2014 باقی مانده است اما شایعات و اخبار درز کرده از این گوشی کار خود را شروع کرده‌اند.

     

    صفحه نمایش گلکسی نوت 4 کیفیت QHD دارد


     
  7. چرا گوشی آمازون فایر ناموفق خواهد بود؟

    تاریخ ارسال خبر: 31 خرداد 1393

    جی اس ام: سال‌ها همه در مورد گوشی آمازون صحبت می‌کردند و شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده بود اما در نهایت آمازون به تمام این شایعات پایان داد و گوشی خود را با نام Fire phone معرفی کرد، همه می‌دانیم که آمازون بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا است. حال باید ببنیم که آمازون به چه صورتی می‌خواهد کاربران را قانع کند تا از اپل، گوگل، سامسونگ، سونی و ال جی روی برگردانند و به سمت گوشی جدید این کمپانی بیایند؟

     

    جواب این سوال کاملا مشخص است، آمازون نمی‌تواند اینکار را انجام دهد. اما برای اینکه شما هم مانند من قانع شده و همین تفکر را پیدا کنید مقاله زیر را بخوانید.

     

    image


     
  8. : گوشی های اندرویدی، ویژگی هایی دارند که احتمالا بسیاری از آن بی خبر هستند. این ویژگی ها عموما از طریق یک سری از کدها قابل دسترس است که در این پست به معرفی بعضی از این کدها پرداخته ایم.

     

    image


     
  9. : بر طبق شایعات و اسناد منتشر شده به نظر می رسد دو پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 و نوت 3 اولین گوشی های این کمپانی خواهند بود که به آخرین نسخه از اندروید به روزرسانی خواهند شد.

     

    image


     
  10. : در حالیکه به نظر می رسد فاصله کمی تا معرفی ساعت هوشمند اپل داریم، عکس هایی منتشر شده است که نشان می دهد، اپل در حال تست این ساعت توسط تعدادی از ورزشکاران است.

     

    image


     
  11. : خبرهای حول محور آی واچ یا ساعت هوشمند اپل از خبرهای مربوط به آیفون 6 سبقت گرفته است. هر چند که از آی واچ هنوز به مانند آیفون 6، عکسی درز نکرده است اما به نظر می رسد اطلاعات درز کرده از این ساعت را می توان موثق دانست. 

     

    image


     
  12. جی اس ام: اگر گشتی در سطح شهر بزنید خواهید دید که کمپانی‌های تکنولوژیک مانور زیادی بر روی محصولات منحنی شکل خود داده‌اند. یکی از بیشترین تبلیغات مربوط به تلویزیون‌های منحنی شکل است. در نگاه اول شاید این یک اختراع ساده باشد. اما اگر نگاهی به خودتان بیاندازید خواهید فهمید که ما در زندگی به اشکال منحنی شکل (مانند کاناپه‌ها، ساختمان‌های منحنی و خطوط منحنی بر روی خودروهای سواری) علاقه زیادی داریم و این سوال پیش می‌آید که علت این موضوع چیست؟

     

    اگر از علاقه‌ای که ما به اشکال منحنی شکل داریم بگذریم خواهیم دید که تلویزیون‌های منحنی شکل در کنار زیبایی‌ای که دارند فوایدی هم برای کاربران دارند. این تلویزیون‌ها بازتاب را کاهش خواهند داد، تجربه مشاهده تصویر را برای چشم‌ها راحت‌تر خواهند کرد و در یک زمان این توهم را ایجاد خواهند کرد که تلویزیون بیننده را احاطه کرده است.

     

    image


     
  13. : اگر از کاربران قدیمی اندروید بوده و تبلت و گوشی خود را به روز کرده باشید، با یک دستگاه اندرویدی قدیمی مواجه هستید که معمولا نه کسی قصد خرید آن را خواهد داشت و نه شما دیگر تمایلی به استفاده از آن دارید. در این پست به 9 کاربرد جدید از دستگاه های قدیمی اندروید خواهیم پرداخت که می تواند نفس تازه ای به دستگاه های شما می دهد. 

