خانهاخبار
گلکسی نوت 4 صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد داشت

گلکسی نوت 4 صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد داشت

در حال حاضر تمام شایعات پیرامون این موضوع می‌چرخند، دیوایسی که با نام SM-N910x نمایش داده شده همان گوشی جدید خانواده گلکسی نوت سامسونگ است که گلکسی نوت 4 نام خواهد گرفت.
۱۳۹۳/۳/۲۵

در حال حاضر تمام شایعات پیرامون این موضوع می‌چرخند، دیوایسی که با نام SM-N910x نمایش داده شده همان گوشی جدید خانواده گلکسی نوت سامسونگ است که گلکسی نوت 4 نام خواهد گرفت.

 

به گزارش جی اس ام، سامسونگ در بخش تحقیقات و توسعه موبایلی خودش در هندوستان شروع به آزمایش این نسخه کرده و کد این گوشی N910A است در حالی که هنوز تا معرفی رسمی معمول این گوشی زمان زیادی باقی مانده است.

 

image

 

اما چیزی که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم زمان ارائه گوشی نیست، بلکه می‌خواهیم در مورد اندازه صفحه نمایش اطلاعات مختصری به شما بدهیم. بر طبق سندی که اخیرا توسط Zauba (وبسایتی که صادرات و واردات را به هندوستان دنبال می‌کند) منتشر شده و کد گوشی گلکسی نوت 4 را N910A می‌داند، گلکسی نوت 4 صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد داشت که این اندازه صفحه نمایش دقیقا مانند نسل قبلی یعنی گوشی نوت 3 خواهد بود.

 

image

 

اما بر اساس شایعات دیگر برخلاف اندازه یکسان کیفیت صفحه نمایش QHD یا همان 1440×2560 پیکسل خواهد بود.

 

به نظر می‌رسد که سامسونگ به این موضوع پی برده که گوشی با بزرگتر از این اندازه صفحه نمایش دیگر برای کابران آزار دهنده است و بهترین اندازه صفحه نمایش برای گوشی‌های خانواده نوت خود را همین اندازه 5.7 اینچی دیده است.

 

منبع: sammytoday

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (68 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
بابا ایووووووووووووووووووووول چند خریدی

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
شاه گوشی ها htc فقط و فقط بزن لایک قسنگرو

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
سلام دوست عزیز با توجه به اینکه من سالهاست مثل شما دوربین گوشی براب من مهم بوده و هست به نظر من Not3گزینه مناسبتری هست. من با هر دو گوشی از یک تصویر مشخص عکس برداری کردم نوت 3 به مراتب بهتر از ال چی بود که حتی در آن لحظه باعث پشیمانی صاحب موبایل ال جی شده است که چرا نوت 3 نخریده است. کیفیت عکس نوت 3 واقعا محشره...از طرفی بدلیل اینکه رم گوشی 3 هست سرعت عمل خیلی خوبی دارد. شک نکنید و نوت 3 خریداری کنید.سامسونگ اگر ضعفی را در سری s ببیند معمولا در سری N که نوت باشد برطرف می کند. با سپاس: ارادتمند شما : واحدی

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
سامسونگ بهترین گوشی ها رو می زنه این که بعضی وقت ها هنگ می کنن ( البته مدل های پایین ) دلی نمی شه بگیم که سامسونگ به درد نمی خوره چون این خاصیت اندروید هست و تمام گوشی های اندروید هنگ می کنن در دراز مدت/ نکته دیگه هم اینه که دوستان اپلی که می گن سامسونگ به کاربراش اهمیت نمیده و جنس پلاستیکی میده دست کاربراش بای بگم یعنی شما فک می کنید اپل بهتون اهمیت میده ؟؟؟ اگه اهمیت میده پس چرا نه بلوتوث دارید نه اینفراید نه nfc نه نمایشگر اچ دی ؟؟؟ دست بردارید تمام امکانات اپل به درد غیر ایرانی ها می خوره شما حتی نمی تونید یه برنامه نصب کنین اگه نصب کنین گارانتی تون باطل میشه / نکته دیگه بدن شک اس 5 الان بهترین نمایشگر دنیا رو داره حتی از ال جی جی 3 بهتر

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
اگه نظر منو بخوای واسه دوربین جی 2 بخر چون لرزشگیر داره و خیلی مواقع می تونه کمکت کنه ولی واسه بقیه چیزا نوت 3