خانهاخبار
اچ تی سی می‌خواهد آخرین تبلت نکسوس را تولید کند

اچ تی سی می‌خواهد آخرین تبلت نکسوس را تولید کند

جی اس ام: تبلت‌های نکسوس یکی از گجت‌های محبوب و پرطرفداری است که همیشه مشخصات نسخه جدید آن قبل از عرضه عمومی اش به صورت غیر رسمی در اینترنت پخش می‌شود. به گزارش سایت Android Police اچ تی سی در حال ساخت تبلتی است به نام Volantis که پیش بینی می‌شود نسخه جدید از سری تبلت‌های نکسوس یا همان Nexus 9 باشد.
۱۳۹۳/۴/۲
جی اس ام: تبلت‌های نکسوس یکی از گجت‌های محبوب و پرطرفداری است که همیشه مشخصات نسخه جدید آن قبل از عرضه عمومی اش به صورت غیر رسمی در اینترنت پخش می‌شود. به گزارش سایت Android Police اچ تی سی در حال ساخت تبلتی است به نام Volantis که پیش بینی می‌شود نسخه جدید از سری تبلت‌های نکسوس یا همان Nexus 9 باشد. در این گزارش آمده است که این تبلت دارای صفحه نمایش 8.9 اینچی با رزولوشن 2048x1440، ۲ گیگابایت رم و اسپیکرهای استریو در قسمت جلوی آن است. این تبلت همچنین از پردازنده Tegra K1 انویدیا نیرو می‌گیرد و از وزن ۴۱۸ گرمی و طراحی فلزی برخوردار است.
 
image
 
اما از طرفی آینده مبهم محصولات نکسوس مشخصات تحسین برانگیز Nexus 9 را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود گوگل تصمیم دارد تمرکز خود را روی پروژه Android Silver قرار دهد و تولید محصولات با برند نکسوس را متوقف کند. بدین ترتیب تلفن‌های دستی که نام‌های بزرگی همچون ال‌جی، سامسونگ، سونی و ... روانه بازار خواهند کرد به یک رابط کاربری واحد اندروید مجهز خواهند شد. اما به نظر می‌رسد گوگل قبل از نهایی کردن پروژه اندروید سیلور در سال آینده قصد دارد یک دیوایس اندرویدی دیگر را ارائه کند. 
طبق شایعاتی که Android Police در اختیار دارد پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر تولید HTC Volantis به گوش رسیده بود بنابراین می‌توان گفت گوگل قبل از شروع پروژه اندروید سیلور قصد ارائه این تبلت به بازار را داشته است. این دیوایس با مشخصات تبلت، ظاهری بیشتر شبیه به یک نکسوس ۵ کشیده را دارد با این نکته که نکسوس ۵ را ال جی تولید کرده بود در حالی که نکسوس ۹ توسط اچ تی سی در حال ساخت است.
براساس این گزارش نکسوس ۹ با قیمتی معادل ۳۹۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۴۹۹ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی در کنار یک نسخه گرانتر با پشتیبانی از شبکه LTE روانه بازار خواهد شد. 
انتظار می‌رفت این تبلت در همایش معرفی نسخه جدید اندروید در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی رونمایی شود اما احتمال می‌رود که خیلی زودتر از آن زمان یعنی هفته آینده در همایش Google I/O نکسوس ۹ معرفی شود.
 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۴
اگه نکسوسه پس این Volantis دیگه از کجا اومده؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۴
in hafe dg setame htc khoobe man khodam tartafre samsungam

مهمان

۱۳۹۳/۴/۴
اچ تی سی ارزه ساختن یکی دوتا گوشی خودشو نداره بعد میخواد بیاد نکسوس بزنه که از آیپد ببازه ( نه آقا حیفه(( بدیم)) دست اچ تی سی گند بزنه) دادا منظورت از بدیم دست اچ تی سی چیه؟ نکنه سهامدار گوگل هستی

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
"حیفه بدیم دست اچ تی سی گند بزنه" !!!!!؟؟؟؟؟؟ بدید؟؟!! شما دقیقا چه کاره اید؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
راس میگی ما اچ تی سی رو نشناخته بودیم ولی الان شناختیم که دوتا دوربین میزاره و ادعا میکنه بهترینه بعد از گلکسی اس5 یه دوربینه میبازه بعدشم کمپانی که مدیر عاملش ادب نداشته باشه و بگه سامسونگ پلاستیک ارزونه به درد نمیخوره همون بهتر شد فروش محصولش به گرد سامسونگم نرسید