     

    کتاب آشپزی مفید در آشپزخانه

     

    image


     
  14. جی اس ام: تبلت‌های نکسوس یکی از گجت‌های محبوب و پرطرفداری است که همیشه مشخصات نسخه جدید آن قبل از عرضه عمومی اش به صورت غیر رسمی در اینترنت پخش می‌شود. به گزارش سایت Android Police اچ تی سی در حال ساخت تبلتی است به نام Volantis که پیش بینی می‌شود نسخه جدید از سری تبلت‌های نکسوس یا همان Nexus 9 باشد. در این گزارش آمده است که این تبلت دارای صفحه نمایش 8.9 اینچی با رزولوشن 2048x1440، ۲ گیگابایت رم و اسپیکرهای استریو در قسمت جلوی آن است. این تبلت همچنین از پردازنده Tegra K1 انویدیا نیرو می‌گیرد و از وزن ۴۱۸ گرمی و طراحی فلزی برخوردار است.
     
    image

     
  15. دعوت به همکاری در جی اس ام

    تاریخ ارسال خبر: 2 تیر 1393

    جی اس ام: نیازمند به برنامه نویس Java/J2ee علاقه مند به کار تیمی، به صورت تمام وقت یا نیمه وقت است. از علاقه مندان دعوت می‌شود رزومه های خود را به ایمیل آدرس hr@gsmgroup.ir ارسال کنند.

     

    image


     
  16. سرانجام جیل بریک پایدار iOS 7.1.1 منتشر شد

    تاریخ ارسال خبر: 3 تیر 1393

    : در حالیکه از صبح امروز زمزمه هایی مبنی بر انتشار جیل بریک iOS7.1.X شنیده می‌شد، ساعاتی پیش یک تیم چینی آخرین نسخه از iOS را با موفقیت و به صورت پایدار جیل بریک کرد.

     

    image


     
  17. : همانطور که در خبر قبل خدمت شما اعلام کردیم، ساعتی پیش یک تیم چینی نسخه پایدار و نهایی جیل بریک iOS7.1.1 را منتشر کرده است که در این پست به آموزش قدم به قدم جیل بریک آیفون و آی پد با نسخه iOS7.1.1 خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید. 


    image


     
  18. جی اس ام: کنفرانس I/O گوگل به ظاهر برای توسعه دهندگان برگزار خواهد شد اما در حقیقت در این کنفرانس مهمترین محصولات گوگل معرفی خواهد شد. هر ساله ما منتظر یک محصول انقلابی از این کمپانی بزرگ هستیم که بزرگتر از یک موتور جستجو باشد.

     

    امسال انتظارها از اندروید زیاد است، این سیستم عامل مانند طوفان تمام دنیا را در برگرفت. به نظر می‌آید که گوگل قصد دارد تا اندروید را به خارج از دنیای موبایل بکشاند دنیایی مانند ساعت، تلویزیون و خودروی سواری شما. اما اندروید تنها یکی از محصولاتی است که گوگل مشغول کار بر روی آن است. محصولات دیگری مانند کروم، برنامه‌های تحت وب، بالن‌های حامل اینترنت و چند محصول مخفی از پروژه‌هایی هستند که گوگل مشغول کار بر روی آن‌ها است.

     

    image


     
  19. : این روزها عکس های زیادی از آیفون 6 در گوشه و کنار وب می بینیم که بعضی از آنها واقعی و بعضی جیا رندرهای کامپیوتری هستند. عکس های جدیدی از آیفون 6 توسط یک فروشنده در ای بی منتشر شده است که به نظر واقعی می رسند.

    همانطور که پیش بینی می شد، قطعا اولین آیفونی که در کنفرانس اپل معرفی می شود، آیفون 4.7 اینچی خواهد بود. در نسخه جدید آیفون مانند گوشی های اندرویدی شاهد انتقال دکمه پاور از بالا به سمت راست گوشی هستیم تا کار با گوشی راحت تر شود. 

