خانهاخبار
آخرین خبر از منابع مختلف؛گلکسی نوت 4 در 3 مهر به بازار خواهد آمد

آخرین خبر از منابع مختلف؛گلکسی نوت 4 در 3 مهر به بازار خواهد آمد

جی اس ام: یک خبرگزاری کره‌‌ای ادعا کرده که سامسونگ تولید انبوه گلکسی نوت 4 را بین ماه‌های تیر و مرداد شروع خواهد کرد تا این گوشی بلافاصله بعد از معرفی در نمایشگاه IFA که در ماه شهریور برگزار خواهد شد به بازار عرضه شود.
۱۳۹۳/۴/۴

جی اس ام: یک خبرگزاری کره‌‌ای ادعا کرده که سامسونگ تولید انبوه گلکسی نوت 4 را بین ماه‌های تیر و مرداد شروع خواهد کرد تا این گوشی بلافاصله بعد از معرفی در نمایشگاه IFA  که در ماه شهریور برگزار خواهد شد به بازار عرضه شود.

 

این خبرگزاری ادعا کرده که همانند گوشی گلکسی نوت 3 در سال گذشته (که در ماه سپتامبر معرفی شد) ، گلکسی نوت 4 نیز در نمایشگاه IFA معرفی و در روز 3 مهر ماه (ماه سپتامبر) به بازار عرضه شود. این خبر از چندین منبع مختلف که در مورد ارائه این محصول آگاهی دارند منتشر شده است.

 

با توجه به اخبار و شایعاتی که تا امروز منتشر شده انتظار همه ما این است که نسل چهارم خانواده موفق گلکسی نوت، به صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت QHD و از نوع سوپرآمولد در نسخه مجهز به پردازنده Snapdragon 805 و Exynos 5433 ارائه خواهد شد.

 

 

image

 

گفته می‌شود که رم گوشی 3 گیگابایت و حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است در حالی که اندروید آن نسخه 4.4.3 خواهد بود، البته در مورد نسخه اندروید این گوشی نمی‌توان خیلی با اطمینان صحبت کرد، زیرا امشب در مراسم گوگل I/O مشخص خواهد شد که نقشه گوگل برای نسل بعدی اندروید چه خواهد بود و به احتمال قوی با شناختی که از سامسونگ داریم گلکسی نوت 4 با آخرین نسخه اندروید ارائه خواهد شد.

 

در مورد دوربین نیز شایعه است که دوربین به سنسوری 16 مگاپیکسلی در پشت و 3.5 مگاپیکسلی در جلو مجهز است. تا معرفی نسل چهارم گوشی‌های گلکسی نوت زمان زیادی باقی نمانده اما به طور حتم این خبر آخرین شایعه‌ای نخواهد بود که در مورد این گوشی خواهیم شنید. برای اینکه از آخرین اطلاعات و مشخصات احتمالی و در نهایت با مشخصات نهایی این گوشی آگاه شوید با همراه باشید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
همین پلاستیک به 2000000000000000000000هزار تا آیفون میرزه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
میره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۷
آیا 64 بیتی خواهد بود؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۷
انتظار بیشتری میرفت. دوربینشم تعریفی نداره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۶
عشق فقط نوت+++++