     

    image


     
  20. جی اس ام: نوکیا مایکروسافت امروز یک گوشی جدید را به خانواده گوشی‌های اندرویدی خودش اضافه کرد، این خانواده همان X معروف نوکیا هستند و نام این گوشی جدید X2 است. اهمیت این گوشی در آنجا است که این گوشی اولین گوشی‌ای است که پس از خرید بخش دیوایس‌ها و سرویس نوکیا به مایکروسافت معرفی شده است. مشخصات و عکس‌های این گوشی را در ادامه ببنید.
     

     

    • صفحه نمایش  4.3 اینچی با کیفیت WVGA و 480×800 پیکسل و تراکم پیکسلی 217 پیکسل در اینچ
    • اندازه 121.7×68.3×11.1 میلیمتر
    • وزن 150 گرم
    • باتری 1800 میلی آمپری
    • پردازنده 2 هسته‌ای Snapdragon™ 200 با حداکثر سرعت 1.2 گیگاهرتز
    • رم 1 گیگابایتی
    • حافظه داخلی 4 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت
    • سیستم عامل نوکیا X
    • اپلیکیشن‌های مخصوص نوکیا
    • دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش LED

     

     

    گالری عکس‌های مایکروسافت X2

     

    image


     
  21. – جی اس ام: کاربرانی که از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنند با برنامه‌ای به نامSamsung Apps آشنا هستند این بازار برای مدتی بر روی کاربران ایرانی بسته شده بود اما اکنون برای تمام ایرانی‌ها در دسترس است، اما ما امروز نمی‌خواهیم در این مورد صحبت کنیم.

     

    سامسونگ امروز اعلام کرده که در ماه آینده نام این بازار عوض خواهد شد و نام آن از Samsung Apps بهGalaxy Apps تغییر پیدا خواهد کرد.

     

    هنوز در مورد اینکه سامسونگ چرا نام این بازار را عوض کرده جزئیاتی منتشر نشده است. اما پیش بینی‌ها به این موضوع تاکید دارند که احتمالا این کار سامسونگ به گوشی Samsung Z که سیستم عامل تایزن را دارد مربوط می‌شود. در حال حاضر بیشتر محتوای سامسونگ اپس برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، به نظر می‌آید که محتوای این بازار جدید به طور کامل برای گوشی‌های اندروید باشد زیرا همانطور که می‌دانید نام گلکسی مخصوص گوشی‌های اندروید کمپانی سامسونگ است.

     

    سامسونگ اپس تبدیل به گلکسی اپس خواهد شد


     
  22. تبلیغ HTC آمریکا علیه گلکسی اس 5

    تاریخ ارسال خبر: 4 تیر 1393

    جی اس ام: تبلیغات کمپانی‌ها علیه یکدیگر در دنیای موبایل باعث می‌شود که همیشه ایده‌های جالبی به وجود بیاید. این هفته نیروی انسانی کمپانی HTC احساس با مزه بودن کرده و یک عکس که در ادامه می‌بینید را در یکی از صفحات اجتماعی خودشان منتشر کرده‌اند.

     

    همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید HTC گوشی گلکسی اس 5 را به چسب زخمی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی تشبیه کرده است.

     

    اما بعید به نظر می‌آید که HTC بتواند با این دست تبلیغات فروش خوب گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را تحت تاثیر قرار بدهد، نظر شما در مورد این تبلیغ HTC چیست؟ آیا این گونه تبلیغات می‌توانند در ذهن کسانی که به دنبال خرید یک گوشی موبایل هستند تاثیر منفی داشته باشند؟

     

    image


     
  23. جی اس ام: یک خبرگزاری کره‌‌ای ادعا کرده که سامسونگ تولید انبوه گلکسی نوت 4 را بین ماه‌های تیر و مرداد شروع خواهد کرد تا این گوشی بلافاصله بعد از معرفی در نمایشگاه IFA  که در ماه شهریور برگزار خواهد شد به بازار عرضه شود.

     

    این خبرگزاری ادعا کرده که همانند گوشی گلکسی نوت 3 در سال گذشته (که در ماه سپتامبر معرفی شد) ، گلکسی نوت 4 نیز در نمایشگاه IFA معرفی و در روز 3 مهر ماه (ماه سپتامبر) به بازار عرضه شود. این خبر از چندین منبع مختلف که در مورد ارائه این محصول آگاهی دارند منتشر شده است.

     

    با توجه به اخبار و شایعاتی که تا امروز منتشر شده انتظار همه ما این است که نسل چهارم خانواده موفق گلکسی نوت، به صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت QHD و از نوع سوپرآمولد در نسخه مجهز به پردازندهSnapdragon 805 و Exynos 5433 ارائه خواهد شد.

     

     

    image


     
  24. در مراسم 2014 Google I-O چه گذشت ؟

    تاریخ ارسال خبر: 5 تیر 1393

    جی اس ام: شب گذشته به وقت ایران در شهر سانفرانسیسکو مراسم گوگل I/O برگزار شد. در این مراسم که بیشتر زمان آن به معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی Android L سپری شد گوگل سورپرایزهای دیگری همچون Android One و Android TV و Android Auto نیز برای کاربران خود داشت.
     

    image


     
  25. : همانطور که دیروز در گزارش جمع بندی کنفرانس گوگل خدمت شما اعلام کردیم، گوگل نسخه آینده اندروید یعنی اندروید L را رسما معرفی کرد. اما این نسخه چه تفاوت هایی با نسخه های قبلی اندروید خواهد داشت؟

     

    image


     
  26. : در حاشیه مراسم روز گذشته گوگل شاهد معرفی ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ بودیم که از اولین ساعت های مجهز به اندروید پوشیدنی محسوب می گردد. گوگل حالا پای خود را به محصولاتی به جز موبایل و تبلت باز کرده و ساعت های هوشمند یکی از این محصولات است. 

     

    image


     
  27. 7 مورد از مهمترین ویژگی های اندروید L

    تاریخ ارسال خبر: 5 تیر 1393

    جی اس ام: امروز روزی بود که اندروید بزرگترین تغییرات را در خود دید، این تغییرات تا به حدی است که گوگل نام این نسخه را نیز تغییر داده و آن را اندروید L نامیده است. هنوز نمی‌دانیم که چرا گوگل نام این نسخه را L گذاشته اما می‌دانیم که این نسخه تغییرات زیادی را به همراه خواهد داشت. این مقاله را بخوانید تا بببیند که گوگل چه تغییراتی را در سیستم عامل محبوب خود ایجاد کرده است.

     

    1 – طراح مواد، فلسفه طراحی جدید اندروید

     

    اندروید بیشترین تغییرات خود را از 2011 تا کنون تجربه کرده است، این اندروید جدید تخت تر، رنگی تر و چند لایه تر است با روش‌های جدید برای اجرای فرامین شما.

    اندروید در اصل کیت کت را به سطح بعدی هدایت کرده است، در این نسخه عناصر رابط کاربری طوری به کار گرفته می‌شوند که بهترین تجربه کاربری را به همراه بیاورند.

    یکی از تغیرات در دکمه‌های کاربردی اندروید صورت گرفته که این دکمه‌ها به عناصر ساده هندسی تبدیل شده‌اند. باز شدن برنامه ها و بسته شدن آن ها نیز با تغییرات و اموشن های بیشتری انجام خواهند شد.

     

     

    image

     

    2 - این تغیرات تنها برای گوشی موبایل شما نیستند

     

    گوگل می‌خواهد این نسخه جدید را به ماشین، ساعت و تلویزیون شما وارد کند. با این زبان طراحی جدید گوگل می‌خواهد اندروید به تمام قسمت‌های زندگی شما وارد شود.

     

     

    3- پروژه ولتا به شما کمک خواهد کرد تا باتری را ذخیره کنید

     

    گوگل از چند کلک جدید استفاده کرده تا شما بیشترین استفاده را از باتری داشته باشید، که اینکار را در زیر پرچم Project Volta انجام می‌دهد، این امکان جدید به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند اثر یک فعالیت مخصوص از برنامه خود را بر روی باتری اندازه گیری کنند. با این کار توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های خود را طوری مدیریت کنند که از باتری کمترین استفاده را داشته باشد.

     

    علاوه بر این اندروید L حالتی جدید از ذخیره باتری را به همراه دارد که باعث می‌شود در زمان اضطرار کارکرد پردازنده گرافیکی کمتر شده،  دیتاهای پس زمینه خاموش شوند و کیفیت صفحه پایین بیاید.

     

     

    image

     

    4 – باز کردن جدید قفل صفحه

     

    در اندروید نسخه L یک ویژگی جدید به نام Personal Unlocking ارائه خواهد شد که کمتر کاربر را اذیت کند اما امنیت آن بیشتر باشد، توسط این ویژگی جدید گوشی طوری برنامه ریزی خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد زمانی که در یک مکان خاص و امن هستید قفل صفحه باز شود بدون اینکه لازم باشد از پین‌های مخصوص استفاده کنید. و در ضمن زمانی که به یک بلوتوث امن متصل شدید قفل صفحه باز شود.

     

    image

     

    5 – نوتیفیکیشن‌ها همه جا هستند

     

    در این نسخه جدید دیگر نوتیفیکیشن‌ها در قسمت نوتیفیکیشن‌ سنتر نیستند و در همه جای رابط کاربری می‌توانید آن‌ها را ببینید. در اینجا نوتیفیکیشن‌ها در صفحه قفل گوشی نمایش داده می‌شوند و در ضمن وقتی از برنامه استفاده می‌کنید این نوتیفیکیشن‌ها بر روی برنامه ظاهر خواهند شد و اگر دوبار بر روی  آن‌ها ضربه بزنید به برنامه مورد نظر که نوتیفیکیشن‌ها برای آن است منتقل خواهید شد.

     

    این نوتیفیکیشن‌ها در قسمتی از صفحه نمایش ظاهر خواهند شد تا اینکه مزاحمتی برای شما در استفاده از برنامه‌‌ای که در حال استفاده از آن هستید ایجاد نکند.

     

     

    image

     

    6 – اندروید L بهترین دوست کروم بوک شما است

     

    با این نسخه اندروید و سیستم عامل کروم هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک خواهند شد، اگر گوشی شما به شما نزدیک باشد کروم بوک به شما اطلاع خواهد داد، نوتیفیکیشن‌ها اندروید می‌توانند به کروم بوک شما بیایند و این اتفاق برای تماس‌ها، میزان باتری، پیامک‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

     

    اگر این کارها برای شما کافی نیست بگذارید یک مورد دیگر را برای شما بیان کنیم، گوگل اعلام کرده که برخی از برنامه‌های اندروید می‌توانند بر روی کروم بوک نصب شوند، برخی از این برنامه‌ها عبارتند ازEvernote، Flipboard و ...

     

    image

     

    7 – تجربه کروم در اندروید با سوییچ کردن راحت تر بین تب‌ها

     

    نسخه اندروید مرورگر کروم طراحی جدیدی را به همراه دارد، انتخاب تب‌های باز مرورگر کروم به این صورت شده است که به طراحی سیستم عامل نزدیک شده است. اما خبر خوب این است که تنها کروم این تغییرات را دریافت نکرده است و گوگل به برنامه‌های دیگر نیز این امکان را داده تا از این ویژگی استفاده کنند.

     

    image

     

    این‌ 7 مورد گوشه‌ای از امکانات جدید این سیستم عامل هستند اما برای پی بردن به کارآیی‌های دیگر این سیستم عامل باید صبر کنیم تا سیستم عامل ارائه شود.

     

     

    این ها بخشی از مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته گذشته بودند. به نظر شما مهم ترین اتفاق هفته گذشته چه بوده است؟ جیل بریک iOS7.1.1 یا معرفی اندروید ال و یا حتی معرفی ساعت های هوشمند جدید با سیستم عامل اندروید پوشیدنی؟ نظر شما چیست؟

     

     

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)